You are not logged in.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

bzort glorf bööth

bzort glorf bööth
Tätä saapui just Pitkämieheen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:52815a5d61="helicon"]Näitä Hyped to Deathin kokiksia on tullut kuunneltua, vitun hyvää lähes kauttaaltaan
[/quote:52815a5d61]
Näihin pitäisi kyllä tutustua. Samoin kuin tuohon Homework-sarjaan, joissa mukana jenkkibändejä.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

[quote:0e94de1d69="mitten"]
Tätä saapui just Pitkämieheen.[/quote:0e94de1d69]
argh. ehdin just ostaa muualta. stana.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:fd17bf5b7f="hrmunoita"][quote:fd17bf5b7f="mitten"]
Tätä saapui just Pitkämieheen.[/quote:fd17bf5b7f]
argh. ehdin just ostaa muualta. stana.[/quote:fd17bf5b7f]
Myy pois / Käy palauttamassa ja tuu ostaan täältä

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Mörkö - IV
Sent from my iPhone 16
Mörkö - IV
itellä soi tämä:

Hassua, että vaikka levy pitää sisällään monta vahvaa biisiä, silti päätösbiisi - Brian Eno megessä synassa ja taustalauluissa - "Train of Mercy" on jotenkin omassa luokassaan, ja sitä aina alitajuisesti odottaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
YA:lla tossa ylempänä aika kova levy kuuntelussa, ehdottomasti kaikkien aikojen Top 200 kamaa ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kova levy!
Jpp, musta toi on parempi ku souvlaki
en ole kolmekybänen emoboy
En oo kuullu "sitä" pitkään aikaan, varsinkaan kokonaan varmaan yli 10 vuoteen... Hope Blisterin "Dagger" -versio on kyllä mahtava!
sun city girls - polite deception
En oo kuullu "sitä" pitkään aikaan, varsinkaan kokonaan varmaan yli 10 vuoteen...
mulle tuli eilen "se" mieleen ja nyt oon kuunnellu "sitä" parikin kertaa muutaman vuoden tauon jälkeen 

This must be what jail / I will scratch

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan