You are not logged in.
kk
Last edited by shanks (01.10.2019 14:30)
paskaa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
noisis ehti eka.
"A repo man's always intense"
Odotin Seppo Hovia
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:6c547fc0ea="shanks"]http://www.f1-forum.fi/vb/
nikkiarmeijanryntäystä odoteltaessa.. [/quote:6c547fc0ea]
Spämmimäärille
http://www.f1-forum.fi/vb/memberlist.ph … osts&pp=50
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Siinä on Hantallakin tekemistä.
Gyl vaa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
no toi foorumi pyöriny jo viime vuosituhannesta asti
Tää on kyl lajeista tylsin. Ja pikkujannuna tuli seurattua ihan kiimassa
Varikset komentavat
Tää on kyl lajeista tylsin. Ja pikkujannuna tuli seurattua ihan kiimassa
Sama ja eri.
bzort glorf bööth
Kai tuota joskus nuorena ja tyhmänä sieti katsoakin, mutta sitten koko hommasta tuli varikkokikkailua ja muuta suurpaskaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:5fe00f0cd5]Kovalainen: Kovempaa en pysty nyt ajamaan[/quote:5fe00f0cd5]
:sad_sheeplove:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Hieno laji ennen Sennan kuolemaa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Franzéninkadulta läheltä sitä Siwaa on bongattavissa Nigel Mansell-tarra varaston ikkunasta.
Franzéninkadulta läheltä sitä Siwaa on bongattavissa Nigel Mansell-tarra varaston ikkunasta.
Olet tarkka havainnoija.
en ole kolmekybänen emoboy
Olen pannut tämän merkille!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
toi hamilton taitaa olla aika perseestä?
[quote:d904112daf]Hamilton: Pysyin radalla Jumalan armosta
Hamiltonin mukaan McLarenilla ajaminen on tällä hetkellä todella vaikeaa. "Ajaminen on koko ajan kuin veitsen terällä taiteilua".
"Oli Jumalan armoa, että sain pidettyä auton radalla", Hamilton sanoo[/quote:d904112daf]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vittu että risoo toi alituinen formula-sössötys! Sitä tuntuu tulevan joka saatanan tuutista koko ajan, niinkuin olis itsestään selvää, että se kiinnostaa kybällä kaikkia kansalaisia. Ei vittu kiinnosta pennin vertaa!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:7650787134="tomitarmo"]Vittu että risoo toi alituinen formula-sössötys! Sitä tuntuu tulevan joka saatanan tuutista koko ajan, niinkuin olis itsestään selvää, että se kiinnostaa kybällä kaikkia kansalaisia. Ei vittu kiinnosta pennin vertaa!!
[/quote:7650787134]
Olen välttynyt kaikelta formulahöpötykseltä.
Ainoa paikka, josta jotain näen on iltapäivälehtien lööpit, mutta nehän nyt vaan on.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Diggaan formuloista, mutta eihän noita perkele ennätä kattua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tsiigasin ton mtv 3:n tunteisiin vetoavan forkkumainoksen, ja näytti olevan viime vuoden vika osakilpailu aika dramaattinen, harmi ku missasin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
En tiedä turbo buustista. Mut tänä vuonna on kai joku uus talli ollu kova tekijä?
bröm bröm bröm bröm bröm bröm
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Heikki on ihan perseestä. Selostajat vaan hehkuttaa ja tsempaa, vaikka ei jäbä oikein päässyt viime vuonnakaan maaliin asti. Ferrarin rämpiminen on huvittavaa, Ross Brawn taas ihailunarvoinen visionääri.
Nico on ärsyttävä, mutta Kimiä tsemppaan. Jätkä ei selittele turhia, tekee minkä pystyy. Vuotavan äänihuulet ja muut seikat eivät itse asiaan liity. Häkkinen oli sympaattinen hahmo, formulat oli parhaimmillaan kun Schumi ja Mika ajoi toisiaan vastaan.
Siitä huolimatta, Brawn ja Ferrarin epäonni tuo nykyään ihan uutta jännitystä tähän lajiin. Barrichello saisi vaikka voittaa koko roskan. Jännää, miten 90-luvulla sen nimi lausuttiin "Baritsello", ja nykyään "Barikello".
Ulvis: Erkki Liikanen on toki kaikista kovin jätkä, oon nähnyt keikallakin pari kertaa. Erkki juonsi muutama vuosi sitten napakkaa bingoa aamutelevisiossa, suvereeni karisma vaan loisti loistamistaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
2010 on ollut kiehtovimpia kausia miesmuistiin.. Schumilla alkaa hommat olee jo nousussa, vielä kun autostaan saisivat yhtä laadukkaan kuin mies sisällä on. Vauhti päälle!
Nicole Scherzinger on nykyään aina poseeraamassa varikkoalueella
Missä Donnis
Toivottavasti Valtteri Bottas pääsee tulevaisuudessa F1-skaboihin
Heikki