You are not logged in.
Brainbombs
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Earth - Hex; Or Printing In The Infernal Method
Mitäs hittoa, pari vuotta maannu hyllyssä tää ja silloin aikanaan kuuntelin kerran ja siihen jäi mutta johan lähti! Tää on ihan maagista kamaa, ei liian heviä eikä liian nynnyä vaan just sopivaa. En mä tätä edelleenkään osaa kantriksi mieltää sitten millään, mutta kivaa autiomaa-tunnelmointia kyllä.
Ihan uskomattoman hieno levy. Ihan uskomattoman hieno levy.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:0ad25a0b1f="Neuvostoliitto"]Earth - Hex; Or Printing In The Infernal Method
Mitäs hittoa, pari vuotta maannu hyllyssä tää ja silloin aikanaan kuuntelin kerran ja siihen jäi mutta johan lähti! Tää on ihan maagista kamaa, ei liian heviä eikä liian nynnyä vaan just sopivaa. En mä tätä edelleenkään osaa kantriksi mieltää sitten millään, mutta kivaa autiomaa-tunnelmointia kyllä.
Ihan uskomattoman hieno levy. Ihan uskomattoman hieno levy.[/quote:0ad25a0b1f]
Kuten myös The Bees made honey.
80-luvun paras albumi. Kahdeksan kappaletta, jokainen on kuin oma lukunsa Asiameiningin sittemmin kadonneesta käsikirjasta. Kumpikin puolisko vinyylillä on yhtä hyvä, kumpikin tarjoaa 20 minuuttia smoothia hyväilyä äänen muodossa. On se kova!
Näin boxit tehdään! Hyvä Yep Roc!
Neil Young - Trans
Rikollisen aliarvostettu, rupisen loistava!8)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f28f5ad8d0="Neuvostoliitto"]Neil Young - Trans
Rikollisen aliarvostettu, rupisen loistava!8)[/quote:f28f5ad8d0]
Transformer man
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Toi taitaa kyllä olla paras Neil Young-levy.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
80-luvun levyistä ainakin paras! Jotkut nynnyt itkee niistä konesoundeista eikä tajua, ja se on harmittavan yleistä tolla levyllä. Geffen-levyt on rautaa, ainakin kolmikko Trans-Everybody's Rockin'-Old Ways.
Jos Trans tulisi ulos nyt, niin Kanye West -fanit ainakin ilahtuisi rohkeasta ja ennennäkemättömästä lähestymistavasta. SE TEHTIIN JO.
Computer Age
[quote:739a92b122="turkele"]my dying bride... hevi tekee taas tuloaan tauon jälkeen?
jokos se uusi mastodontti on ulkona?[/quote:739a92b122]
Onhan "se" tavallaan ulkona
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:d93ea08091="Neuvostoliitto"]80-luvun levyistä ainakin paras! Jotkut nynnyt itkee niistä konesoundeista eikä tajua, ja se on harmittavan yleistä tolla levyllä. Geffen-levyt on rautaa, ainakin kolmikko Trans-Everybody's Rockin'-Old Ways.
Jos Trans tulisi ulos nyt, niin Kanye West -fanit ainakin ilahtuisi rohkeasta ja ennennäkemättömästä lähestymistavasta. SE TEHTIIN JO.
Computer Age [/quote:d93ea08091]
Landing on Water on paree ku noi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nii ja eihän noi oo enää aliarvostettuja kai mikään. Nykysin on vaikee olla Ali Arvostettu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Milloin tulee Obladi-oblada-renessanssi?
mikäs tämä vai viittaatko yhteen piitles-suosikkiini?
mistä tuli mieleen, mihnä desmond?
[quote:4ad16455d8="Feggy"]Milloin tulee Obladi-oblada-renessanssi?
mikäs tämä vai viittaatko yhteen piitles-suosikkiini?
mistä tuli mieleen, mihnä desmond? [/quote:4ad16455d8]
Täällä soi jatkuvasti joka paikassa ties minä ihme saksofoni/shamisen -versioina
[quote:7d972f5766="grasskirt"]Neil Young
Mikäs kausi on oikein meneillään kun kaikki tuntuvat nyt hehkuttavan tätä miestä oikein urakalla? Minä mukaan luettuna. [/quote:7d972f5766]
Classic rock vie indiehipinkin lopulta
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Parast just nytissä on aina joku Neilin levy
bzort glorf bööth
Aikamoinen mega-klassikko tästäkin tuli, outoo että kohta jo kymmenen vuotta ilmestymisestä!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
^ koskas tää pitikään ostaa, kirjoitin epätarkasti kalenteriin, joskus keväällä? sopiiko jos seuraavana palkkapäivänä
^ koskas tää pitikään ostaa, kirjoitin epätarkasti kalenteriin, joskus keväällä? sopiiko jos seuraavana palkkapäivänä
Just näin Parin viikon päästä tuo alkaa varmaa kuulostaa taas parhaalle ikinä, ja se jatkuu koko kesän.
jee
qmmallista, ite kyllästyin avalanchesiin levyyn alkukiiman jälkeen totaalisesti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
qmmallista, ite kyllästyin avalanchesiin levyyn alkukiiman jälkeen totaalisesti
Sama. Tästä on kohta miltei kymmenen vuotta.
[quote:abc4dd6ef5="huïg"]qmmallista, ite kyllästyin avalanchesiin levyyn alkukiiman jälkeen totaalisesti
Sama. Tästä on kohta miltei kymmenen vuotta.[/quote:abc4dd6ef5]
Ei tule usein siihen tartuttua, mutta kuulostaahan se yhä yllättävän tuoreelta..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:247e311ca0="hrmunoita"][quote:247e311ca0="huïg"]qmmallista, ite kyllästyin avalanchesiin levyyn alkukiiman jälkeen totaalisesti
Sama. Tästä on kohta miltei kymmenen vuotta.[/quote:247e311ca0]
Ei tule usein siihen tartuttua, mutta kuulostaahan se yhä yllättävän tuoreelta..[/quote:247e311ca0]
No sitä just, aivan perkeleen hyvä levy, ei oo toista. No on tässä kieltämättä vuosia kulunut viime kuuntelusta, että ei oo kyllästymäänkään päässyt tällä tahdilla! Paitti nimibiisiä oon kuunnellu alvariinsa kyllä, lemppari.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.