You are not logged in.
Varhaiskausien Ed :peuk:
Tosta tulee niin mieleen Silva nuårena kossina
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pahiten ajan hampaan puraisemat ysärisarjat top3:
1. Rooman Sheriffi
2. Villi Pohjola
3. Pulmuset
Älä päästä painiks sitä
[quote:4bd080e39b="ILR"]Pahiten ajan hampaan puraisemat ysärisarjat top3:
1. Rooman Sheriffi
2. Villi Pohjola
3. Pulmuset[/quote:4bd080e39b]
Rooman sheriffi oli kyl ihan kauheeta kuraa jo silloin.
jog tää alko?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:e7470489c2="ILR"]Pahiten ajan hampaan puraisemat ysärisarjat top3:
1. Rooman Sheriffi
2. Villi Pohjola
3. Pulmuset[/quote:e7470489c2]
Kaikkiin ihan vitun iso ERI.
Rooman Sheriffi oli ihan parhuus, kun se tuossa 2003-tienoilla uusintana tuli ja Villi Pohjola on yhä nerouden huipentuma. Pulmusia ei tartte ees puolustaa, kun se on jo silleen niin itsestäänselvä televisioviihteen evoluution huipentuma.
Eli korjaas Klangi makus.
Tero saatana, s'olet gay!
Pulmusia ei tartte ees puolustaa, kun se on jo silleen niin itsestäänselvä televisioviihteen evoluution huipentuma.
Täysin smaa. Sarja on toiminut vielä paremmin uusintakatselulla, kuin ekalla kerralla joskus 90-luvulla. Oliks tälle jo omaa topiccia?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:337b0154c6="forssto"]Pulmusia ei tartte ees puolustaa, kun se on jo silleen niin itsestäänselvä televisioviihteen evoluution huipentuma.
Täysin smaa. Sarja on toiminut vielä paremmin uusintakatselulla, kuin ekalla kerralla joskus 90-luvulla. Oliks tälle jo omaa topiccia?[/quote:337b0154c6]
Eipä mulla muuta kun olette oikeassa arvon nimimerkit!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:24505c369c="Laatu"][quote:24505c369c="forssto"]Pulmusia ei tartte ees puolustaa, kun se on jo silleen niin itsestäänselvä televisioviihteen evoluution huipentuma.
Täysin smaa. Sarja on toiminut vielä paremmin uusintakatselulla, kuin ekalla kerralla joskus 90-luvulla. Oliks tälle jo omaa topiccia?[/quote:24505c369c]
Eipä mulla muuta kun olette oikeassa arvon nimimerkit![/quote:24505c369c]
smaa smaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tilasin ykköskauden.
Tilasin kakkos- ja kolmoskauden.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:113e83421b="Bedderi"]Tilasin ykköskauden.
Tilasin kakkos- ja kolmoskauden. [/quote:113e83421b]
Kaikki kaudet on, ja lainaan niitä mieluusti kelle tahansa
[quote:7d04ac1f24="Bedderi"][quote:7d04ac1f24="Bedderi"]Tilasin ykköskauden.
Tilasin kakkos- ja kolmoskauden. [/quote:7d04ac1f24]
Kaikki kaudet on, ja lainaan niitä mieluusti kelle tahansa [/quote:7d04ac1f24]
Pannaan korvan taakse
Mun mielestä polli vihjolassa oli kyl tosi paha jump the shark, mutta en hahmota millä kaudella. Tietty kun Joelin ja Maggien välinen jännite jossain välissä mällättiin... ja se hirveä kuplamies tuli loppupuolella kehiin ja Ed lihoi ja Chrisistä tuli liian hippi.
Ootte tietenkin kaikki eri mieltä
[quote:32e482df10="Pope"]Mun mielestä polli vihjolassa oli kyl tosi paha jump the shark, mutta en hahmota millä kaudella. Tietty kun Joelin ja Maggien välinen jännite jossain välissä mällättiin... ja se hirveä kuplamies tuli loppupuolella kehiin ja Ed lihoi ja Chrisistä tuli liian hippi.
Ootte tietenkin kaikki eri mieltä [/quote:32e482df10]
Olen taipuvainen olemaan samaa mieltä. Mutta toi tapahtuu kaikille sarjoille, usein ilman mitään sormella osoitettavaa haikohtausta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:662c3c32e8="noiseidea"][quote:662c3c32e8="Pope"]Mun mielestä polli vihjolassa oli kyl tosi paha jump the shark, mutta en hahmota millä kaudella. Tietty kun Joelin ja Maggien välinen jännite jossain välissä mällättiin... ja se hirveä kuplamies tuli loppupuolella kehiin ja Ed lihoi ja Chrisistä tuli liian hippi.
Ootte tietenkin kaikki eri mieltä [/quote:662c3c32e8]
Olen taipuvainen olemaan samaa mieltä. Mutta toi tapahtuu kaikille sarjoille, usein ilman mitään sormella osoitettavaa haikohtausta.[/quote:662c3c32e8]
Muistini mukaan sama. Sarjaa ei kyllä enään pysty katsomaan.. Jyrkkä ei nostalgialle
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.