You are not logged in.
vaihda tyyliä
Laitoin Sur-Ruria
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
CSS
Kaveri hehkutta mulle tuota aika ajoin, vaikka en jotenkin oo ikinä ymmärtänyt mikä siinä on erityisen hienoa.. Livenä taitaa olla vielä enemmän hanurista kuin levyltä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
- Melt Banana
- Kaikki missä laulaa/soittaa/säveltää/on taustajoukoissa Mike Patton.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:90b7afc699="Neuvostoliitto"]
- Kaikki missä laulaa/soittaa/säveltää/on taustajoukoissa Mike Patton.[/quote:90b7afc699]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f50b1bd48d="ginipoika"][quote:f50b1bd48d="Neuvostoliitto"]
- Kaikki missä laulaa/soittaa/säveltää/on taustajoukoissa Mike Patton.[/quote:f50b1bd48d]
[/quote:f50b1bd48d]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Melt-banana keikalla on melkein parasta ikinä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kettunen-Kaartamo-Kuustonen keikalla on melkein parasta ikinä
Eri.
[quote:7d55499c4f="Jean-Babtiste"]Kettunen-Kaartamo-Kuustonen keikalla on melkein parasta ikinä
Eri. [/quote:7d55499c4f]
Näkispä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ruisrokissa 93 Kerkonkosken ensimmäinen vegaani "Moppi" Toiviainen väitti, että päällemme oli satanut lavalta tuopista Pattonin kusta. Olin liian humalassa muistaakseni tätä merkkitapausta muutoin kuin jälkeenpäin kerrottuna
Kolme kovaa K:ta, vai miten ne mainostikaan?
"Kuningatar" biisin riffi on ehkä aaooärrein riffi mitä tässä maassa on ikinä sävelletty. Kun sen on kerran kuullut, ei voi unhoittaa koskaan.
[quote:ce97b7c33f="Neuvostoliitto"]Kolme kovaa K:ta, vai miten ne mainostikaan?
"Kuningatar" biisin riffi on ehkä aaooärrein riffi mitä tässä maassa on ikinä sävelletty. Kun sen on kerran kuullut, ei voi unhoittaa koskaan. [/quote:ce97b7c33f]
Nyt alko tekeen mieli kuulla
(JS) Kuustone-Kuustone-Kuustone keikalla on melkein parasta ikinä
sama
Vihdoin sain aikaiseksi tarkistaa X:n Los Angeles & Wild Gift-levyt. Yh, duo-jollotusta ja epämääräisiä "biisejä". Ei toi länsirannikon punk kyllä selvästi ole mun juttu.
Billy Zoomin skebaroinnille kuitenkin järkyttävän iso Ja lavapresenssille.
Vihdoin sain aikaiseksi tarkistaa X:n Los Angeles & Wild Gift-levyt. Yh, duo-jollotusta ja epämääräisiä "biisejä". Ei toi länsirannikon punk kyllä selvästi ole mun juttu.
Oho. Wild Gift ei ole koskaan oikein itsellenikään iskeny, mutta LA sisältää vaan niin sikamaisen tarttuvia biisejä sopivan rennolla otteella soitettuina, että olisin ihan taatusti kuvitellu sun tykkäävän siitä.
Yritä joskus vielä uudestaan!
organizing the boy scouts for murder is wrong
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:23a21289c3="Feggy"]Vihdoin sain aikaiseksi tarkistaa X:n Los Angeles & Wild Gift-levyt. Yh, duo-jollotusta ja epämääräisiä "biisejä". Ei toi länsirannikon punk kyllä selvästi ole mun juttu.
Oho. Wild Gift ei ole koskaan oikein itsellenikään iskeny, mutta LA sisältää vaan niin sikamaisen tarttuvia biisejä sopivan rennolla otteella soitettuina, että olisin ihan taatusti kuvitellu sun tykkäävän siitä.
Yritä joskus vielä uudestaan! [/quote:23a21289c3]
No sovitaan niin. Jotenkin olin kuullut vain niiltä semmoisen kuin Hungry Wolf tai jotain siihen suuntaan ja se oli kyllä hyvä biisi.
homot wild gift on paras. onneks ette osaa, onpahan uugeempaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Uus White Rabbits :? Puuttuu ne loistavat rytmit, ne loistavat melodiat ja loistavat biisit mitä Fort Nightly (tai, "tältä Arcade Fire voisi kuulostaa jos olisivat hyvä bändi ja vähän lisää pianoa, toinen rumpali ja hei tanssitaako tangoa hehe") oli täynnä. Mieletön pettymys.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
homot wild gift on paras. onneks ette osaa, onpahan uugeempaa
Mulla on noi samalla 2in1 levyllä ja aina kun on päästy Wild Giftiin asti niin alkaa väsyä. Ja jos yrittää aloittaa suoraan sieltä niin pää käskee, että pistäppä alusta pyörimään, paremmat biisit siellä. Mut joo, ehkä mun puolestaan pitäs koittaa tota joskus kunnolla uusiks. Jääny aina vähän puolihuolimattomaksi mun kuuntelut ku ei ole kerralla iskeny.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
"Paas kintaat"
KUALEKUALEKUALEKUALE
KUALEKUALEKUALEKUALE
KUALEKUALEKUALEKUALE
KUALEKUALEKUALEKUALE
KUALEKUALEKUALEKUALE
KUALEKUALEKUALEKUALE
KUALEKUALEKUALEKUALE
KUALEKUALEKUALEKUALE
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Salokosket, Prättälät, Q-vacuum incestit, koko porukka.
Ja Hectorin sanoitukset albumillaan "Liisa pien". Oksu tulee, ei voi mitn.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON