You are not logged in.
Ulvis wrote:Jos Coldplay ois Tears for Fears, tää ois niie Sowing the Seeds of Love
Coldplayn versio toki Crying while Sowing the Seeds of Love
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Wanking with tears in my eyes
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Onko Viva la Vida vuoden albumi?
eikös se vuosi lopu kohta?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Wanking with tears in my eyes
Syy ja seuraus kun suolat purskahtaa silmille?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
AI NII!
Koljan yks känniviesti:
Speed of Sound o vtun hyv biisi
AI NII!
Koljan yks känniviesti:
Speed of Sound o vtun hyv biisi
totuus paljastuu vasta tietyn promillerajan ylityttyä
Kakkonen on paras, mutta sekin kovin huono.
aseksuaali?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
ginipoika wrote:Kakkonen on paras, mutta sekin kovin huono.
aseksuaali?
Toisinaan sitäkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
mä salaa tykkään sen uusimman saundeista
Piti pitkästä aikaa kuunnella toi nimikkobiisi. Helvetin kova
Piti pitkästä aikaa kuunnella toi nimikkobiisi. Helvetin kova
edelleenkin levyn huonoin
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Pitää kyllä myöntää et tää saa aina aikaan liikutuksen kyyneliä esim nyt
Ensi Roskildessa näemmä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Scientist ja White Shadows itkettivät männäpäivänä. Saatanan synnytyshårmånit
olikos täällä jossain pidän codplaysta -kalaseura?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kolmea ekaa en enää nykyään jaksa, mutta kyllähän tää Viva La Vida potkii ja kovaa ei voi mitään
Hyvä kesälevy jos mikä.
Oon näköjään poistanut ipodista. Pitää laittaa takasin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
pitäs varmaan se viva la vida joskus kuunnella sitte.. mä olin joskus "pienenä" fäni, nykyään herättää enää nostalgiafiiliksiä, muuten kyllä suhteellisen mitäänsanomatonta. See You Soon on kyl hyvä biisi ja ohan sil Chrisulla kiva ääni
Last edited by Napalmipää (09.06.2010 18:23)
-
Joo see you soon on kyllä ihana
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
mullon toi dvd.. eheh tais muuttuu kyl tosta noi live-esiintymiset ihan pelleilyks
-
Kaapista ulos silläkin uhalla, että Vertsi ei puhu mulle koskaan enää: Viva la Vida on kyl kova levy ja A Rush of Blööd tö the Head biisinä ihana. Chris Martin yhä oksettava kuitenki!
Mangojauhe goddamn.
Kaapista ulos silläkin uhalla, että Vertsi ei puhu mulle koskaan enää: Viva la Vida on kyl kova levy ja A Rush of Blööd tö the Head biisinä ihana. Chris Martin yhä oksettava kuitenki!
rohkeudellesi
Kuuntelin joskus kolme studiopitkää, Viva la Vida oli ainoa hyvä biisi, mut Speed Of Soun ei ollu ihan täyttä paskaa sekään. Oli miten oli, niin Chris Martinin lavaliikehdintä on ällistyttävän typerää, siis jos ottaa huomioon näiden käsittämättömän menestyksen.
Jori Sjöroos oli jossain haastattelussa polleana siitä, että "uskaltaa myöntää Viva la Vidan nerokkuuden". Yhtä "ihailtavaa" rohkeutta kuin Timo Rautiaisen harjoittamat "Tuska-festivaali on perhetapahtuma, turha puhua hevin rankkuudesta" ja "on muoti-ilmiö, että meikäläisen musasta ei tykätä" -löperyydet
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Heti mukanokkela neukkula kusemassa meikän avautumisen päälle ja toinen tohelo komppaamassa. Te ette jätkät kuule tiedä, millasta oli elää lähes viikko tän salaisuuden kanssa, kun tyttöystäväkin vaan pyöritteli silmiään et voi ei. Ette vie tätä vapautumista multa, tää on mun livin la viva la vida loca
Mangojauhe goddamn.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.