You are not logged in.
[quote:e7a8fbce05="Joe Caligula"] Mitä jengi diggaa Turbo (loverista)? Ostin kun ilmesty ja olin aika ihmeissäni että tällästäkö tää nyt on
No eihän se paskempi levy lopulta ole. Tiukasti kiinni ajassaan, ehheh. Halford muuten joraa helvetin hienosti hittipiisin videolla, lanteet laulaa ja ranteet svengaa.
edit. Priest on muutenkin onnistunut videoissaan. On kuntosalia ja löylynheittoa, kiihdytysautokisaa, pankkiryöstöä äänen voimalla jne.[/quote:e7a8fbce05]
Nimibiisi on toki vitun kova, mutta muista ei ole muistikuvaa. Hävisin tän uhkapelissä, pöytälätkä, joten pitäs hankkia takas..
Totta puhut noista videoista!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:0d06a4612e="Joe Caligula"]Mitä jengi diggaa Turbo (loverista)? Ostin kun ilmesty ja olin aika ihmeissäni että tällästäkö tää nyt on
hienostihan priisti on montakin kertaa "päivittänyt" saundinsa. tosi toimivaa hölmöilyäthän toi turbo on, pitäis kuunnella kokonaan uusiksi täs joku päivä.
painkiller tuli sit kans ihan puun takaa... et wtf? papat tykittää.[/quote:0d06a4612e]
Priestin monet kasvot!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
"Stained Classia" tulikin just viime viikonloppuna taas diggailtua. Perskele että tykkäänkin tollasesta hieman kuivasaundisesta NWOBHM-riffittelystä. Judas Priest 1978-1984 on korkeinta mahdollista laatua!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:bec575e9b2="Katkennut petsari"][quote:bec575e9b2="Joe Caligula"] Mitä jengi diggaa Turbo (loverista)? Ostin kun ilmesty ja olin aika ihmeissäni että tällästäkö tää nyt on
No eihän se paskempi levy lopulta ole. Tiukasti kiinni ajassaan, ehheh. Halford muuten joraa helvetin hienosti hittipiisin videolla, lanteet laulaa ja ranteet svengaa.
edit. Priest on muutenkin onnistunut videoissaan. On kuntosalia ja löylynheittoa, kiihdytysautokisaa, pankkiryöstöä äänen voimalla jne.[/quote:bec575e9b2]
Nimibiisi on toki vitun kova, mutta muista ei ole muistikuvaa. Hävisin tän uhkapelissä, pöytälätkä, joten pitäs hankkia takas..[/quote:bec575e9b2]
Tykkään kyllä. Ehkä ne soundit voi jollekin olla liian kasaria/poppia, mutta mulle tosiaan toimii.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Viime aikoina lähinnä pyöriny toi Priest in the East 12" + 7" :nahkahomo:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eilen tuli ostettuu Stained Glass, sille
Tänään Defenders of the Faith jolle :peuk::peuk:
Jälkimmäisen vois pyöräyttää kohta taas kun on punkkuakin lasissa
Jotenkin tää on semmonen bändi jota tulee kunnolla kuunneltua vasta kun tulee ostettua kokonaisia älppäreitä. Muuten mennään vaan suosikkibiiseillä. Vähän samaa kuin Motörheadin kataloogin kanssa. Onneks nyt on löytyny halvallakin kamaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sad Wings Of Destinyn oon muutaman kerran kuullu ja tykänny, muuten jääny aika ylimalkaiseksi tutustuminen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huomenna nää olis Tampereella... Harmi vaan, että K. K. Downing eros ennen kiertuetta yhtyeestä. Vähän silti huvittaisi mennä katsomaan, mutta onko 58 liikaa? En tiedä...
<@DBGene> senkin karkki
Olihan se mahtava show! Melkoista itseluottamusta osoitti jo sekin, että ennen keikkaa yleisöä lämmiteltiin Balck Sabbathin War Pigsilla. Tasan klo. 19.45 kangas putosi lavan edestä ja bändi aloitti 2 h 10 min kestäneen hittiputken, jonka aikana kuultiin ainakin Judas Rising, Metal Gods, Victim Of Changes, puoliksi akustisesti soitettu Joan Baez-coveri Diamnds And Rust, Turbo Lover, Breaking The Law, You've Got Another Thing Comin', Painkiller ja The Hellion/Electic Eye. Hevin Lagy Gagaksi Aamulehden haastattelussa itseään nimittänyt Rob Halford kävi vähän väliä vaihtamassa uutta nahkaa ja niittiä sekä hapsua ja huppua päälle ja välillä mies heilutti kipinöitä syöksevää Judas Priest-sauvaa. Hell Bent For Leatherin aluksi mies kaahasi lavalle moottoripyörällä. Pyrötekniikkaa hyödynnetttiin myös ahkerasti ja hieman vaisuhkon ekan biisin jälkeen sounditkin olivat kohdallaan. Halford jaksoi vetää hevikiljuntaansa hienosti joka biisissä ja keikan päättäneen Living After Midnigtin jälkeen keikasta jäi todella positiivinen fiilis. Bändi tarjosi juuri sitä, mitä lupasikin
<@DBGene> senkin karkki
Mistä levystä kannattaa aloittaa?
Joo tunnustan, en ole koskaan kuunnellut kunnolla.
Defenders of the Faithilla kannattaa lähteä liikkeelle.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Screaming for Vengeance
bzort glorf bööth
Defenders of the Faithilla kannattaa lähteä liikkeelle.
Tapnalle suosittelisin melkeen Painkilleriä... Mutta on tuo Defenders Of The Faithkin vaan kova levy. Keikasta innostuneena ostin. Singlebiisi Love Bites on melkeinpä levyn huonoin. Rock Hard Ride Free
Seuraavana tutustumisvuorossa Sin After Sin.
<@DBGene> senkin karkki
Tää kuulostaa kyllä melkeen liiankin Deep Purplelta. Roger Glover näköjään tuottanutkin... Jos tehdään progea niin vedetään kunnolla yli sitten. Joan Baez-coveri Diamonds And Rust on toki loistava kuitenkin.
<@DBGene> senkin karkki
Katkennut petsari wrote:Defenders of the Faithilla kannattaa lähteä liikkeelle.
Tapnalle suosittelisin melkeen Painkilleriä... Mutta on tuo Defenders Of The Faithkin vaan kova levy. Keikasta innostuneena ostin. Singlebiisi Love Bites on melkeinpä levyn huonoin. Rock Hard Ride Free
Painkillerin nimikkobiisi on ainakin suht hirveää tilutusta ja kiljuntaa. Muuten olen kyllä pitänyt toistaiseksi kuuntelemistani Priesteistä, etenkin Defenders of the Faithista. Pari kirjastosta lainattua olisi vielä kuuntelematta.
Pörinä kiinnostaa enemmän.
tapna wrote:Painkillerin nimikkobiisi on ainakin suht hirveää tilutusta ja kiljuntaa.
Sehän se just siitä niin hyvän tekeekin. Kuuntelehan poika lisää ja jua kaljaa.
Niinpä! Tosin tilutuksen ja kiljunnan lisäksi biisi alkaa ja loppuu rumpusooloon. Ja millaisiin rumpusooloihin!
EDIT: kokeiles tapna kuunnella vielä Between Hammer And The Anvil tuolta Painkiller-levyltä. Jos et tykkää niin skip skip sitten. British Steelillä ei muuten ole kans niin kauheasti tiluttelua, että sitä kannattanee kans testata.
Last edited by Alxity (03.08.2011 22:10)
<@DBGene> senkin karkki
Painkiller
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ostinpa lipun keikalle!
Toivottavasti on yhtä hyvä kuin viime kesän Tampereen keikka oli. Pelko uuden kitaristin osaamisesta oli täysin turha ja koko bändi oli loistavalla vedossa
<@DBGene> senkin karkki
arttu wrote:halford-baari? berliinissä?
Tää oli kiinni kun yhden käpän kanssa piti käydä tuolla
Miksette ole mainitteet Sad Wings of Destinya?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Voe helevettiläinen kun muistin tämän vasta eilen illalla Olis ollut kyllä kova!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Setti: Rapid Fire / Metal Gods / Heading Out to the Highway / Judas Rising / Starbreaker / Victim of Changes / Never Satisfied / Diamonds & Rust / Prophecy / Night Crawler / Turbo Lover / Beyond the Realms of Death / The Sentinel / Blood Red Skies / The Green Manalishi (With the Two Pronged Crown) / Breaking the Law (yleisö lauloi) / Painkiller. Encore: The Hellion & Electric Eye / Hell Bent for Leather / You've Got Another Thing Comin' / Living After Midnight.
Lähin kyllä jo ton tokan enkoren (vika biisi) aikaan valumaan pois mut ihan mainio hevishöy vaikkei nyt mitään yllätyksiä nähty. Tllätyin toki miten paljon Halford tuolla lavalla liikkui keikan aikana. Luulin, että se vain keskittyis seisomaan keskellä laulamaan mikkiinsä mut asut vaihtui tiheään ja kipusi ties mille korokkeille ja pöräytti toki loppupuolella prätkällä lavalla.
Näyttää olleen hyvin pitkälti samanlainen setti kuin vuosi sitten Tampereella. Sillon tosin Judas Rising tais olla avausbiisi.
<@DBGene> senkin karkki
sin after sin - pehmeillä, klassisilla 70-luvun saundeilla vedettyä hardrokkia ja simon phillips rummuissa
aika huikee tasonnosto kahdesta ekasta levystä. jatketaanpa tästä vielä eteenpäin.
Just kuuntelin eilen tiskates Screaming for Vengeancen. On kyllä hyvä.