You are not logged in.
Onko toi uusin nyt sitten ihan paska vai onko vaan skeneuskottavuus mennyt? Ainoastaan sinkkubiisin oon kuullu ja en kyllä tykänny yhtään.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Junassa kuuntelin radiota ja sieltä tuli pari biisiä uudelta. Ei mitenkään erityisemmin sytyttänyt. Ehkä Risto tosiaan piikkasi Aurinko aurinko plaa plaa plaalla, joka oli kyllä ilmestyessään päräyttävää kuunneltavaa. Mutta sen jälkeen on tosiaan vaikea lähteä "ihan paskaa tehhään joo"-linjalle. En muistaakseni nähnyt ikivä livenä (tulee oltua niin monella keikalla kännissä, ettei aina muista).
(tulee oltua niin monella keikalla kännissä, ettei aina muista).
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Olen kuullut kaksi biisiä, toinen oli se putoan kaivossa ja toinen se beatles-juttu. Teennäistä ja ärsyttäväähän ne. Keikalla olin joskus ja viihdyin.
"Ilta-aurinko hymyilee" taitaa olla muuten levytetty uudelle albumille? Siitä kyllä oon keikoilla tykännyt. En ole jaksanut kyllä vanhaakaan tuotantoa pitkään aikaan, ehkä vitsikäs puoli ei enää naurata niin, ja sitten ne surullisemmat biisit ei enää tunnu sopivan omaan elämäntilanteeseen.
Hölmöintä mitä Risto on haastattelussa sanonut uudesta levystä, oli se että "Piti tehdä vähän huonommat ja latteammat lyriikat että sopisi paremmin musan kanssa yhteen". Häviäjät selittää.
Parhaimmillaan bändi oli kun Ville Leinonen paukutti komppia takana.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ei tää uus lähde kyllä millään eikä mihinkään.
Tältä kuulostaisi jonkun toisen tahon tekemä "Risto-levy"?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tulen syömään viikonloppuna Riston veljen kalafirman herkkuja.
bzort glorf bööth
Tämmönen dvd näköjään ilmestynyt...
Ei kyl tosiaan enää jaksa Risto kauheesti kiinnostaa, mut ehkä toi joskus tarttuu heräteostoksena kaupasta mukaan. Tai sit ei.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pari viikkoa sitten tuli nähtyä oikeastaan ekaa kertaa kunnolla soolona. Oli yllättävän hyvä ja ennen kaikkea viihdyttävä keikka. Mut tuli sit mieleen, että läpät on varmaan tuollakin aktilla samat joka keikalla. Bändin kanssa alkoi toisto pikkuhiljaa ahdistaa..
Menetetty peli
Sähköhäiriön kuuntelin vasta pari päivää sitten ekaa kertaa ja ensimmäinen biisi lupaili jotain, mutta sitten vähän lässähti. Harmi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Näin alkutalvella keikan ja oli niin hyvä, että ostin debyn (kun Tomsk vielä kuunnellutti sitä). Hankin nyt sitten tokankin, kun discopallo on niin järjettömän hyvä. Enkä oikeen ymmärrä miten Pupu Tupuna on joskus ollu mun mielestä ärsyttävä. Mutta Aurinkon lyriikat paikoin vähän ärsyttää. Tuntuu että on vähän väkisin pitäny työntää ne dildot ja perseet johonkin väliin, ekalla levyllä oli paljon luontevampia noi rivoudet. Jotenkin kuin olisi pääasia päästä sanomaan näennäisesti "ohimennen" jotain minkä on tarkotus saada korvat punasiksi. Noh, tykkään silti.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
pöh risto on rakkaus edelleen
-
ja eilen bellyssä ihan tajuttomat fiilikset nih!
-
Auringon prinsessa on varmasti maailman surullisenkaunein biisi.
*
jaa, johan nuo pari albumia onkin jo julkasseet. ja vasta tullu livelevykin. ei jatkoon.
Nuo kaks uutta biisiä vois julkasta vaikka sinkkuna, niin ei ois niin kelijua
EI KIINNOSTA
ristohan on tunnustanut haastatteluissa ihan suoraan että tekee musiikkia saadakseen ruokaa pöytään kun ei kai muuta osaa.
ristohan on tunnustanut haastatteluissa ihan suoraan että tekee musiikkia saadakseen ruokaa pöytään kun ei kai muuta osaa.
no tekis sitten sitä musaa ;)
uusi kokoelma ennakkotilattavissa
RISTO - 176-671 (Ensimmäiset askeleet)Seuraavan sukupolven psykopaatti
Putoan kaivossa
Nina, olen palasina
Rukous
Levy-yhtiön jätkät
Elävä ihmisjumala
Jumalan kämmen
Pupu Tupuna
Ihmisen kaltainen
Rakkauden rock
Sähköhäiriöön
Unessa mies, valveilla nainen
Discopallo
LyöRisto yhtye julkaisee kauan odotetun rahat pois kokoelmansa! Levy sisältää kaikki ne biisit joista ihmiset ovat viime vuosien aikana kuiskineet. Riston julkaisemat täyspitkät levyt ovat saavuttaneet suosiota niin yleisön kuin kriitikoiden keskuudessa. Kokoelma sisältää kappaleita levyiltä Risto (Fonal, 2004), Aurinko aurinko plaa plaa plaa (Fonal, 2006) sekä Sähköhäiriöön (Fonal, 2009) joka kipusi numeroksi 7 suomen virallisella listalla.
Myös Riston omat esikuvat ovat kehuneet Ristoa. Tuomari Nurmio sanoi Rumbassa että "[Risto] antaa uskoa siihen että rokkibisnes nostaa esiin myös epätodennäköisiä, epätrendikkäitä ja maailmankuvaa avartavia artisteja" ja Kauko Röyhkä totesi, että "Risto muistuttaa paljon minua nuorena, se on hauska havaita".
Melkeinpä jokainen kokoelman biiseistä kuullaan myös Lauri Nurksen uuden elokuvan Veijarit taustalla joka saa ensi-iltansa 25.12. Levyllä on myös kaksi täysin uutta biisiä. Seuraavan sukupolven psykopaatti sekä Lyö.
missäs tuolla on auringon prinsessa, annukan kaa tai edes viikkoja? ja oishan tonne voinu niitä hessu-ep:n juttujakin laittaa mut nyt kävi näin. ei tästä kyl yli femmaa huvittais maksaa, aika outo veto.
Auringon prinsessa on koko tuotantonsa huippuhetki, aika outoa unohtaa se joukosta.
Pakko kyl kehua sillä, että "Rakkauden rock" -biisi ei ole koskaan ollut minkäänlainen suosikki, edes silloin kun bändi oli suosionsa huipulla ja aivan kaikki diggasivat. Oikeastaan kyseinen biisi tuo mieleen lähinnä ärsyttäviä muistoja rumasti joraavista tylsimyksistä
Ööh. Musta on jotenkin kyseenalaista ruveta julkaisemaan kokoelmalevyä kun on vasta kolme albumia tehtynä. Kyllähän noita näkee, mutta ne on just niitä kaikkein kaupallisimpia ison maailman artisteja. Olisivat edes sisällyttäneet yhden biisin Hessu kostaa EP:ltä
Sent from my iPhone 16
No Ristohan on aivan totaalisen sell-out tehdään nyt tällä paskalla ees rahaa mentaliteetilla ollut liikenteessä. Tai ainakin näi vois päätellä siitä, että uskomattoman paskaan kotimaiseen elokvuaan Veijarit oli päästetty vaikka kuinka monta biisiä.
en ole kolmekybänen emoboy
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Taitaapa jäädä tämä elokuva kattomatta. Hyvä kun jaksoi trailerin katsoa.
En jaksanu kuunnella loppuun.
*