You are not logged in.
Honka
HJK
TPS
TamU
Inter
Haka
MyPa
Lahti
VPS
Jaro
IFK Mariehamn
JJK
KuPS
RoPS
Aika samanlainen kuin gintsulla kärkipään suhteen, mutta tää oli mietitty jo eilen päässä valmiiks. En matkinut
"A repo man's always intense"
Honka
HJK
TPS
Inter
Lahti
MyPa
TamU
Haka
Jaro
VPS
IFK Mariehamn
RoPS
JJK
KuPS
Aika lailla samoilla linjoilla edellisten kanssa. Toivottavasti olen väärässä kahden ekan suhteen. Ei Honkakaan juuri vakuuttanut liigacup-pelissä Palloseuraa vastaan, mutta HJK:nkaan mestaruuteen en jaksa uskoa. Noilla kahdella kuitenkin taitaa olla kovin materiaali.
Antti Niemen kontakteille
Honka
HJK
Inter
TamU
TPS
Haka
MyPa
Lahti
VPS
IFK Mariehamn
JJK
KuPS
Jaro
RoPS
bzort glorf bööth
http://www.youtube.com/watch?v=9noKGcGyw3E
SPEED! SPEED! SPEED!
MyPa:n uusi hyökkääjä siis.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
SPEEDI-TOSSU
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sivunvaihtokin vielä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Varikset komentavat
Katsomokausi sarjapelien osalta tulee mitä todnäköisimmin avattua vajaan viikon kuluttua Hesassa. Valinta kohdistunee otteluun LPS-KTP, joka sahataan kaiken järjen mukaan hiekalla...viimeksi tainnut todistaa Kakkosen matsia hiekalla toukokuussa 2001, jolloin JJK ja PEPO (LPR) ottivat yhteen Kotalammen kentällä Keltinmäen lähiön perukoilla.
Pitkänäperjantaina arvelin käydä katsomassa Vehkalammella korealaisia: JJK-KPV.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hekula alottaa Suomen Cupin suoraan tokalta kiekalta, vastassa AC StaSi/1 4. divarista. Matsi ke 22.4. klo 19 Pirkkolassa. Allekirjoittanut tuskin mukana, vaihtopenkillä jos täyttä tiimiä ei muuten saada kasaan. Mut Hekulan bandwagoniin mielivät - vielä on tilaa!
Hekula alottaa Suomen Cupin suoraan tokalta kiekalta, vastassa AC StaSi/1 4. divarista. Matsi ke 22.4. klo 19 Pirkkolassa. Allekirjoittanut tuskin mukana, vaihtopenkillä jos täyttä tiimiä ei muuten saada kasaan. Mut Hekulan bandwagoniin mielivät - vielä on tilaa!
Katos perkele, Stasissa pelasi viime vuonna vielä pari tuttua, toinen taitaa tänäkin vuonna pelata joukkueessa. Hillitön meninkin heillä, muutama valmentaja, viisivuotis-tavoitteet sun muut.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Melkonen shokki kyllä..
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Alkaa vihdoin vaikuttaa ihan hyvältä tää homma.. http://www.keskilinkki.com/hakafcinter20090403.php
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mitä vittua? En edes tunnistanut. Piti mennä ihan mtv3:n sivuille toteamaan kuka kuvassa oikein on.
Entinen hiustyyli ei varmaan sopinut kokoomus-Tepsin imagoon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
- Tukka lähti ihan perhepoliittisista syistä. Viime viikonloppuna vaimo sanoi, että Pasi, sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa: parturi ja mun kropan käyttö tai ei parturia ja ei kropan käyttöä. Olen vielä viriili mies, vaikka olenkin jo 48-vuotias, joten joustettava oli, Rautiainen nauratti toimittajia.
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutise … /04/853864
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No onko siitä Wususta ollut vielä mihinkään Turussa?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
No onko siitä Wususta ollut vielä mihinkään Turussa?
On se pari omaa pelaajaa rikkonut. Ei juuri muuhun.
Rautiaisen vaimolla kovat ehdot, näin ne naiset meitä kyykyttää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hehe. Oulussa tapahtuu
:confused::pint:
[quote:efc0a3530b]Jalkapallon kakkosdivisioonaan parhaillaan valmistautuvan OPS-jp:n päävalmentajana toiminut Jari Pyykölä jättää tehtävänsä.
Pyykölä sanoo kyllästyneensä siihen, että joukkueen manageri Miika Juntunen puuttuu pelillisiin asioihin. Juntunen kiistää Pyykölän väitteen.
Torstaina OPS-jp pelasi harjoitusottelun PS Kemiä vastaan. Ottelun jälkeen Pyykölä kertoi irtisanoutumisestaan ensin pelaajille ja heti sen jälkeen Juntuselle.[/quote:efc0a3530b]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:7e57c7c7e8="Tapsa"]Tiesin hyvin tarkkaan jo marraskuussa miten tässä tulee käymään. Sanoin myös Miikalle, että Pyykölän kausi ei tule olemaan pitkäikäinen. Miika ei sitä silloin uskonut, mutta sanoin palaavani asiaan, kun tämä tulee akuutiksi.Yllätys oli, että Pyykölä lähti näin aikaisin. Sanoin myös Vaallon Karille ja Kiistalan Joukolle marraskuussa, että Pyykölä tulee lähtemään tavalla tai toisella.
Kunhan otan yhteyttä Miikaan, niin sanon hänelle, muistatko mitä sanoin ennen joulua.[/quote:7e57c7c7e8]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tapsa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
OPS:n sivuilla vielä lisää
Pitäsköhän sitä tälläkin kaudella järjestää Forumin oma Veikkausliigaskaba? Vois ehkä pistää omaan otsakkeeseensa ettei sit täältä tarvi kaivella.
Pitäsköhän sitä tälläkin kaudella järjestää Forumin oma Veikkausliigaskaba? Vois ehkä pistää omaan otsakkeeseensa ettei sit täältä tarvi kaivella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Täällä pitäisi ensi viikon torstaina pelata kutkuttava JJK-RoPS -peli.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.