You are not logged in.

bzort glorf bööth

ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:254525e095="grasskirt"]
Crystal Antlers - Tentacles
Oikein mallikasta menoa paikoitellen. Vähän vielä hakemista, mutta ilmeisesti ihan hyvä levy jos kuuntelen jo kolmatta kertaa tätä putkeen.[/quote:254525e095]
Tätä vieläkin. Oisko nyt viides kerta lähdössä. Tykkään tästä jo ihan hulluna. Hyvää, hyvää, hyvää. Onneksi näkee livenäkin kesällä 
Princeä kehiin. Äsken soi uus Handsome Family joka oli kyllä todella Mountain Goats-tyylisesti mielenkiinnotonta. Kaiken järjen mukaan pitäisi toimia mutta ei lähde ei :?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

This must be what jail / I will scratch

bzort glorf bööth
^ NO NYT 
Seal - Kiss From A Rose
Kymmenettä kertaa tänä yönä, on se vaan yksi maailman suurimpia teoksia. ![]()
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
guitar wolffii
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:8f86e2fa98="helicon"]
diskoon
enoon[/quote:8f86e2fa98]
Hei missä Masa on?
:mad2:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Skientists
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Sainpa faijalta kasan vinyylejä. Laatukamaa pääosin 
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

It was the sixties Man!

[quote:6a5810fdb7="barton_funk"]
It was the sixties Man![/quote:6a5810fdb7]

HOT STUFF - 14 greatest disco hits Ihan suht laatudiskoa, Justin Haywardin The Eve of War yllätti insturmentaali synthesizer greatest hits saundeillaan, ja varoituksella hyökkäävistä marsilaisista. Hyvä biisi! Varsinkin mustempi diivadisko on aika tiukkaa "tässä"

Isän levykokoelman perijän tutkimusmatkat jatkuvat Jeff Beckin kitarapömpöttelyyn:

Jee, Voicea kuuntelen telkasta.
Pete Parkkonen laulaa Britneytä.
En oo saanu vielä musavehkeitä paikoilleen ja kuolen hiljaisuuteen, jos en jotain kuuntele.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:113b003842="Pilke"]Jee, Voicea kuuntelen telkasta.
Pete Parkkonen laulaa Britneytä.
En oo saanu vielä musavehkeitä paikoilleen ja kuolen hiljaisuuteen, jos en jotain kuuntele.
*[/quote:113b003842]
Spotify läppärin kaiuttimillakin on parempaa! ![]()

[quote:c72378f50f="barton_funk"]Isän levykokoelman perijän tutkimusmatkat jatkuvat Jeff Beckin kitarapömpöttelyyn:
[/quote:c72378f50f]
Tuo on muuten ihan helvetin kova levy, ja yleensä nimetty ekaksi hevilevyksi
Silti, tykitystä. Beck's Bolero, I Ain't Superstitious, Shapes of Things.. 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"