You are not logged in.
En todellakaan ollut varma laitanko tän tänne Kevyempään vai Ei-popimpaan, mutta here goes nothing. Siis voi että. Äärettömän hienoa musiikkia äärettömän isokulliselta taiteilijalta. When-levy on nyt tehosoitossa, sopii kuin sormet kurkkuun tällaisiin hiljaisiin aamuöihin ja sydämen valtaa pakahtuneen onnellinen olo. Aaaaaa!
Tässä linkki tietämättömille: http://www.youtube.com/watch?v=qca0JaXb … ed&search=
"Samankaltaisia yhteisöjä:
Kiteen Pallo"
Tää on paras:
a) So Sad 2:16 (45 rpm)
b) So Sad 2:16 (78 rpm)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Smaa.
Vincent on aika ihana, sen musakin on.
Musta ei nyt oikein irtoa muuta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:77ab497018="siljayves"]When-levy on nyt tehosoitossa, sopii kuin sormet kurkkuun tällaisiin hiljaisiin aamuöihin ja sydämen valtaa pakahtuneen onnellinen olo. Aaaaaa!
[/quote:77ab497018]
When on jo ollut pitkään hankintalistalla. Taitaa mulla siitä joku cdr-kopsu ollakin jossain.
Loistava levy. Muuhun tuotantoon en sen sijaan ole kauheasti ehtinyt tutustua.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kyllä, Vincentin musiikin ystävä löytyy täältäkin. Pääsi aikoinaan pieni riemunkiljahdus kun olin Tampereella käymässä ja Swampissa oli sekä When että Recordings Of Music For Film vinyylinä.
Buffalo '66 kuuluu myös suosikkielokuviini.
Dangerous World -live kuulosta juuri nyt ihan käsittämättömältä parhaudelta. Mitään järkeä!
Sit oon kans kuunnellut tosi paljon Wheniä ja Buffalon soundtrackia. Uuh aah meikä rakastaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Luin jostain lehdestä että mies on aika mulkku ja Cat Powerkin taisi laulella jotain samantapaista. Mut täytyy tarkastella, ehkä isokullinen mies ansaitsee toisen mahdollisuuden?
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Luin jostain lehdestä että mies on aika mulkku ja Cat Powerkin taisi laulella jotain samantapaista. Mut täytyy tarkastella, ehkä isokullinen mies ansaitsee toisen mahdollisuuden?
Onks sillä nyt mitään väliä kuin mulkku on, jos tekee hyvää musaa? Noin ihan ylipäätään, Galloon en hirveemmin oo perehtyny. Eri asia on sit tietenkin jos tuo sen mulkkuutensa musassa esille, niin että se kuunneltaessa häiritsee.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Niinhän se täytyis olla, että työ ja persoona pitäisi käsitellä erillään, mutta ite oon ainakin niin pienisieluinen että vaikeuksia vaikeuksia teettää, varsinkin tämän tyylisen musiikin kanssa.
No enhän mää nyt ole kummosillakaan lähteillä tässä topikissa liikkeellä niin kuin edellinen viesti osoittaa. Ehkä se tästä pikkuhiljaa.
[quote:6f826f6782="siljayves"]
Tässä linkki tietämättömille: http://www.youtube.com/watch?v=qca0JaXb … ed&search=
[/quote:6f826f6782]
HAHHAH, Vincent itse on näköjään kieltänyt tuon videon juutuubista -- ei kuulosta kovin isokulliselta meiningiltä...
[quote:b4154785a2="kikikaikai"]Niinhän se täytyis olla, että työ ja persoona pitäisi käsitellä erillään, mutta ite oon ainakin niin pienisieluinen että vaikeuksia vaikeuksia teettää, varsinkin tämän tyylisen musiikin kanssa.
No enhän mää nyt ole kummosillakaan lähteillä tässä topikissa liikkeellä niin kuin edellinen viesti osoittaa. Ehkä se tästä pikkuhiljaa. [/quote:b4154785a2]
Ei ollut tarkoitus väittää pikkusieluiseksi, sori jos tällainen vaikutelma jäi. Oma syyni olla välittämättä väitetystä mulkkuudesta on se, että tätä kuulee niin monista artisteista. Liian monta hyvää pitäis pistää boikottiin.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Kyl mä vähän sellanen pikkusielunen oon, se on ihan täyttä faktaa. Mut mulkkuudessahan ei sinänsä oo mitään pahaa, toisissa jutuissa vaan toimii paremmin, esim. paska hevibändi + mulkku solisti on hyväksi todettu yhdistelmä.
Mut pistetään nyt Gallo kuunteluun ja katotaan. :pint:
When onkin aika kiva. Lauluääni yllätti.
en ole kolmekybänen emoboy
Hyvää musaa, cullipuoli on ihan sama!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Todella vahva When levylle.
5e:n ostoksessa hinta/laatu suhde erittäin hyvä. Muuta Gallon musaa en ole kuullu enkä penistään nähnyt.
enkä penistään nähnyt.
en ole kolmekybänen emoboy
Kiitti.
Parinkymmenen sentin syvyinen aukko sivistyksessäni täyttyi juuri.
Whenille ja soundtrackeille
bzort glorf bööth
Tuossa videossa ei taida muuten missään välissä näkyä kasvot ja kalu samassa kuvassa. Mikä taas antaa syytä epäillä onko tositoimissa käytetty stunt-miestä.....
Ei stuntmiestä, vaan stuntkullia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mikäs se kasarin alun Vincentin nowave/postpunk bändin nimi oli? Niillon ainaskii yxs hyvä biisi kanssa!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Mikäs se kasarin alun Vincentin nowave/postpunk bändin nimi oli? Niillon ainaskii yxs hyvä biisi kanssa!
Gray oli ainaki yks.
Gray! Downtown kasiykkösessä soi pari biisii.
bzort glorf bööth
Smaa
bzort glorf bööth
Gray! Downtown kasiykkösessä soi pari biisii.
Mulla on toi leffa.... ja vinyylillä bändiä kanssa
[quote:f2367cfe60]HOLLYWOOD - Model, actor-director and sometimes singer Vincent Gallo has a very good memory ... and very, very loose lips to match. Gallo, who wrote, directed and starred in the darling indie film "Buffalo 66" in 1998, has reportedly talked smack about Christina Ricci, his co-star in the film, to a New York Post Page Six columnist, according to a Mr. Showbiz report.
"It was OK when she wasn't drunk on the set. I think she's an alcoholic -- it was either that, or she was on cough syrup the whole time," Gallo allegedly said about Ricci.
Hold on, it gets better.
"I don't like her," Gallo reportedly blabbered on. "She's an ungrateful c***. But it was OK. She's basically a puppet. I told her what to do, and she did it."
And better.
"She lost 17 pounds, and that was because I only let her eat one whole pizza pie every day," he said.
And as if the above statements are not disturbing enough, Gallo reportedly went on to declare himself a George W. Bush loyalist.
"I really hope Bush wins," Gallo said. "He's a good American."[/quote:f2367cfe60]
veggulia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!