You are not logged in.
Perustetaan tää nyt, että Grey Daturas-ketju pääsee taas tolpilleen.
Siellä käytyyn vastauksena et elä sie forrrsto yritä kankee, ASS FUCKING MURDER on semmone biisi et yksinään oikeuttaa minkä vaan levyn olemassaolon ja ylivoimaisuuden, ja muuki levy on kyl hinoo mäiskettä. Mut toki Obey pitää hankkia taas kuulolle.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo, turhaan se forssto muuta tuotantoa dissailee. Ainahan nämä ovat äärimmäisen . Urge to Kill on loistava, Obey on loistava (vaikka aukenikin jostain syystä vähän hitaammin) eikä sitä sinkkukokistakaan kannata sivuttaa sillä parin ekan sinkun biisit ovat ihan bändin parhaimmistoa.
ARVOSTAN!
Urge to Kill
En o hyllyyn asti jaksanu hankkia, kun oon koko ajan...
This must be what jail / I will scratch
Ja suoraan ostoslistan kärkeen:
[quote:532b0d7eaa="loadrecords.com"]
Brainbombs
Singles Compilation volume 2 CD
Bruising thug grunt from Swden's long running shock troopers of shit, Brainbombs. They exist as barely a band, having played out three times. For all that, the band has emitted a steady stream of 7 inch singles over the years since the first singles compilation was released.
Load will be releasing Urge to Kill and the Singles compilation, volume 1 shortly on LP/CD. Stay tuned.
This compilation assembles singles from releases on Wabana, Tumult, Ken Rock, Anthem, Big Brothel, as well as some live tracks that sound like they were recorded in a sandbox.
TRACK LISTING:
1. Macht (Wabana 7 inch)
2. B.L.E.E.D.
3. Stigma of the Ripper (Tumult 7 inch)
4. Street Cleaner
5. The Grinder (Ken Rock 7 Inch)
6. Mommy Said
7. I Need Speed (Big Brothel 7 inch)
8. End up Dead
9. Stinking Memory (anthem 7 inch)
10. Insects
11. Stacy (live)
12. Tired and Bloody (live)
13. Danny was a Streetwhore (live)
14. Urge to Kill (live)[/quote:532b0d7eaa]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ykkös- ja kakkososat löytyy saaveina (hehe), linkitkin löytyy jos jotain kiinnostaa
ykkös- ja kakkososat löytyy saaveina (hehe), linkitkin löytyy jos jotain kiinnostaa
pistäpä tänne
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:48e7d7cf04="HUIG"]ykkös- ja kakkososat löytyy saaveina (hehe), linkitkin löytyy jos jotain kiinnostaa[/quote:48e7d7cf04]
pistäpä tänne
"You have entered too many wrong codes."
räG?
lukihärö?
PERS VITU MURHA -spåm
Kuka kopioi mulle nää kaikki, ei jaxa mezästää
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ostin eilen Music Hunterista Burning Hell-cd:n 2,5 eurolla. Jostain syystä oon aina kuvittellu, että tää olis enempi semmosta post-hc-kaahausta tyyliin Squirrel Bait tai Bastro, mutta raskaampaa. Yllätys oli, että täähän onkin melko hidasta ja aikamoista häröilyä. Ja mikä hauskinta, ihan helvetin hyvää!! Extra-pointsit vielä biisien oudohkoista sanoista ja laulajan ruotsiaksentti-enkusta!
Täytynee koittaa tutustua myöhempiinkin levyihin...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:ab010106e8="tomitarmo"]Ostin eilen Music Hunterista Burning Hell-cd:n 2,5 eurolla. Jostain syystä oon aina kuvittellu, että tää olis enempi semmosta post-hc-kaahausta tyyliin Squirrel Bait tai Bastro, mutta raskaampaa. Yllätys oli, että täähän onkin melko hidasta ja aikamoista häröilyä. Ja mikä hauskinta, ihan helvetin hyvää!! Extra-pointsit vielä biisien oudohkoista sanoista ja laulajan ruotsiaksentti-enkusta!
Täytynee koittaa tutustua myöhempiinkin levyihin...[/quote:ab010106e8]
Eikö ole Mutiny!a tarkasti luettu?
Mullekin kelpais levyt ainakin Obeyhin asti
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:5e1107295b="tomitarmo"]Täytynee koittaa tutustua myöhempiinkin levyihin...[/quote:5e1107295b]
Edelleen: hoida se Obey jostain (esim. kamulta mp3-muodossa ). Sitä parempaa levyä ei vaan ole.
No niin, kamut jonoon!
[quote:76f7ad0591="Jean-Babtiste"][quote:76f7ad0591="tomitarmo"]Ostin eilen Music Hunterista Burning Hell-cd:n 2,5 eurolla. Jostain syystä oon aina kuvittellu, että tää olis enempi semmosta post-hc-kaahausta tyyliin Squirrel Bait tai Bastro, mutta raskaampaa. Yllätys oli, että täähän onkin melko hidasta ja aikamoista häröilyä. Ja mikä hauskinta, ihan helvetin hyvää!! Extra-pointsit vielä biisien oudohkoista sanoista ja laulajan ruotsiaksentti-enkusta!
Täytynee koittaa tutustua myöhempiinkin levyihin...[/quote:76f7ad0591]
Eikö ole Mutiny!a tarkasti luettu?
Mullekin kelpais levyt ainakin Obeyhin asti [/quote:76f7ad0591]
No eipä ole, näköjään... Mutta hyvä, että ilosia ylläreitä ja löytöjä tapahtuu vieläkin!
[quote:dc34a8a2ad="forssto"][quote:dc34a8a2ad="tomitarmo"]Täytynee koittaa tutustua myöhempiinkin levyihin...[/quote:dc34a8a2ad]
Edelleen: hoida se Obey jostain (esim. kamulta mp3-muodossa ). Sitä parempaa levyä ei vaan ole.[/quote:dc34a8a2ad]
No niin, kamut jonoon!
Jomut tuli kanoon!
Mites se uusi levy?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mites se uusi levy?
Tilattu Ruåttista julkaisijalta. Vinyyli siis kyseessä, ja toinen painos menossa...
Eilen piti hankkia Obey-cd, kun kerran Äxästä löytyi. Kaikki Obeyta kehuneet on täysin oikeassa, se on huikea!! Parasta ja riemastuttavinta piiiitkiiin aikoihin!! Repsäyttää ihan sairaasti koko ajan ne suht tylyt tekstit, jotka valutetaan ulos suusta erittäin lakonisella super-ruåtsi-aksettisella enkulla...
Kaikki Obeyta kehuneet on täysin oikeassa, se on huikea!! Parasta ja riemastuttavinta piiiitkiiin aikoihin!!
Eli todennäköisesti huuto.netissä kuukauden sisään
Ehkä...tai haluisko joku sen jo nyt?
Pistä kaikki tohonastiset levyt samaan pakettiin ja Harry Smithin antologia kaupan päälle...vois ostaa
Jaahas, Meksikosta löytyy Brainbombs-tribuuttibändi nimeltä Burritobombs. Lyriikat käännetty espanjaksi ja laulajana nainen.
Sent from my iPhone 16
Ruotsalaiset yhtyeet:
1. Ace of Base
2. Roxette
3. Abba
4. Brainbombs
Muita en tiijä. Mutta tätä oon tajunnu kuunnella vasta viime aikoina. Jotenkin hellyttävää, että kaikki näiden biisit on omistettu raiskaamiselle ja tappamiselle.
Eiku nii, olihan ruotsissa vielä Shitlickers.
ja Hank C. Burnette
Brainbombs /
bzort glorf bööth
Mun mielest tää on about maailman paras bändi. Toivottavasti tosta Genius and Brutalitysta tulee vielä uusintajulkaisu vinyylillä.
Oon toki myöhäisherännäinen. Ysärin puolella en vielä tajunnu tutustua, ennen kuin oli liian myöhästä hankkia levyjä.
http://www.youtube.com/watch?v=iDbOGI4G6X4
YLÖS, groovempaa kuin eternal erection.
Jos jollain on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia Brainbombs tuotantoa löytää niin mulla on distrossa tällä hetkellä "Burning Hell" lp:tä ja "Obey" cd:tä. Muitakin levyjä varmaan taas pitäs ottaa hyllyyn, tuntuvat menevän aika liukkaasti aina vaikka vähän isommankin pinon haalisi kerralla.