You are not logged in.
Vittu kun tää on hyvä levy.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Eat Skull - Wild and Inside 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
White Rabbits - It's Frightening.
Puuttuu ne rytmit ja koukut mikä teki ekasta levystä Fourth of July-tason ilotulituksen
Harvat jutut nousee esille, mutta on täälläkin pari kovaa biisiä. Tai oikeastaan vaan parissa biisissä pari hyvää juttua.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Rod Stewartia loppuiltaan. The First Cut Is The Deepest on yllättävänkin hyvä versiointi, soul-laulajahan tää jätkä on aina ollut 
Rod Stewartia loppuiltaan. The First Cut Is The Deepest on yllättävänkin hyvä versiointi, soul-laulajahan tää jätkä on aina ollut
Moneen se taipuu. Ja varmaan edelleen, jos taustajoukot olisi enemmän kartalla.
Täällä soi:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:36e802c82d="Bricolage"]Rod Stewartia loppuiltaan. The First Cut Is The Deepest on yllättävänkin hyvä versiointi, soul-laulajahan tää jätkä on aina ollut
Moneen se taipuu. Ja varmaan edelleen, jos taustajoukot olisi enemmän kartalla.[/quote:36e802c82d]
Näin o. Jossain kevyempää-foorumin syövereissä on topic muuten Rodille ja Facesille, joskus vuosi sitten taisin perustaa. Nyt lähti "Mandolin Wind"
Vaikea miettiä miten näin nättejä biisejä voi edes tehdä.
[quote:4262ab69c9="barton_funk"]
Vittu kun tää on hyvä levy.[/quote:4262ab69c9]
no on

bzort glorf bööth
VA - Pig Grin, Act One: Looking For Love (In Several Wrong Places)
Uutta Plain Ridea kuuntelen. Onpa ihan törkeän hyvä!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uutta Plain Ridea kuuntelen. Onpa ihan törkeän hyvä!
Sama! 
bzort glorf bööth

This must be what jail / I will scratch
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

This must be what jail / I will scratch

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS