You are not logged in.
bee thousand ja alien lanes sitte vaan haltuun
^No hommaa Bee Thousand ja Alien Lanes niissä on gyl rokit ja popit kohdillaan!
Noisisspäm; yksi kaikkien aikojen keikkakokemuksia oli kuulla Noisis laulamassa Guided By Voicesia
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
^Tuli kun yhdestä suusta
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Ohhoh Nyt ne Bee Thousand ja Alien Lanes heti tilaukseen tai muuten usutan salmonellapossut kimppuun. Kaksi 90-luvun parhaista levyistä, ja Smothered In Hugs on biisi jota on paha ylittää
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Aika nopeesti pamahti vastaukset ruutuun, noilla mainituilla siis mennään seuraavaan levytilaukseen ja otetaan se soolotsygä haltuun myöhemmin.
Kova meno päällä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
^Asiantuntijapiiri harvinaisen yksimielinen
GBV:lta suosittelen Bee Thousandia ja Alien Lanesiä
This must be what jail / I will scratch
steppenwolf
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
steppenwolf
Tää on siis huigi se bändi jolla on se boorn to beeeeeeeeeeee wild -biisi. Oot saattanu kuulla???? Heavy Metal Thunder -termin lanseeraja bändi myöskin. En oo kuullu muita biisejö
Sent from my iPhone 16
[quote:673a5758f7="huïg"]steppenwolf
Tää on siis huigi se bändi jolla on se boorn to beeeeeeeeeeee wild -biisi. Oot saattanu kuulla???? Heavy Metal Thunder -termin lanseeraja bändi myöskin. En oo kuullu muita biisejö [/quote:673a5758f7]
Vuoden 1969 Monsterin kuuntelin eilen, hyvältä tais kuulostaa. Vika biisi oli tosin perseestä. Aattelin just et jos jollain olis vähän enemmän tietoo
[quote:5af46848c9="huïg"]steppenwolf
Tää on siis huigi se bändi jolla on se boorn to beeeeeeeeeeee wild -biisi. Oot saattanu kuulla???? Heavy Metal Thunder -termin lanseeraja bändi myöskin. En oo kuullu muita biisejö [/quote:5af46848c9]
Kirkan versio on parempi kuin alkuperäinen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
En oikeen tiiä, mitä ajattelis tosta Steppenwolffin "Magic Carpet Ride" -biisistä: Se alkaa ihan mahtavalla ufo-surinalla, mutta sit lähteekin ihan toisella tavalla painavasti funkahtavana rokkina. Ei paha, mutta ne ufo-surinat herätti vaan mielettömät odotukset.
Tämä siis joskus 15 v sitten.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Sitten niillä oli se "Pusherman", joka myös alottaa Easy Rider -leffan. Ei sovi sekoittaa Curtis Mayfieldin vastaavaan.
"You know I've smoked a lot of grass / O Lord, I've popped a lot of pills" siinä lauletaan, mikä oli ehkä vähän radikaalia vaikka kuinka oli vuosi 68. Mutta vähän sellanen tekemällä tehty bändi toi loppujen lopuksi on. Nuggets-diggareille niiltä ekoilta levyiltä löytynee yksittäisiä täkyjä, mutta muuten on aaka hiljasta. Born To Be Wild on se paras biisi, jumatsuigula kun ne rummut alkaa tykittää kertsissä!
teemalta tuli joku aika sitten steppenwolfin keikka jostain 80-luvun lopulta. väsyneintä meininkiä KOSKAAN, ja samalla myös parasta
jonkun best offin olen niiltä kuullut, ja on siellä muitakin hyviä biisejä kuin born to be wild. slayerin coveri tuosta muuten toimii myös
[quote:e890226474="ydinaukio"]teemalta tuli joku aika sitten steppenwolfin keikka jostain 80-luvun lopulta. väsyneintä meininkiä KOSKAAN, ja samalla myös parasta
jonkun best offin olen niiltä kuullut, ja on siellä muitakin hyviä biisejä kuin born to be wild. slayerin coveri tuosta muuten toimii myös [/quote:e890226474]
Magic carpet ride
[quote:7299f14efa="Neuvostoliitto"]Ropert Pollardilla näyttäis olevankin ihan älyttömästi levyjä.. Mikäs noista on aloituskelpoisin? Eiku mitäs, siis paras? Noisis ainakin on tuosta jotain maininnut eli nyt suosituksia peliin.
Noisis diggailee ts. ei kannata vaivautua.[/quote:7299f14efa]
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eipä oikeestaan sekään!
Käyppäs metsien mies lukemassa topikkii.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:20c07dbf48="Neuvostoliitto"]Eipä oikeestaan sekään!
Käyppäs metsien mies lukemassa topikkii.[/quote:20c07dbf48]
Lukasin, ja seuraava projekti onkin paikata aukko sivistyksessä.
Mutta:
Huiggi postasi tän tonne tonnipaukutteluun, onko kyseessä joku bändi? Näyttää nimittäin pirullisen asialliselta poppoolta.
sehän on vuoden kuumin doobiestep-ilmiö Doobie Brothers
Game Theory kuulosti MySpacessa hyvältä popilta.
Joku tietänee jotain?
Lolita Nation paras levy?
[quote:df22ff89f5="Markku"]Game Theory kuulosti MySpacessa hyvältä popilta.
Joku tietänee jotain?
Lolita Nation paras levy?[/quote:df22ff89f5]
eikös näille muka oo vielä otsikkoa
J-B!
[quote:fa1aa1a091="psykokarkki"][quote:fa1aa1a091="Markku"]Game Theory kuulosti MySpacessa hyvältä popilta.
Joku tietänee jotain?
Lolita Nation paras levy?[/quote:fa1aa1a091]
eikös näille muka oo vielä otsikkoa
J-B! [/quote:fa1aa1a091]
Onhan näistä jossain topikissa (Paisley Mitään UG:tä ei ole olemassa?) jauhettu. Kaikki kuulemani (Real Nighttime + Tinker to Evers to Chance -kokis) kyllä loistavuutta, mutta Big Shot Chroniclesin ja Lolita Nationin saatavuudelle
This must be what jail / I will scratch
Niin, eihän mulla oo ku Lolita Nationin vajaaversio ja "Erica's Word" Enigman kokiksella, laita siinä topikkia pystyyn sitten
Niin, eihän mulla oo ku Lolita Nationin vajaaversio ja "Erica's Word" Enigman kokiksella, laita siinä topikkia pystyyn sitten
eiköhän se noillakin nouse
DM Stith pitäis kai olla joku superkova uus juttu? Levyttelee Asthmatic Kittylle. Kenelläkään havaintoja?
DM Stith pitäis kai olla joku superkova uus juttu? Levyttelee Asthmatic Kittylle. Kenelläkään havaintoja?
Jaa, ei noi MySpace-kipaleet kauheasti vakuuttaneet.
Asthmatic Kittyn julkaisuista suurin osa on ollut pettymyksiä mun mielestä. Tuleekohan Sufjanilta enää levyä, ja jaksankohan mä enää innostua siitä. Edes Illinoise ei oikein lähde enää, paria ässäbiisiä lukuunottamatta.
Asthmatic Kittyn julkaisuista suurin osa on ollut pettymyksiä mun mielestä. Tuleekohan Sufjanilta enää levyä, ja jaksankohan mä enää innostua siitä. Edes Illinoise ei oikein lähde enää, paria ässäbiisiä lukuunottamatta.
Jotain huhuu kai on, että New Jersey ois seuraava. Tai niin se on jossain sanonut, kryptisesti ja hekotellen. Tai jotain. Tauon jälkeen Sufjanit on taas toimineet, Michigan ehkä vähän nahkeasti.
Kans odotellut Sufjanin seuraavaa liikettä. "Dark was the Night" -hyväntekeväisyysplatalle tehty Castanets -cover "You Are The Blood" kyllä nostattaa vähän kiimaa
http://www.myspace.com/darkwasthenight
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.