You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tajusin että olen kuulllut näiltä vain muutaman kappaleen. Kaikki on ollut hyvää. Mikä levy kannattaisi ostaa ensimmäiseksi, vai pitääkö mun mennä wikipediaan tai amazoniin lukemaan?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tajusin että olen kuulllut näiltä vain muutaman kappaleen. Kaikki on ollut hyvää. Mikä levy kannattaisi ostaa ensimmäiseksi, vai pitääkö mun mennä wikipediaan tai amazoniin lukemaan?
the pop art
mutta varsinaisista levyistä foppa kirjoitti hyvät selostukset tänne, joten lue topicci läpi.
[quote:e03f386f73="Neuvostoliitto"]Tajusin että olen kuulllut näiltä vain muutaman kappaleen. Kaikki on ollut hyvää. Mikä levy kannattaisi ostaa ensimmäiseksi, vai pitääkö mun mennä wikipediaan tai amazoniin lukemaan? [/quote:e03f386f73]
the pop artmutta varsinaisista levyistä foppa kirjoitti hyvät selostukset tänne, joten lue topicci läpi.
Selvä.
Pitäisi enemmänkin lukea noita vanhoja viestejä. Säännöissäkin taitaa seistä siten.
Hitaalla ja hyväksihavaitulla tahdilla mennään.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
PopArt-kokoelmalla tosiaan kannattaa lähteä liikkeelle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ja muut levyt tässä järjestyksessä:
1. Behaviour
2. Introspective
3. Actually
4. Very
5. Fundamental
6. Bilingual
7. Nightlife
8. Please
9. Release
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Erittäin positiivinen arvio uudesta levystä.
"Yes is a super-concentrated hit of everything there is to enjoy about the Pet Shop Boys: danceable yet everyday pop, with irony behind the warmth and warmth behind the irony. One of their best."
KIITOS SPOTIFY 2009!
Mulle on viimeiset vuodet riittänyt pelkkä Discography, vaikka Behavior ja Very ja pari uudemmista on hyväksi todettu. Nyt oon sitten Spotifysta kuunnellut noita vanhempia ja erityisesti Introspective vaikuttaa parhuudelta. Domino Dancingkin kuulostaa sillä hyvältä, vaikka se on ollu ehkä vähiten suosikkini Discographylta. Maailman paras bändi just nyt
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tänne kun on näköjään listailtu aika paljon ni pannan oma top10
1. Suburbia
2. Being Boring
3. So Hard
4. Rent
5. Opportunities
6. West End Girls
7. It's a Sin
8. Where the Streets Have no Name
9. Yesterday When I Was Mad
10. How Can You Expect to be Taken Seriously
Oikeastaan kaikki Discographylta on täysparhutta paitsi Love Comes Quickly, Heart ja Domino Dancing.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
1. This Must Be The Place I Waited Years To Leave
2. Being Boring
3. Rent
4. It's A Sin
5. Love Comes Quickly
6. I Don't Know What You Want But I Can't Give It Any More
7. West End Girls
8. The End Of The World
9. Opportunities (Let's Make Lots Of Money)
10. Absolutely Fabulous
Can You Forgive Her, Domino Dancing, Heart ja Tonight Is Forever olisivat olleet jonain toisena päivän listalla...
Aftonbladetin mukaan tulossa Roskildeen. Olen siellä.
oisko kevyttä liioittelua
ehkä tuon olisi voinut tehdä vähän vähemmän luksuksesti niin että hinta olisi esim vajaa kolmasosa tuosta ja näyttäisi varmasti lähes samalta. no enpä ostaisi silloinkaan, lähinnä jänskättää mitä tekee aqzu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:477c94ef95="huïg"]oisko kevyttä liioittelua
ehkä tuon olisi voinut tehdä vähän vähemmän luksuksesti niin että hinta olisi esim vajaa kolmasosa tuosta ja näyttäisi varmasti lähes samalta. no enpä ostaisi silloinkaan, lähinnä jänskättää mitä tekee aqzu [/quote:477c94ef95]
Joo, jopa MINÄ taidan jättää väliin tällä kertaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:b501454a5c="aqzu"][quote:b501454a5c="huïg"]oisko kevyttä liioittelua
ehkä tuon olisi voinut tehdä vähän vähemmän luksuksesti niin että hinta olisi esim vajaa kolmasosa tuosta ja näyttäisi varmasti lähes samalta. no enpä ostaisi silloinkaan, lähinnä jänskättää mitä tekee aqzu [/quote:b501454a5c]
Joo, jopa MINÄ taidan jättää väliin tällä kertaa. [/quote:b501454a5c]
voee :?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
siirretääs kuuntelutopikista:
[quote:5516aecdd0="tomitarmo"][quote:5516aecdd0="psykokarkki"]^ mix tossa tuplaversiossa on musta kansi, valkoinen on hienompi mut ton joutuu kai ostaa, kuulemma phil oakey fiittaa bonusplatan ekassa veisussa
[/quote:5516aecdd0]
Niinpä onkin! Eilen Etc:tä kuunnellessa mietin, että kukas tää vieralija onkaan. En kuitenkaan malttanu lukea hihanuotteja...[/quote:5516aecdd0]
joo, olisko foorumisteilla jo mietteitä tästä? en oo vielä hankkinut, mut jotenkin kiinnostaa kyl kovasti ja phil oakey mukana niin suorastaan pakkohan se on hankkia tuo tupla.
mutta mites noi kannen värit?
Ihan kiva levy. Kelpaa kuunnella, mutta ei todellakaan mikään huumaavan sykähdyttävä kokemus. Hyvin helposti lähestyttävä, kepeä poplevy.
Onhan tässä hetkensä. Love etc. taitaa olla paras PSB-sinkku miltei vuosikymmeneen. Pandemoniumin estoton tamppaus öljyää lanteeni. The way it used to be taas on aidosti koskettava ja surullinen kappale. Muuten en voi olla kuin pettynyt. Pet Shop Boys ei ole koskaan ollut näin tylsä ja ennalta-arvattava, vaikka kyseessä pitäisi olla suoraviivainen ja hyväntuulinen pop-albumi.
2000-luvun paras PSB-albumi on edelleen Fundamental. Yes taas taistelee Release-levyn kanssa huonoimman PSB-albumin tittelistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ja lisätäänpä vielä, että olen jokseenkin pettynyt Tennantin sanoituksiin uudella levyllä. Laiskaa, hengetöntä.
I'm building a wall
A fine wall
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:cd6d890c37="ginipoika"]Ja lisätäänpä vielä, että olen jokseenkin pettynyt Tennantin sanoituksiin uudella levyllä. Laiskaa, hengetöntä.
I'm building a wall
A fine wall
[/quote:cd6d890c37]
Joo, ei kyllä kolahda tännekään. Mihin ne aivot liekkeihin sytyttävät hittibiisit on oikein kadonneet? Entä sitten veitsenterävä ironia?
Pettymys, vaikka jotain tämän kaltaista ounastelinkin näiltä pojilta tipahtavan.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Jos toteutuu, niin paikalla toki ollaan!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Åhå, åhå.
[quote:7d7fb5d1c3]Pet Shop Boys will be performing at the Rockhal in Luxembourg on Saturday, June 13th. Tickets will go on sale tomorrow, March 30th. The link for tickets is below.
On Sunday, June 28th, Pet Shop Boys will be in concert at the Cirkus in Stockholm, Sweden.
Tickets go on sale on Thursday, April 2nd and the link is below.
We expect to be announcing shortly concerts in Finland and The Netherlands[/quote:7d7fb5d1c3]
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:b2c0f13c9f="Espoon Prinssi"]http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1670276 [/quote:b2c0f13c9f]
Jos toteutuu, niin paikalla toki ollaan!
todellaKIN
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Oliko se Fullsteamin festari joskus 28. kesäkuuta lähellä vai missä nuo voisivat olla?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Oho! Shinne!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oliko se Fullsteamin festari joskus 28. kesäkuuta lähellä vai missä nuo voisivat olla?
Hmm, tosiaan samana viikonloppuna noi ois, mutta riittääkö tuolla tila mitenkään?
en ole kolmekybänen emoboy
jaa että tulis social distortionin kaveriksi? enpä kyllä usko, mut... ja flaming lips siis tuolloin ku soittavat ruåtsissa, olisko sit maanantaina täällä? koskakohan tulee tiketit myyntiin, pimppavarauksia anyone? nuo ehkä menee nopeemmin ku flaming lips tai kraftwerk, toivottavasti kuitenki halvempi ku madonna