You are not logged in.
Mulla taitaa olla jotain 1200-1300 levyä (vinyylit ja cd:t pitäen sisällään myös sinkut). Ihan tarkkaa määrää en kylläkään tiedä. Aika paljon kaikenlaista turhaa on nurkissa (erityisesti vinyyliä), mutta en ole viitsinyt niistä hankkiutua oikein eroonkaan. Vinyylien postittaminenkin on niin kallista ja epäkäytännöllistä, joten lähinnä olen myynyt turhia ja joskus vähemmänkin turhia cd-levyjä pois.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Luin ensin "vinyylien polttaminen". Voisin opetella lukemaan-spåm
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mietin tässä tämän takia, että silloinhan saa listata levyn, vaikka olisi tuollainen nettilatailu, jos siinä on kansitaiteet mukana, että voi itse printata ja tehdä niinku aidon (luvallisen) kotikutoisen cdr:n... Eikö?
orkl. Pitäisi keksiä väriprintteri jostain. Missä voi printtaa edullisesti ja värillisesti?
Mietin tässä tämän takia, että silloinhan saa listata levyn, vaikka olisi tuollainen nettilatailu, jos siinä on kansitaiteet mukana, että voi itse printata ja tehdä niinku aidon (luvallisen) kotikutoisen cdr:n... Eikö?
Olen itse muistaakseni listannut yhden tuollaisen julkaisun, mutta todennäköisesti tässäkin on eri koulukuntia...
[quote:b0cae0d87f="leposi"]Mietin tässä tämän takia, että silloinhan saa listata levyn, vaikka olisi tuollainen nettilatailu, jos siinä on kansitaiteet mukana, että voi itse printata ja tehdä niinku aidon (luvallisen) kotikutoisen cdr:n... Eikö?
Olen itse muistaakseni listannut yhden tuollaisen julkaisun, mutta todennäköisesti tässäkin on eri koulukuntia...[/quote:b0cae0d87f]
Minusta se on selkeä virallinen julkaisu, kunhan siis vain printtaa kannet jne. Ihkuu.
joku nikkari vois laskee mun levyt,
Copypastesin wordiin. Sanoi, että 185 sivua jossa jokaisessa 46 riviä, plus sit vajaa sivu vielä. Jos joku nikkari jaksais ottaa noi bändien nimet pois tai jos sulla on lista ilman yläotsikoita, niin saatais ehkä joku arvio. Sanoisin jotain päälle 7000, mutta CD-R:iä kukaan jaksa laskea...
Mulla on tosi vähän levyjä. Liikaa minidisc kopsuja.
en ole kolmekybänen emoboy
Skivsamling on ollut rikki ties kuinka kauan. Hermi! On niin paljon uusia levyjä, että tahtoo nikkaroida ne jonnekin. En tahtoisi nikkaroida kaikkia uudestaan jonnekin muualle.
Miten RYMistä voi poistaa levylistan? En taaskaan osaa/viitsi perehtyä...
Miksi poistaa?
Ei se tainnut manuaalisesti onnistua muuten kuin omalta sivulta albums -> edit ja yksitellen naks naks. Tai sitten privaa sharifille, jos koko käyttäjätunnuksen haluaa poistaa.
This must be what jail / I will scratch
[quote:3aa872a8df="DirtyBlueGene"]Miksi poistaa?
Ei se tainnut manuaalisesti onnistua muuten kuin omalta sivulta albums -> edit ja yksitellen naks naks. Tai sitten privaa sharifille, jos koko käyttäjätunnuksen haluaa poistaa.[/quote:3aa872a8df]
Jaa. En taida jaksaa. Vituttaa se koko sivusto, tähtiarvostelut on aivan turhia ja se koko listaaminen on aivan liian vaikeaa. Parisataa levyä jaksoin sinne naputella, enää en jaksa. RYMille:
[quote:8821b7eaf5="ydinaukio"][quote:8821b7eaf5="DirtyBlueGene"]Miksi poistaa?
Ei se tainnut manuaalisesti onnistua muuten kuin omalta sivulta albums -> edit ja yksitellen naks naks. Tai sitten privaa sharifille, jos koko käyttäjätunnuksen haluaa poistaa.[/quote:8821b7eaf5]
Jaa. En taida jaksaa. Vituttaa se koko sivusto, tähtiarvostelut on aivan turhia ja se koko listaaminen on aivan liian vaikeaa. Parisataa levyä jaksoin sinne naputella, enää en jaksa. RYMille: [/quote:8821b7eaf5]
Smaa, paitsi listaaminen on kivaa.
Tähdittely
No paras tapa varmaan nikkaroidan levylistat on tehä koko homma johonkin tekstitiedostoon jos ei esim. RYM kiinnosta. Rate Your Music kuitenkin kertoo jo nimen perusteella sen, että kyseessä on musiikin "reittaus"paikka eikä pelkästään mikään levyjen listaus mesta. Harmittaahan se tietysti jos on parisataa levyä sinne listaillut ja sitten homman nimen tajunnut, mutta onhan meitä lepsoja ja ydinaukeita moneen junaan.
Ite tykkään rymistä sen takia, että näkee hyvin ihan perus ihmisten mielipiteitä levyistä eikä esim. tarvitse mitään pitsihaarukoita sun muita nettijulkaisuja selata. Sivuston toimintaperiaatteista yms. tietty voi olla montaakin eri mieltä.
Tuo tähdittäminen aiheuttaa minussa kovin ristiriitaisia tuntemuksia puolesta ja vastaan. En ole koskaan niin tehnyt, mutta pidän havainnollisena kun lehdessä arvostelu päättyy tähditettynä tai pisteytettynä. Todella hyvin kirjoitettu arvio toimii kuitenkin aina parhaiten ilman tähtiä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Rate Your Music kuitenkin kertoo jo nimen perusteella sen, että kyseessä on musiikin "reittaus"paikka eikä pelkästään mikään levyjen listaus mesta.
Tuo on totta, kyllä se munkin mielestä tulee jo sivuston nimessä selväksi, mikä tuolla on meininki. Tosin, JOS mulla olisi levyjä reitattuna RYMissä, niin kaikkihan sais luonnollisesti 5 tähteä, koska enhän mä huonompia viitti ostaa...
Mun levylista on täällä: http://muusikoiden.net/levylista/lista. … 0&letter=*
Itse sivustosta saa olla mitä mieltä haluaa, mutta tuo listaussysteemi on kyllä todella kätevä.
[quote:1e3d4735ae="ydinaukio"]Mun levylista on täällä: http://muusikoiden.net/levylista/lista. … 0&letter=*
[/quote:1e3d4735ae]
Linkki ei pelaa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:1a8671e125="forssto"][quote:1a8671e125="ydinaukio"]Mun levylista on täällä: http://muusikoiden.net/levylista/lista. … 0&letter=*
[/quote:1a8671e125]
Linkki ei pelaa.[/quote:1a8671e125]
Ööh sinne täytyy varmaan kirjautua sisään et se pelaa.
Yksi huono puoli siis löytyi.
[quote:0dd0dd7fc0="ydinaukio"]Ööh sinne täytyy varmaan kirjautua sisään et se pelaa.
Yksi huono puoli siis löytyi.[/quote:0dd0dd7fc0]
Eip. Olen kirjautuneena eikä silti plaa.
[quote:01419dfc28="ydinaukio"]Mun levylista on täällä: http://muusikoiden.net/levylista/lista. … 0&letter=*
Itse sivustosta saa olla mitä mieltä haluaa, mutta tuo listaussysteemi on kyllä todella kätevä.[/quote:01419dfc28]
"A repo man's always intense"
Voi vitun vittu. Kai se on nyt niin että pakko listata levyt pop.nu tai jonnekin vastaavaan. En tiiä oikein muuta, joten tuonne kai sitten. Helvetin perseen skivsamling. Moon ihan hukassa ilman kunnon listaa!
RYMillä homma on kaikkea muuta kuin tanssia.
RYM 1.2 on turhan raskas ja sekava ja buginen. Jätän kohta
This must be what jail / I will scratch
Onhan tuossa uudessa RYMissä on ihan käteviäkin uudistuksia: listojen luominen on minusta nyt mukavampaa ja tykkään myös tuosta profiilisivun recent/ratings/jne-osasta. Ulkoasullisesti minua vähän ärsyttävät nuo jättimäiset fontit ja tyhjän tilan määrä sivuilla.
Toivottavasti tuosta hidastelusta päästään eroon. Sharifihan mainitsi jossain foorumeilla hankkivansa uutta serverirautaa. Toivottavasti auttaa.
Nysvään nyt tonne popnuun listaa. Turhauttavan paljon bugeja siellä. Menee hermi, kun koko ajan loggaa ulos ja sellasta paskaa. Vituttaa runkata yhtä levyä kaksi kertaa sinne jne.
Joku 280 kai, tuosta miinus parikymmentä jos ja kun CD-R:iä ei lasketa. Niitä on vielä jäljellä vaikka en hyllyssä enää kehtaa pitääkään.
http://rateyourmusic.com/~Renki
Mietin tässä että pitäisikö listata tyttöystävän levytkin tuonne kun kerran samassa hyllyssä majailevat? Muuten tämä aiheuttaa vääristymää listaan, sillä hän omistaa monta todella hyvää levyä jotka takuulla ostaisin heti itselleni mikäli emme asuisi yhdessä.