You are not logged in.
Kim Carnes - Bette Davis Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=_-RdAzkKlXY
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:673fd289f5="huïg"]Kim Carnes - Bette Davis Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=_-RdAzkKlXY[/quote:673fd289f5]
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:050d0cebf5="Neuvostoliitto"][quote:050d0cebf5="huïg"]Kim Carnes - Bette Davis Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=_-RdAzkKlXY[/quote:050d0cebf5]
[/quote:050d0cebf5]
Aina nämä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mikä juttu siinä muuten on, että levyt ei voi enää kuulostaa tolta? Cyndi Lauperilla ja Kim Carnesilla ja kaikilla noilla oli maailman parhaat soundit, ja nykyään vaan tulee sitä stanan timbalambadaa. :x
Mikä juttu siinä muuten on, että levyt ei voi enää kuulostaa tolta? Cyndi Lauperilla ja Kim Carnesilla ja kaikilla noilla oli maailman parhaat soundit, ja nykyään vaan tulee sitä stanan timbalambadaa. :x
No todellakin Miettii vaikka just tuota "Bette Davis Eyes"ia ja sitä heimixtuotaeikeksittyennen-riffiä. Se kuulostaa pehmeältä lumipeitteeltä New Yorkissa jo valmiiksi - kaikki mitä tapahtuu on yhden nuotin paikan muutos. Ja Timbalambada kyllä parhaisiin sanoihin lisättävä.
Roxette on just nyt ihan parasta. Fading Like A Flower
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Miettii vaikka just tuota "Bette Davis Eyes"ia ja sitä heimixtuotaeikeksittyennen-riffiä.
Pitää nyt vähän oikoa ja ilmoittaa, että Bette Davis Eyesin keksi Jackie DeShannon jo aiemmalla vuosikymmenellä.
http://www.youtube.com/watch?v=FAQsOJbs-yo
Molempi parempi...
[quote:90c3fa9412="Bricolage"]Miettii vaikka just tuota "Bette Davis Eyes"ia ja sitä heimixtuotaeikeksittyennen-riffiä.
Pitää nyt vähän oikoa ja ilmoittaa, että Bette Davis Eyesin keksi Jackie DeShannon jo aiemmalla vuosikymmenellä.
http://www.youtube.com/watch?v=FAQsOJbs-yo
Molempi parempi...[/quote:90c3fa9412]
Vaan eipä löydy tuota riffiä tuosta vanhemmasta
Pet Shop Boys - Love etc.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jackie DeShannonia on tullut kuunneltua harmittavan vähän.
Parasta nyt:
Outkast - Ms. Jackson
Billy Joel - Uptown Girl
No JOOSE, JOOSE ja JOOSE!
Ja sit kans Lady Gagan Poker Face. Joku tietäväinen voisikin kertoa yltääkö albumin muut biisit samalle tasolle.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Neil Youngilta nyt ainakin See The Sky About To Rain, Sedan Delivery ja Like A Hurricane ja Ambulance Blues sekä tietysti toi Borrowed Tune.
Mahtavaa kun se hoilaa Rollareitten "Lady Jane" -biisistä pöllittyä melodiaa ja piano, huuliharppu sekä laulukin menee ihan omiaan ja sitten Niilo luikauttaa laulaen että:
I'm singin' this borrowed tune
I took from the Rolling Stones,
Alone in this empty room
Too wasted to write my own.
Hyvät kupittelut ollu jätkillä tuolloin.
[quote:189812c0ee="Pilke"]Ja sit kans Lady Gagan Poker Face. Joku tietäväinen voisikin kertoa yltääkö albumin muut biisit samalle tasolle.
*[/quote:189812c0ee]
Jacques Dutronc: Et moi, et moi, et moi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Lsd Connection-sarjan psykerock
LIFT TO EXPERIENCE ja Grant Green.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
PET SHOP BOYS!!! :peuk:
Etenkin Concrete-livetupla, jota kuuntelen kolmatta kertaa putkeen Spotifystä. Ristus varsinkin tää Rufus Wainwrightin laulama Casanova In Hell on jotain niin elämää suurempaa ettei tosikaan!
Tero saatana, s'olet gay!
Ristus varsinkin tää Rufus Wainwrightin laulama Casanova In Hell on jotain niin elämää suurempaa ettei tosikaan!
Piti itsekin tsekata ja tää versio pistää kyllä aika tunteelliseksi Aika selvästi parasta mihin olen ikinä Rufusin liittänyt.
Oikeestaan aina kuunnellessa parasta, mut siis Primal Screamin ja Adrian Sherwoodin Echo-Dek. Parasta modernia valkosen miehen huumehärödubia, ainakin ne viis biisiä, jotka mulla on yhellä md:llä.
Onko tällasta lisää?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Little Richard - Lucille ja Frankie Ford - Sea Cruise
Mikä mua vaivaa
Ei mikään
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ei mikään
Kiitos diagnoosista.
Pitäsköhän laittaa Gene Vincentiä koneeseen
Ja rasvat tukkaan, kevään kunniaks. :torttuhymiö:
[quote:b83e2bb6b6="Jean-Babtiste"]Oikeestaan aina kuunnellessa parasta, mut siis Primal Screamin ja Adrian Sherwoodin Echo-Dek. Parasta modernia valkosen miehen huumehärödubia, ainakin ne viis biisiä, jotka mulla on yhellä md:llä.
Onko tällasta lisää?[/quote:b83e2bb6b6]
En ole tuota kuullut, joten vertailuja en voi tehdä, mutta itseltä löytyy Sherwoodin soolo Never Trust A Hippy, joka ainakin muistaakseni on paikoitellen suorastaan mainio..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Pitäsköhän laittaa Gene Vincentiä koneeseen
Pitäis
bzort glorf bööth
Tietysti pitäis, ja hetää kysymys että miksi se ei jo ole siellä koneessa?
Tietysti pitäis, ja hetää kysymys että miksi se ei jo ole siellä koneessa?
Liian myöhä, et vois pistää rokin raikaamaan
Aamulla sit