You are not logged in.
Pages: 1
Onko otsikkoo?
No tästä lähtee väristykset
Ja tsekatkaa kuinka Vangelis on IHAN SAA-TANAN PIHALLA tässä:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
666 oli joskus aikoinaan kovaa kamaa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
666 oli joskus aikoinaan kovaa kamaa.
On vieläkin.
Sent from my iPhone 16
[quote:b694897d1f="Bricolage"]666 oli joskus aikoinaan kovaa kamaa.[/quote:b694897d1f]
On vieläkin.
Amokk
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f6ca4cf9ce="Bricolage"]JS666 oli joskus aikoinaan kovaa kamaa.[/quote:f6ca4cf9ce]
On vieläkin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
i'm waiting wu tang for your call
and hehe i'm ready to take your sweet 666 in my heart
i'm longing for your lol touch
and i welcome your hooky eiq sweet 666 in my heart hooky eiq
lol apua
Mahtuuko samaan otsikkoon myös Demis Roussosin iki-ihana sooloura? 666-albumin kuuntelu on pientä niskahierontaa ja Demiksen soolotsygät on sitten sitä aitoa lempimistä.
Lovely Lady of Arcadia:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:0029701e90="risto_m"]Ja tsekatkaa kuinka Vangelis on IHAN SAA-TANAN PIHALLA tässä:
[/quote:0029701e90]
Tälle ilman muuta
This must be what jail / I will scratch
Kai tähän ketjuun sopii Vangeliskin, vaikka onhan se aika ISO
Ei maar, mitäs Vangelis-levyi jengi suosittelee? Mulla oli joskus Albedo, mut möin sen pois jostain tällä hetkellä täysin käsittämättömästä syystä. Mitkä on parhaat älppärit?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vuonna 1971 tehty (mutta vasta 1978 julkastu, eikä sillonkaan Vangeliksen luvalla) The Dragon on hyvä, erilainen, proge-Vangelis -levy.
Earth (1973), Heaven And Hell (1975) ja Albedo 0.39 (1976) on myös niitä progelevyjä, mutta erilaisia ku tuo Dragon. Spiral (1977) on kans hyvä.
Beauborg (1978) -levystä ei tykkää varmaan juuri kukaan, koska se on niin outo, mutta juuri siksi sitä voi ehkä suositella, totaalisen epä-Vangelismainen levy, jonka kuunteleminen ei varsinaisesti ole nautinto, mutta on tärkeä siksi että siinä on semmonen "vittuillakseni tein tämmösen" -fiilis
Soundtrack-puolelta toki joku L'Apocalypse Des Animaux (1973) on aika hyvä. 80-luvulta vois kai suositella levyjä See You Later (1980) ja Soil Festivities (1984).
Last edited by hezma (17.07.2011 10:40)
Vangelis oli mukana myös tässä, soitti koskettimia ja tuotti levyn.
Ai jai, onpa aika ässä levy tää Beaubourg
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pages: 1