You are not logged in.
puhuttaisko ihan vaan flaming lipseistä täällä, beecherille on omakin topicci
[quote:9fb2651b58="Jean-Babtiste"]No mutta harvassa ovat bändit, jotka ois alussa levyttäneet jotain ihan skeidaa.[/quote:9fb2651b58]
Catharsis.
Joo tää lienee yks tunnetuimmista. Tosin ei sitä ekaa levyäkään kai ihan surkeana pidetä. Itse asiassa täällä mielestäni aika harvoin ehkä ylistetään minkään bändin ekaa tai ede ekoja levyjä niiden parhaiksi, tai jos ekoja tuotoksia ylistetään, niin ehkä myöhemmän kaman rinnalla, eri syistä johtuen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
puhuttaisko ihan vaan flaming lipseistä täällä, beecherille on omakin topicci
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
J-B, paljonko viive siellä japaniassa
J-B, paljonko viive siellä japaniassa
Paljos siellä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
sopivasti
Joo, sori sivuraiteista, tosin Flaming Lipsistäkin tuli haasteltua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Onkohan tällä foorumilla yhtään topikkia missä ei ylistettäisi bändien varhaista tuotantoa
National... Pulp... ja ehkä Beatleskin ainakin jossain määrin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Toki Beatlesin alkupäänkin tuotannon merkittävyyttä on aika helppoa perustella.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Youre fucked if youa do youre fucked if youdont
Kattokaas ku Hit to Deathia on kutsuttu Lipsin Beatles-levyksi
edelleenki sen ykköspiisin tausta ärsyttää
luulisin, vopis kokeilla taas joskus
Kokeile ihmeessä, mutta älä väkisin, ettei käy kuin Topilla ABC:n kanssa.
[quote:a6ee8ab888="psykokarkki"]edelleenki sen ykköspiisin tausta ärsyttää
luulisin, vopis kokeilla taas joskus [/quote:a6ee8ab888]
Oliks se kiinni siitä hidastetusta laulusta? Sehän on hauska. Ja se skittavalli on upee. Ja rummuissa iso soundi.
Tulee taas Suomeen:
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/He … 5244331889
Ja Social Distortion myös!
tää on kyl vuoden paras uutinen
[quote:d27f7f3248="Junkieman"]Tulee taas Suomeen:
Ja Social Distortion myös![/quote:d27f7f3248]
Ei oo vittu totta! En taaskaan näe! Piti sitten osua juuri tuohon ainoaan viikonloppuun kun en pääse paikalle. Kaverin häät ulkomailla ja sinnehän on mentävä 2007 all over again
"A repo man's always intense"
[quote:3dda93fef9="Leif Erikson"][quote:3dda93fef9="Junkieman"]Tulee taas Suomeen:
Ja Social Distortion myös![/quote:3dda93fef9]
Ei oo vittu totta! En taaskaan näe! Piti sitten osua juuri tuohon ainoaan viikonloppuun kun en pääse paikalle. Kaverin häät ulkomailla ja sinnehän on mentävä 2007 all over again[/quote:3dda93fef9]Kaveris menee naimisiin vielä monta kertaa mutta Flaming Lips voi olla viimeistä kertaa Suomessa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:adff83d361="turston"][quote:adff83d361="Leif Erikson"][quote:adff83d361="Junkieman"]Tulee taas Suomeen:
Ja Social Distortion myös![/quote:adff83d361]
Ei oo vittu totta! En taaskaan näe! Piti sitten osua juuri tuohon ainoaan viikonloppuun kun en pääse paikalle. Kaverin häät ulkomailla ja sinnehän on mentävä 2007 all over again[/quote:adff83d361]Kaveris menee naimisiin vielä monta kertaa mutta Flaming Lips voi olla viimeistä kertaa Suomessa.[/quote:adff83d361]
Ei auta ":peuk:"
[quote:8af6deb88a="Leif Erikson"][quote:8af6deb88a="turston"][quote:8af6deb88a="Leif Erikson"][quote:8af6deb88a="Junkieman"]Tulee taas Suomeen:
Ja Social Distortion myös![/quote:8af6deb88a]
Ei oo vittu totta! En taaskaan näe! Piti sitten osua juuri tuohon ainoaan viikonloppuun kun en pääse paikalle. Kaverin häät ulkomailla ja sinnehän on mentävä 2007 all over again[/quote:8af6deb88a]Kaveris menee naimisiin vielä monta kertaa mutta Flaming Lips voi olla viimeistä kertaa Suomessa.[/quote:8af6deb88a]
Ei auta ":peuk:"[/quote:8af6deb88a]
Voi ei, Leif! TAAS!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Sanokaa taas kun haluatte Flaming Lipsin Suomeen, niin buukkaan jonkun ulkomaanreissun etukäteen.
Just ihan eri, mieluummin ois nähny livenä vaikka 90-luvun puolivälissä, nyt kiinnostaa vaan ihan vähän nykymeno.
[quote:1b36ccdd3c="noiseidea"][quote:1b36ccdd3c="simo_vaatehuoneelta"][quote:1b36ccdd3c="forssto"][quote:1b36ccdd3c="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:1b36ccdd3c="forssto"]Mun tekisi kyllä mieli haastaa kaikki Flipsin dissaajat keikalle mukaan. Ei niistä uudemmista levyistä ole mikään pakko digata, mutta jos pystyy tsiigaamaan sitä ilotulitusta mikä niiden livemeininki on ja nillittää tylsistymistä, niin aika kuollut saa olla sisältä.
EDIT: niin siis nuo uudemmat levyt ovat minustakin monin paikoin aika tylsiä.[/quote:1b36ccdd3c]
At Warissa oli hetkensä... Siinä oli sellaista hyvää hakua kuin joissain Floydin välitöissä... Kaiken ei aina tartte olla valmista.[/quote:1b36ccdd3c]
Sillä on kyllä ehkä Flipsin paras biisi: Pompeii Am Götterdammerung.[/quote:1b36ccdd3c]
Jeah, levyn paras biisi.[/quote:1b36ccdd3c]
[/quote:1b36ccdd3c]
tähän sama. tai ei toi nyt paras ole, mut 2000-luvun paras kuitenkin. toivottavasti soittavat.
pitänee kuunnella toi taas jos vaikka nyt aukeis, ei mun mielestä oo yhtään parasta tolla aliarvostetulla levyllä. kun aikanaan ostin ton niin levykauppiaskin sanoi että hyvä levy, erityisesti tuo biisi
Dissaamaan en nyky-lipsiäkään ala rupeamaan: toki edelleen varsin oma juttunsa. Sille nyt vaan ei voi mitään, että vanhempi meininki tuntui olevan enemmän "just mua varten". Se oli kuin olis vetäny happoa Oklahomassa niiden treenikämpällä ja seuraavana iltapäivänä istunu terassilla vertailemassa kokemuksia. Nykyisessä hämää se tietty megalomaanisuus, ja tietty se, että liian moni hehkuttaa nykyistä ja samalla dissaa vanhempaa tuotantoa, jos nyt on edes kuullut sitä. Iänikuinen virsi, mutta minkäs teet. Asiat muuttuu, meitsi missas junan.
Jos tuo on su-iltana, ja tullaan Jojensuusta hyvissä ajoin takas, ja jos lippu jotain kautta eksyy kouraan, niin eihän sitä tiedä...
jahas, jiput myynnissä. tuskinpa tuo heti loppuun myy mutta vois tänään käydä tiketissä varmuuden vuoksi.
liphu varattu!
varattu kyllä