You are not logged in.
Jean Terrellin aikainen Supremes.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Byrds - eight miles high
swans - love will tear us apart (Giran versio)
topi sorsakoski - surujen kitara
Saint Etienne
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:7bc3d64027="huïg"]Danzig & Ennio Morricone
jos nää ei jonkun mielestä edusta maailmamme menoa jo viidenkymmenen vuoden ajalta niin ei voi sanoo muuta kun että nyrkkini on kylmä. ja luinen.[/quote:7bc3d64027]
Itsellä sama 1992 ja mixsei nytkin! Käteni on silti hikinen ja epämiellyttävä jos joku on eri mieltä..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Loftus - Penguin Boy's Love Story
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
themselves - the FREEhoudini
hip ja hop
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Rättö ja Röyhkä ja Lehtisalo - Ei kai miehen tarvi aina olla macho
Uuden levyn paras biisi mennen tullen.
Ja sit toi Cymbals Eat Guitars - Why There Are Mountains -albumi. Ällöttävin levyn ja yhtyeen nimi pitkään aikaan, mutta musa toimii ainakin nyt ihan kympillä. Ihan älytöntä trendifuusiota, joka kurottaa vähän kaikkialle. Höh.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
PARASTA IKINÄ.
[quote:bca75ef21f="Neuvostoliitto"]
PARASTA IKINÄ.[/quote:bca75ef21f]
Siis koko tuotantoa tarkoittanet
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Aesop Rock lupailee aina kovasti, mut lopulta imee aina omaa röhmyään. Hyville biiseille kyllä aina
Mut siis parasta ikinähän on kylläkin SWEETHEART!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mut esim Themselvesin uudella Free Houdinilla Aesopin featti on törkeän kova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:1c39201f78="Bricolage"]
Siis koko tuotantoa tarkoittanet [/quote:1c39201f78]
Sitäkin.
Oisko tää kenties se runollisin MC? Lyriikoiden asiapitoisuus ja tulkinnanvara kuin Asalla, mutta vaikeaselkoisempaa ja siinä mielessä haastavampaa.
Näkispä ton joskus livenä.
KTMK: Valkenee- koko tuotanto.
Etenkin kappaleet 25-29, eli noi Yalta Hi-Life biisit on ihania.
Dj Bobo - Freedom (Original mix)
Vittuun se surkea single edit. Heittää loistavan koukun pois ja pistää tylsyyttä tilalle
Masters Of The Hemisphere
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Loney, Dear - Dear John
Aivan fantastisen upeaaaa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Hiukan eri versio, mutta ei se mitään:
Toki myös "Old England" ja "This is the Sea" ainakin...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Topi Sorsakoski & Agents.
Hitot hevistä ja ränttätäntästä, tää on oikeasti sitä maailman miehekkäintä musiikkia.
Topin soololevyjä pitäis kuulla enemmän. Ainakin sen näkemys biisistä "Cherbourgin sateenvarjot" on parhainta parhautta. Ja levyn nimenä "Yksinäisyys: osa kaksi" on ehka karuinta koskaan.
Mutta onkos toi joku Etelävaltioiden upseerin takki? Ähtärin kotistudiolta vissiin toi kuva. Topi hengailee kuulemma paikallisella huoltoasemalla joskus, pitäis tehdä joku pyhiinvaellus sinne vaikka kesällä.
Mitä ikinä tapahtuukaan, tahdon olla auttamassa Neuvosostoliittoa kevään kyvimäisoperratiossa. Parasta just nyt on fujistun surina kun ei osaa kuunellamusaa.
Carpenters - I Need To Be In Love
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
DISCLOSE
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
DISCLOSE
Käsittääkseni kyseessä on japanilainen d-beat
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olipa huippu!
Mietin just että mitäs musaa ois näin kotiperjantain taustalle, ja tuossahan sitä, samanniminen albumi lähti jo lataukseen. En oo ees kuullut tuota biisiä aiemmin kai.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:4d317ec972="risto_m"]Olipa huippu!
Mietin just että mitäs musaa ois näin kotiperjantain taustalle, ja tuossahan sitä, samanniminen albumi lähti jo lataukseen. En oo ees kuullut tuota biisiä aiemmin kai.[/quote:4d317ec972]
tuosta paljon lisää huippukamaa, 12" versioita näitte parhaist biiseist!
http://rapidshare.com/files/90287197/ju … By_Ale.rar
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tom Jones: Love me tonight / Hide and Seek-sinkku