#121 07.04.2009 09:19

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005

Re: Secret Pupu Pääsiäis mixtapevaihto #1

Aamulla tiputin postilootaan.

#122 07.04.2009 14:40

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

Kohta pozihin sheeplove

Ellen saa omaani tänään, saan "sen" kätösiini vasta viikon päästä. Lähden tänään lomille. Tiedoksi, jos joku kuumottuu kun ei saa palautetta ff

Olisin voinut toki älytä ilmoittaa Mitskulle lomaosoitteen, joten mulle finger

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#123 07.04.2009 15:59

Jaakob
Member
From: Kuusankoski
Registered: 07.01.2006
Website

Tuli!  dance

Levy hienon pääsiäisaiheisen kartonkihaitaripanoraaman sisässä. Kappalelistaa yritin olla vilkuilematta ennen kuuntelua. Arvauksetkin vasta sitten.

"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."

#124 07.04.2009 16:49

Pope
Bailarina Erotica

Pope wrote:

Ellen saa omaani tänään, saan "sen" kätösiini vasta viikon päästä. Lähden tänään lomille. Tiedoksi, jos joku kuumottuu kun ei saa palautetta ff

Tuli cheer21

NIIN HIENO!!! En ehdi kuuntelemaan (juoksen kohta junaan ja spämmään tämänkin henkeni kaupalla) mutta koko paketti on ihanaa DIY-taidetta, kollaasihassuttelua ja hömppää. Paljetteja, höyheniä (VITUSTI!), sarjiksia. Star Wars- tarroja ja jääkaappirunoutta!!!!!

Raportoin kun olen pannut kuunnellen. Mutta nyt jo tuli morkkis oman miksin olosuhteiden pakosta varsin "riisutusta" ulkomuodosta ff

DMIjc.png

#125 07.04.2009 16:54

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

Tuli! Vieläpä tupla-levy <3

Haah, taijan arvata puputtajan vaikken tunnekaan juuri ketään! icon_eek

#126 07.04.2009 17:09

Kenkä
Member
From: Pyllypyllypylly
Registered: 13.09.2008
Website

Sain "Pupun Yllätyksen"!  parsa

Biisivihkoon on kärsivällisesti piirrelty kassun kaikista kappaleista hienot teemakuvat.  rakkaus Illemmalla kuunteluun, parempaa raporttia sitten! Biisilistan perusteella ma luulen että maloun on puputtajani.  ninja:idea::?:

Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

#127 07.04.2009 19:13

tapna
Member
Registered: 02.03.2006

Hrmunoita sut on nähty! icon_cool

#128 07.04.2009 21:49

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

Kerran oon PUPU:n kuunnellu, aivan loistava kokoelma!

Ensimmäisellä levyllä folkkia, kansanmusiikkia, etnoprogea ja muuta sen suuntaista Suomesta, Intiasta, Turkista, Kreikasta ja mistä lie; loistavaa! Toisella (3" bonuslevyllä) oli sitten punkkia ja muuta sen tapaista möykkää, hieno tämäkin.

Mukana taisi olla vain neljä semmosta biisiä, jotka omista kokoelmista jo löytyy, muutamilta tutuilta nimiltäkin oli ennestään kuulemattomat biisit, paljon oli sitten ihan entuudestaan tuntemattomia, joista aika monesta täytynee ottaa enemmän selvää.

Lähettäjän täytyy olla Jaakob, eiks nii?

Osu ja uppos peuk

#129 07.04.2009 22:06

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008

Minäkin sain pääsiäispostia tänään... Ja millasta!!?? Voi ziisus, miten hieno pakkaus! Paketti on kuin korealainen kovakantinen kuvakirja... emmä osaa edes sanoin kuvailla. Tuli vaan heti mieleen, että täytyy pyytää mun puputettavaa lähettämään takasin (tai heittämään roskiin...) se mun onneton tekele/viritys ja nikerrän jollain aikataululla uuden. Se olis tosin valmis ehkä vuonna 2012, jos tason pitää olla tota luokkaa, minkä minä vastaanotin.

Mixiä en oo vielä kuunnellu, enkä vakoillu vielä levyn sisältöäkään läpi, joten arvuuttelut tän taideteoksen lähettäjästä jää tuonnemmas. Tampereelta tämä tuli, ellei mixin kokoaja ole vielä juonikaskin ja pyri harhauttamaan väärällä postileimalla...

Mut mut, me palaamme asiaan! Ja tähän astisesta kokemuksesta jo suurkiitos!!
friends

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

#130 07.04.2009 22:07

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008

[quote:6f52035017="Pope"]
Raportoin kun olen pannut kuunnellen. Mutta nyt jo tuli morkkis oman miksin olosuhteiden pakosta varsin "riisutusta" ulkomuodosta ff[/quote:6f52035017]
Sama... sadbanana

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

#131 07.04.2009 22:19

Larg
Member
Registered: 05.02.2006
Website

tomitarmo wrote:

[quote:f5de93e63b="Pope"]Raportoin kun olen pannut kuunnellen. Mutta nyt jo tuli morkkis oman miksin olosuhteiden pakosta varsin "riisutusta" ulkomuodosta ff

Sama... sadbanana[/quote:f5de93e63b]
No samapa sama täälläkin mutta minkäs teet kun visuaalinen suunnittelusilmäni on suurin piirtein sokean luokkaa... kuale

(Posti ei ole siis vielä toimittanut minulle miksiä, kunhan muuten vaan kanssaelän tätä "morkkista".)

#132 07.04.2009 22:22

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

Larg wrote:

[quote:5de50d6d89="tomitarmo"][quote:5de50d6d89="Pope"]Raportoin kun olen pannut kuunnellen. Mutta nyt jo tuli morkkis oman miksin olosuhteiden pakosta varsin "riisutusta" ulkomuodosta ff

Sama... sadbanana[/quote:5de50d6d89]
No samapa sama täälläkin mutta minkäs teet kun visuaalinen suunnittelusilmäni on suurin piirtein sokean luokkaa... kuale
[/quote:5de50d6d89]
Smaa kyllä.  icon_lol

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#133 07.04.2009 22:33

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Website

Tuli jo leuhuteltua omalla varttitunnin kansitaidepanostuksella, mutta toiset on satsanneet näemmä oikein tosissaan....

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

#134 07.04.2009 23:50

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Katkennut petsari wrote:

Tuli jo leuhuteltua omalla varttitunnin kansitaidepanostuksella, mutta toiset on satsanneet näemmä oikein tosissaan....

Hetken mietin samaa, mutta olisi melkoinen kynnys osallistua näihin, jos kaikki tekisi jonkin taideteollisen lopputyön miksien koteloksi. Parempi että on monenlaista kansitaidetta, ja sisältö kaikilla timanttia. icon_cool

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#135 08.04.2009 08:56

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005

Eilen saapui oma mixi. En vielä jaksanu kuunnella vaan säästän sen pääsiäisen pitkiin pyhiin mut mukana tuli joku ihmehärveli jolle en kyl ihan heti käyttöä keksiny mut ei kai se mitää. Kaupungista ja biisilistasta päätellen taidan tietää kuka lähettänyt.  icon_wink

#136 08.04.2009 10:03

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

jooo mulla ei oo kyllä mitään hajua kuka ton mun miksin on tehnyt. en tunnista kenenkään musiikkimakua sieltä. saa ilmoittautua ja pistää biisilistankin kehiin!

kehutaan vielä kerran että aikalailla kaikkien aikojen paras mixtape on kyseessä, vaikka tokan cd:n runkkaus-spoken word-jutut vähän hämäs icon_lol

#137 08.04.2009 10:51

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Kas niiiiiin. Tulin just Ruotsista himaan ja laitoin mixin soimaan. Kuulostaa hyvältä! Kolmas biisi menossa vasta, et voihan tässä tulla vielä vaikka mitä paskaa! Epäilen Petsaria!

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#138 08.04.2009 10:51

hrmunoita
rankka rässi

tapna wrote:

Hrmunoita sut on nähty! icon_cool

icon_cool

Tämä ei lienee ollut vaikea päätellä viimeistään tokan biisin takia icon_cool

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#139 08.04.2009 11:28

Pope
Bailarina Erotica

Nyt on kyllä ihan hirveeeeeeeeeen vaikea keksiä kuka on "sen" takana! Postileima antaa vinkkiä jostakin, mutta voi olla täyttä kusetustakin. Foorumin ja pupulistan yhdistetty stalkkauskaan ei ihan hirveästi auta 017

Jatkan tutkimuksia icon_cool

Sisällöstä:

no vittu eipä mahtavaa kun todella monella biisillä soi BANJO!!!! Ihanaa hellästi instrumentoitua poppista täysin miun maun mukkkaan, sopiva balanssi niin että löytyy muutamia vanhoja suosikkeja, yksi ennen kuulematon hyvä coveri todella rakkaasta piisistä (enkä tarkoita tällä Je t'aime, moi non plus'ta vaikka sekin toimii ihan kybällä) ja sitten kaikkea kivaa jota en ole ennen kuullut. Tätä tulen kuuntelemaan saletisti ihan "muuten vaan" kuten muuten kahta edellistäkin salamiksiä sydan:peuk:

DMIjc.png

#140 08.04.2009 11:46

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Website

hrmunoita wrote:

Epäilen Petsaria!

Jepjep. Vähe helppo tietenkin arvata kun postileima karsii epäiltyjen määrää, tuli niin paksu paketti etten kehdannut laittaa hämäyksenä työpostin seassakaan...mutta joo, postaan piisilistan tuonnempana kun en tuosta vaan muista mitä ja missä järjestyksessä tuli teipattua.

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

#141 08.04.2009 13:45

merrim
bimbotohtori
Registered: 29.06.2005

Pupumix odotteli tänään eteisen lattialla, pelkistetyn tyylikäs ja vähäeleinen paketti ja erittäin lupaavan näköinen biisilista (ainakin sen pohjalta mitä artisteista tunnistan)  peuk

Kuuntelukokemuksen säästelen pääsiäsipyhille, raporttia pukkaa myöhemmin. Tekijää en edes uskalla arvailla tässä vaiheessa, stalkkailumoodi toki päälle sitä ennen  icon_cool

hand I DONT NEED  A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME hand

#142 08.04.2009 13:53

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008

NO NYT! Aikamoinen idea on taustalla ollut, porsaan sielunelämää mukailemaan suunniteltu tuplamix "All Things :piggrin: - a closer look in the life of one extraordinary pig in two acts"

Iskee nyt kyllä kuin gram of bricks ikinä lol :piggrin: biggrin OSUMA äkkiä kaupungille hoitamaan asiat että ehdin kuuntelemaan mahdpian kääkyekuyeku moi

..Neukkula? Pope? Ulvis? Arvailen lisää kun ehdin jos ei osu icon_wink

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#143 08.04.2009 13:53

hrmunoita
rankka rässi

ginipoika wrote:

[quote:8f50408c97="Larg"][quote:8f50408c97="tomitarmo"][quote:8f50408c97="Pope"]Raportoin kun olen pannut kuunnellen. Mutta nyt jo tuli morkkis oman miksin olosuhteiden pakosta varsin "riisutusta" ulkomuodosta ff[/quote:8f50408c97]
Sama... sadbanana[/quote:8f50408c97]
[/quote:8f50408c97]
Smaa kyllä.  icon_lol

Eri dubstep

#144 08.04.2009 14:10

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

huhhuh  icon_arrow  itku

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#145 08.04.2009 15:11

Bricolage

[quote:47284bb42e="Bricolage"]NO NYT! Aikamoinen idea on taustalla ollut, porsaan sielunelämää mukailemaan suunniteltu tuplamix "All Things :piggrin: - a closer look in the life of one extraordinary pig in two acts"

Iskee nyt kyllä kuin gram of bricks ikinä lol :piggrin: biggrin OSUMA äkkiä kaupungille hoitamaan asiat että ehdin kuuntelemaan mahdpian kääkyekuyeku moi

..Neukkula? Pope? Ulvis? Arvailen lisää kun ehdin jos ei osu icon_wink[/quote:47284bb42e]

Nostetaan tällekin sivulle.. ff

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#146 08.04.2009 16:02

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Tämä päivä on enimmäkseen mennyt tuossa liiterin kulmilla, sirkkeli soi samaa surusäveltä ja selkään sattuu kuolleiden koivujen paino. Noin puolenpäivän aikaan postiauto tuli, mutta en heti sännännyt katsomaan. Sitten koko posti unohtui pariksi tunniksi, mutta jonkin aikaa sitten kävin noutamassa. Siellähän oli postikuori pääkaupungista!

Käsiala kuoressa on varmaa, ja jollain tavalla miehistä. Levyt esiin. Kansista huomaa, että tässä on sellainen tuplamiksi, että indiehomoilu näyttäisi jääneen jo ulkoasusta pois, ja valokeilassa paistattelee rempseä asiameininki. Ensimmäisen levyn kannesta suoraan silmiin katsoo päättäväisesti Mikko Alatalo. Puhekuplakin sillä on, siinä lukee: "Kun narraan naisia, otan haavin sijasta katiskan". Selkäpuolella on piirros tädistä, joka sanoo että "Kaunis on kukkien peittämä maa". Totta joka sana, ja kokonaisuus kertoo aika vahvaa viestiä siitä, että lähettäjällä on arvot elämässä kohdallaan ja ymmärrystä kauneuden päälle. Sisäkanteen on kirjoitettu kivalla fontilla, että "BAILUMUSIIKKIA MISUKOIDEN NARRAAMISEEN". Toisen levyn kannesta ei katso Mikko Alatalo, vaan nuorehko sälli koulukuvassa. Päällä on Iron Maidenin "Live After Death"-paita. Sällin katseessa on tiettyä surumielisyyttä, ja suu on viivana, joskin pieni virne siellä taitaa olla piilossa. Hetkeksi matkustan omiin koulumuistoihini, mietin kaveriani Jakea joka päätyi lopulta nukkumaan Kontulan Ostarin kulmille. Karuja muistoja meinaa tulvia mieleen, käännän esiin takakannen. Valkoiselle on kirjoitettu kaksi lausetta:

"Et saa biisilistaa.

Harrastaisit kuitenkin skippailua".

Samassa uskon jo tietäväni, kuuntelematta sekuntiakaan, kuka kaiken takana on. Levy auki. Nyt sisäkannessa lukee: "Pieni ihminen yksin elämässä, bailuvarpaassa kutinaa". Mukana on kirje, jonka sisältöä en tässä aio kokonaan paljastaa. Sanotaan nyt silti, että tekstissä mainitaan Necropolis ja lähettäjä on itse Marski. Mixi on kuulemma eräästä syystä johtuen Marskin isän tekemä.

Levyjä ei ole numeroitu, päätän aloittaa Alatalo-kantisesta. Jännittää ihan pirusti. Eka biisi lähtee. Riffi alkaa jytisemään, tää on rankinta mahdollista rockia. Laulu tulee mukaan, ja sehän on itse Alatalo. En ole kuullut biisiä ennen, mutta nimi taitaa olla "Huvielämää". Kunnon jytää. Seuraava biisi on discoa, hyvä melodia. Laulaja on outo sekoitus Pelleä ja Nykästä. Tämä on juuri sitä bailumusiikkia, niinhän sen pitikin. Kuuntelen biisin sieltä täältä, tähän pitää palata toisella hetkellä, ehkä perjantai-iltana jos maltan odottaa, ehkä aiemmin. Menevää dancea enimmäkseen, mieli tekee discoon. Esittäjistä on tuttuja vain muutama, ainakin Scooteria siellä on. Kiva ja eroottinenkin yörantameininki monessa biisissä.

Toinen levy sisään. Homman nimi ei ole tällä kertaa älytön kreisibailaus, vaan semmonen mietiskelevämpi meno. On nostalgiaa ja hyviä riffejä, yleensä samassa biisissä. Jossain kohtaa Klamydian "Pala rauhaa" tuo ihan voittajafiiliksen. Pirun kauniita biiseejä suurin osa. Tunnistan ainakin Ahkerat Simpanssit ja Hectorin, jolta on mukana paras mieheltä kuulemani biisi, jonka nimeä en siis tiedä kun listaa ei ole. Ihan musertavan kaunis ja hieno levy. Siirrän molemmat ipodiin lähempää tarkastelua varten. Analysoitavaa ja mietittävää tulee riittämään. Mutta todetaan nyt aluksi vain että:

1. Meno on ihan saatanan kovaa.

2. TUU ULVIS MUN LUO NIIN NUSSITAAN sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove !!!!!!!!! wine2  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  kulli  kulli  kulli  kulli  kulli  lipeva  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  _tsot  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove  sheeplove PERKELE

Ps: biisilistan saat laittaa sitten jossain vaiheessa, tässä on niin paljon huippubiisejä että pakko tsekata lisää noiden artistien tuotantoa.

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#147 08.04.2009 16:09

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

Neuvostoliitto wrote:

Toisen levyn kannesta ei katso Mikko Alatalo, vaan nuorehko sälli koulukuvassa. Päällä on Iron Maidenin "Live After Death"-paita.

icon_lolpeuk

#148 08.04.2009 16:12

Bricolage

Idästähän ne kovat mixit tulee sheeplove Moneen segmettiin jaettu ykköslevy on puolivälissä eikä ole vielä tehnyt röökiäkään mieli. Tuttuja biisejä jonkin verran, mutta aika monta biisiä joiden artistit nyt on toki tiedossa mutta biisivalinnat ei olekaan itsestäänselvyyksiä.

Fire Inc. saa aika valtavaa peukkua jo nyt, on sellaista hulinaa että huh sheeplove Steinman-projekti vahvisti pupuepäilyn tässä kohtaa, katselin jo että Grateful Dead, Phil Ochs, Soviet-osio + Leary-referenssit vois hyvin kertoa lähettäjän.

Että Mr.Leary's Sheepille vielä kerran sheeplove Brian Wilson itkee takatukkaansa.

Loistopaketti tämä on, suoraan iPodille. Niin, ja Nathalie itku:peuk:

#149 08.04.2009 17:11

Jaakob
Member
From: Kuusankoski
Registered: 07.01.2006
Website

hezma wrote:

Lähettäjän täytyy olla Jaakob, eiks nii?

Jeps. Aika homma arvata, mitä et olisi jo kuullut. Ilmeisesti onnistui aika hyvin.

Omaa miksiä en ole ehtinyt vielä kuunnella, neiti ikää-viisi-viikkoa ei siedä turhan paljoa stereoiden rääkkäystä. No, huomenna lähtee äitinsä kanssa reissuun, niin saavat puputkin täällä kyytiä.

"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."

#150 08.04.2009 17:19

public
Member
Registered: 18.06.2005

Näinhän se meni ettei ole vielä mixi kerennyt lähetyskuntoon, kuumeessa mennyt tämä viikko. Kenties se on sitten parempi myöhään, kuin houreissa hutiloituna.

Board footer