You are not logged in.

This must be what jail / I will scratch
[quote:86bcf56ebd="Tomsk"]
Pörinäversioita My Bloody Valentinen, Slayerin, Codeinen, Curen etc. biiseistä
[/quote:86bcf56ebd]onko hyvä? kuuntelin ite just hetki sitte nadjan ja atavistin ekaa kimppalevyä. oma tutustuminen näihin on vielä melko alussa mutta joku vois asiakirjoitella tälle duolle oman topikin?

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^näin on.
sitten koetan läpikäydä tän viikon kuulemattoman matskun.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

bzort glorf bööth
Aiemmin Superäässiä, nyt vois Hypnootikkoja, ku jäi amusella kesken ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Biisejä joita aion soittaa huomenna 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
Biisejä joita aion soittaa huomenna
Koko levynkö meinasit soittaa? (Satorit I-V?) ![]()
Tippa linssissä, saatana!
![]()

School of Seven Bells - alpinisms
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

Harmittaa kyllä keikan missaaminen. Toivottavasti pelaa siellä Primaverassa sitten.
Sellaisen huomion tein tässä, että mitä enemmän Jay Reatardia kuuntelee sitä paskemmalta No Age kuulostaa.
Sent from my iPhone 16

[quote:1a15d9317f="maloun"][quote:1a15d9317f="Tomsk"]
Pörinäversioita My Bloody Valentinen, Slayerin, Codeinen, Curen etc. biiseistä
[/quote:1a15d9317f]onko hyvä? kuuntelin ite just hetki sitte nadjan ja atavistin ekaa kimppalevyä. oma tutustuminen näihin on vielä melko alussa mutta joku vois asiakirjoitella tälle duolle oman topikin?[/quote:1a15d9317f]
En ole Nadja-asiantuntija, mutta hyvältä tämä cover-levy ainakin kuulostaa. Jotain muutakin olen hieman epäkeskittyneesti/summittaisesti yhtyeeltä kuunnellut. Osa ollu duumimpaa, osa dronempaa. Mikään ei ole vielä tajuntaa räjäyttänyt, mutta toisaalta tämä taitaa olla sellaista musiikkia joka ei räjäyttele vaan hiipii vaivihkaa alitajuntaan.
Ajattelin kyllä tässä jossain vaiheessa perustaa topikin jossa yksinpuhelen näistä nykyajan sludge/post-metal/doomi-pörinähässäköistä.
Sent from my iPhone 16
Aika jännää tämä Alcestin Neigen sivuproggis. Shoegazingiä, post-rockia ja black metallia sekaisin. Aika jännä tunnelma kun rumpali nakuttaa blastejä ja mimmi vetelee eteerisellä äänellä ranskaksi päälle. Toki mukana on myös mummontappovokaalejakin.
Sent from my iPhone 16
No Jay Reatardia kuuntelen, Blood Visions just menossa ja huomenna meen kyllä töitten jälkeen ostamaan keikalle jipun, jos niitä vielä riittää!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Nagoya City Hardcore -kokoelmalta bändiä nimeltä 九狼吽.
Sent from my iPhone 16
No Jay Reatardia kuuntelen, Blood Visions just menossa ja huomenna meen kyllä töitten jälkeen ostamaan keikalle jipun, jos niitä vielä riittää!
Tiketin mukaan löytyy ihan hyvin vielä
Ja nyt kyllä Arthur Russell soimaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Prokee, sano.
Sent from my iPhone 16