You are not logged in.
[quote:81e5b99bfe="Jean-Babtiste"][quote:81e5b99bfe="Neuvostoliitto"]
Toi oli mun eka live Youngilta, ja sitten myöhemmin kun kuulin arvostetun Live Rust -kiekon niin aattelin että "Eipä tällä tee mitään". Weld on just kovin![/quote:81e5b99bfe]
Juuri näin! :twisted: No, onhan Live Rust ihan hyvä dokumentti, mutta kun Weldin oli jo kuullu, ja siinä on näitä kaikkia pamahduksia ja kolahduksia biisien päätteeksi eikä ne biisit meinaa ees loppua ja lisäks uskomattoman tuntunen määrä tilaa liikkua niin kuuntelijalle kuin bändille
niin minkäs teet.[/quote:81e5b99bfe]
jep, meitsin eka neil young -levy oli just arc-weld ja on kyllä parhaita kiekkoja ehdottomasti.
mutta
[quote:81e5b99bfe="Neuvostoliitto"][quote:81e5b99bfe="Bricolage"]Nyt lähtee:
pitääkin kaivaa kuunteluun arc-weld ja atom heart mother
Elvis Presley - Having Fun With Elvis On Stage[/quote:81e5b99bfe]
Omalla tavallaan psykedeelisin ja hulvattomin levy koskaan. Ja meitsi ainakin iskee ton miljoona kertaa mielummin levylautaselle kuin jonkun Alan's Psychedelic Breakfastin, vaikka tää vertaus nyt vähän ontuukin.
[/quote:81e5b99bfe]
no nytkyllä en tajunnu yhtään mitn, tota elvis-levyä en oo kuullu mut mitä tekemistä vois olla yhden maailmankaikkeuden hienoimman biisin kanssa, ja unohdetaas nyt ne hakamussuttelut siellä, marmelade i like marmelade, mut ne melodiat
pitääkin kaivaa arc-weld ja atom heart mother esille ![]()

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Spotifylla
Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

[quote:4d96a79b17="psykokarkki"][quote:4d96a79b17="Jean-Babtiste"][quote:4d96a79b17="Neuvostoliitto"]
Toi oli mun eka live Youngilta, ja sitten myöhemmin kun kuulin arvostetun Live Rust -kiekon niin aattelin että "Eipä tällä tee mitään". Weld on just kovin![/quote:4d96a79b17]
Juuri näin! :twisted: No, onhan Live Rust ihan hyvä dokumentti, mutta kun Weldin oli jo kuullu, ja siinä on näitä kaikkia pamahduksia ja kolahduksia biisien päätteeksi eikä ne biisit meinaa ees loppua ja lisäks uskomattoman tuntunen määrä tilaa liikkua niin kuuntelijalle kuin bändille
niin minkäs teet.[/quote:4d96a79b17]
jep, meitsin eka neil young -levy oli just arc-weld ja on kyllä parhaita kiekkoja ehdottomasti.
mutta
pitääkin kaivaa kuunteluun arc-weld ja atom heart mother
[/quote:4d96a79b17]
Nyt oli Pappa puhe pelkasta Weldista.
No, ei silleen, ettako Arc huono olisi, itse asiassa pitais hommata itelle, mutta ainakin ite oon tottunu kasittaan noi eri teoksina. Parasta tietty ois, jos ne Arcin jutut oli samoilta keikoilta ku Weldilta jotain biisien lopetuksia tai valijuttuja, etta olisivat vaan laittaneet sellasinaan kaikki.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ymmärsin kyl mutta ku mulla on vaan toi arc-weld versio
åhå eiq nytkyllä väärä hymiö

Oikean
rytmin kiinni
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

Kävi metromatkalla mietityttämään, että perhana, ei oo tullu kuunneltua varmaan kuukauteen. Samalla kävin mielessäni lauleskelemaan biisejä 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

:peuk:

Oikean
rytmin kiinni
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

Evia Sands - Picture Me Gone
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Oikean
rytmin kiinni
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

Oikean
rytmin kiinni
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

This must be what jail / I will scratch
Neljättä kertaa tänään. Tekis mieli lähteä rintanapit avoinna kalliovuorille ja tapella nyrkein harmaakarhun kanssa. ![]()
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Sent from my iPhone 16
Nick Cave - The Witness Song
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mitä ihmeen apinamiehiä nämä mekastajat, ja kuinka sitten välillä pystyvät herkistymään ja vetämään mielettömän balladin ![]()