You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
No nyt!
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Löytyihän ne kannetkin :cool:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Ite etin just.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
ok kaikille pitäis nyt olla tiedot lähetetty!
laitathan viestiä jossei näy!
ulviskin ehti mukaan nipin napin, bongasin sen varmistusviestin just kun olin lähettämässä ekaa uhriviestiä
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kannet ja mixi on valmis. Nyt pitäis vielä tehdä joku kiva paketti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hiero sitä munalla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kansia vailla, nekin jo melkein aavisteltu! Puputettavakin juuri se, joka mielessäni mixin suunnittelin.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Puputettavakin juuri se, joka mielessäni mixin suunnittelin.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:c816d80510="Jaakob"]Puputettavakin juuri se, joka mielessäni mixin suunnittelin.
[/quote:c816d80510]
:
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Done.
Sent from my iPhone 16
Onkos tässä muuten joku deadline
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Onkos tässä muuten joku deadline
Oisko toi pääsiäinen mitään?
Sent from my iPhone 16
[quote:da348bfa1d="ginipoika"]Onkos tässä muuten joku deadline
Oisko toi pääsiäinen mitään?[/quote:da348bfa1d]
Vappumix
eikö tää pääsiäiseks pitäny postittaa?
muistin päivittäneeni aiemmin tuon eka viestin mutten näköjään, mut nyt sielläkin lukee et
deadline LÄHETTÄMISELLE on ma 6.4. jotta ehtis varmasti pääsiäiseksi puputettavallesi!
tuohon on kuitenkin miltei 3 vikkoa ja 2 viikonloppuakin aikaa. toki voi ottaa riskin ja lähettää vasta vaikka tiistaina/keskiviikkona, mut kun posti ei sillon pe kulje, voi olla et menee sit seuraavalle viikolle joten suosittelen tota maanantaita!
tuohon on kuitenkin miltei 3 vikkoa ja 2 viikonloppuakin aikaa.
Itseasiassa alle kaksi viikkoa enää..
[quote:c2e614ca00="mitten"]tuohon on kuitenkin miltei 3 vikkoa ja 2 viikonloppuakin aikaa.
Itseasiassa alle kaksi viikkoa enää..[/quote:c2e614ca00]
paniikki
[quote:68e01ed6cd="psykokarkki"][quote:68e01ed6cd="shanks"][quote:68e01ed6cd="mitten"]tuohon on kuitenkin miltei 3 vikkoa ja 2 viikonloppuakin aikaa.
Itseasiassa alle kaksi viikkoa enää..[/quote:68e01ed6cd]
paniikki [/quote:68e01ed6cd]mul ainaki ku perjantaista lähtien seuraavan viikon sunnuntaihin oon pois maisemista.[/quote:68e01ed6cd]
no mut tää homma on ollut varmaan kuukauden tiedossa ja monet ehtivät jo aloittaa miksinsä hyvissä ajoin vaikkei pupuansa tienneet
voit kans tehdä "Executive Decision" et onko parempi et miksis tulee pääsiäsviikonlopun jälkeen ja ehdit hyvin vai et yritätkö vääntää sen olemaan pääsiäiseks perillä ja mahdollisesti hutasten
mulle on henk. koht aika sama millon oman miksini saan, kunhan ajallisesti suht lähellä sitä pääsiäistä sen saan. näis pitää vaan aina jokin dedis laittaa tai hommat jää
joo kyl tää hoituu pieneen paineen allakin.. kuhan vaan ittelleni tässä muistutan, että tarttuisin asiaan "silleen"
[quote:21695651c2="shanks"][quote:21695651c2="mitten"]tuohon on kuitenkin miltei 3 vikkoa ja 2 viikonloppuakin aikaa.
Itseasiassa alle kaksi viikkoa enää..[/quote:21695651c2]
paniikki [/quote:21695651c2]
Koro?
Vakoilin eilen puputettavani musiikkimakua... menee joko ihan metsään tai sitten osuu hyvin ja tajunta laajentuu lisää
jahas, kasettidekki taitaa olla finaalissa, onhan se toistakyt vuotta wanha mut nyt kävi näin
menee siis poltteluksi, mixi kohta valmis
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
valmis ja tulipa aika erilainen mitä aluksi suunnittelin, toivottavasti vastaanottaja tykkää
täytyy varmaan tehä itelleki kopio, sen verran hyvä paketti tuli
kannet vielä jos joskus ehtii ja jaksaa
Kannet inssattu, vois ryhtyä hiljalleen äänityspuuhiin. Kohteen sym- ja varsinkaan antipatioista ei ole oikein täsmällistä kuvaa joten vedetään vaan rohkeesti miu mau mukkaa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tulee vähän kiire tämän kanssa, en ole jaksanut ees aloittaa vielä. Tyhjä kassu sentään löytyi onneksi komeroiden kätköstä.
frak, vähe smaa!