You are not logged in.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
"my friend showed me pictures of his kids, and all I could show was pictures of my cribs"
En tiedä onko tämä hyvä albumi, mutta on jotain kieron kiinnostavaa kun superrikkaat valittavat sydänsuruistaan. Eikä nää biisitkään oo huonoja, pikkasen laiskan oloisia vaan. Sitten on se autotune. Sen ylikäyttö varmaan leimaa tän ajan popmusiikkia samalla tavalla kuin geitattu snare jotain 86 saundia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

LSD Connection Vol. 4
Ekat 3 osaa oli aivan järjettömän kovaa mättöä, jospa tämäkin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
LSD Connection Vol. 4
Ekat 3 osaa oli aivan järjettömän kovaa mättöä, jospa tämäkin.
Ja sehän oli
Pet Shop Boys - Please 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tuntuu, etten viime päivinä juuri muuta ole kuunnellu, kuin Joosen uutta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

[quote:7128419d1b="Tomsk"]
Gay Witch Abortion?
Nyt ne lsd-tarrat piiloon
[/quote:7128419d1b]
On muuten aika hapokas maispeissikin. Meinasin saada epilepsiakohtauksen.
Sent from my iPhone 16

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
/Neil%20Young%20-%20Dead%20Man%20(OST).jpg)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

This must be what jail / I will scratch
Isaac Hayes - Hot Buttered Soul
:cool:
Toi on kyllä!
Itellä soi:
![]()
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Illan lopuksi vielä ranskalaista sappea 
Täs nyt koeajellaan uutta MF Doom-levyä. Neljän ekan biisin aikana tuntuis lähtevän aika hyvin. Saa nähdä miten loput!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pörinäversioita My Bloody Valentinen, Slayerin, Codeinen, Curen etc. biiseistä 
Sent from my iPhone 16

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:73ca60df5c="grasskirt"]
[/quote:73ca60df5c]
Bulevardin Wayne'sissä soi Bon Jovin You Give Love A Bad Name.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Bulevardin Wayne'sissä soi Bon Jovin You Give Love A Bad Name.
raitilla kuultua -topikissa nämä
eiq siis jatkot siellä spämmikoulun oppien mukaan
mikko alatalo - sielun miljonääri
åhå nyt alkoikin just legendaarinen jolsa jätkä 
on tää kyllä vaikeasti luonnehdittavaa kamaa eikä aavistustakaan mitä keikalta odottais.

This must be what jail / I will scratch

ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu