#4021 17.03.2009 01:07

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

Re: Televisio (sen yhtyeen otsikko on kevyemmässä, ei tässä)

ex-kolja wrote:

Yli vuosi ilman televisiota. Vituttaa.

Muistan vielä että pari vuotta sitten tunsin jonku kaks ihmistä, joilla ei oo telkkarii. Nyt tunnen jonku kaks ihmistä, joilla ON telkkari. No ehkä pieni kärjistys, mut mikä siinä digiboksissa ny niin hankalaa on, jos semmosen haluaa. Halvin malli maksaa suurin piirtein saman verran ku kilo juustoo. Ei mitenkään koljalle erityisesti tämä suunnattu, vaan ihan yleisesti.

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#4022 17.03.2009 02:02

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Vituttaa jo koko Uutishuone. Kun ei se taida loppua silleen, että juoppo humoristi nousee sankariksi. Ihan mälsää. Raija taitaa olla liian tiedostava ruvetakseen panohommiin enää kenenkään kanssa. Mutta hylkääkö Vesa perheensä, ja jos niin mukamas näin lempeässä sarjassa käy, niin minkälaisessa valossa tapahtuma esitetään? Kärsivällisyyteni ja sympatiani alkaa olla lopussa.

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#4023 17.03.2009 10:27

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

Neuvostoliitto wrote:

Vituttaa jo koko Uutishuone. Kun ei se taida loppua silleen, että juoppo humoristi nousee sankariksi. Ihan mälsää. Raija taitaa olla liian tiedostava ruvetakseen panohommiin enää kenenkään kanssa. Mutta hylkääkö Vesa perheensä, ja jos niin mukamas näin lempeässä sarjassa käy, niin minkälaisessa valossa tapahtuma esitetään? Kärsivällisyyteni ja sympatiani alkaa olla lopussa.

Mä uskon kyllä, että Hujanenkin vielä nousee. Sen alennustilaa selitettiin kuitenkin koko viime jakson ajan lasten menettämisen katkeruudella, ja sympatiapisteitähän tuolla katsojilta kalastellaan: mikään ei ole mustavalkoista, ja pelimiehenkin sisällä on pieni poika joka palelee.

Mitenkähän iso aikahyppy ens jaksossa tapahtuu? Mä veikkailin ensin, että pari vuotta ja Kekkosen lähtöön, se summaisi kivasti, mutta miten ne purkaa sitten tuon viime jakson lopun cliffhangerin, kysyn vaan? Jos aikaa on kuitenkin kulunut, on Vesan vaimosta voinut kehkeytyä niin kauhea riivinrauta että se voi tarvittaessa lähteä läiskimään ihan hyvässä hengessä.

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#4024 17.03.2009 10:52

murmur
Member
Registered: 22.06.2005

en oo kattonu sarjaa mutta veikkaan seuraavaa: siihen kohtaan, mihin aikahyppu jää tää vaimo on ollu kuolleeana pari vuotta kun se menehtyi tapaturmaisesti, esim auto-onnettomuudessa. suruaika on siis kärsitty ja ollaan valmiita pussailemaan Raijaa.

#4025 17.03.2009 11:50

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Website

äh, miksi sorruin tähän otsikkoon kun vasta tänään oli illalla tarkoitus tuo katsoa.  :?

edit: on muuten mainio sarja. peuk

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

#4026 17.03.2009 15:00

murmur
Member

UUUUH oon kattonu vasta 3 minsaa uutta sarjaa nimeltä Kings, eikä oo mitään hajua mistä tää kertoo mut pakko olla hyvä kun on IAN MCSHANE KUNINKAANA!!

IanMcShan_Jeffr_8965818_600.preview.jpg

#4027 17.03.2009 16:10

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

katttelin eilen ekan jakson Breaking Badista. ihan jees mut ei mitään kiimaa vaik pirihommista kertookin

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#4028 18.03.2009 01:52

Neuvostoliitto
Kyntömestari

[quote:0774fdb740="Pope"]
Mä uskon kyllä, että Hujanenkin vielä nousee. Sen alennustilaa selitettiin kuitenkin koko viime jakson ajan lasten menettämisen katkeruudella, ja sympatiapisteitähän tuolla katsojilta kalastellaan: mikään ei ole mustavalkoista, ja pelimiehenkin sisällä on pieni poika joka palelee.

Mitenkähän iso aikahyppy ens jaksossa tapahtuu? Mä veikkailin ensin, että pari vuotta ja Kekkosen lähtöön, se summaisi kivasti, mutta miten ne purkaa sitten tuon viime jakson lopun cliffhangerin, kysyn vaan? Jos aikaa on kuitenkin kulunut, on Vesan vaimosta voinut kehkeytyä niin kauhea riivinrauta että se voi tarvittaessa lähteä läiskimään ihan hyvässä hengessä.[/quote:0774fdb740]

Asiallista pohdintaa.

Bruce ja The River soi jossain kohtauksessa, taattu ja toimiva tapa vaikuttaa katsojan emootioihin!

Tulispa kaikille kerrankin onnellinen loppu. icon_sad

#4029 18.03.2009 20:08

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

tänään alkaa metsien miehet ff

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#4030 18.03.2009 20:15

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006

Olispa huominen nii vois katsoa uusimman lostin.

Sent from my iPhone 16

#4031 18.03.2009 23:39

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

psykokarkki wrote:

tänään alkaa metsien miehet ff

Tää vaikuttaa lupaavalle. Alun koukkukätiselle konkarille iso tongue.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#4032 19.03.2009 00:18

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005

Ihan ihme settiä. Mikä tosta nyt tekee niin kamalan vaarallista puuhaa että pitää kokoajan sitä toistella?

Metsuri venäyttää selkänsä icon_arrow "MUTTA HÄN OLI ONNEKAS, SILLÄ MONI MIES EI KOSKAAN PALANNUT NÄILTÄ VUORILTA"

Varikset komentavat

#4033 19.03.2009 00:27

Neuvostoliitto
Kyntömestari

[quote:15b198dd6a="kraakku"]Ihan ihme settiä. Mikä tosta nyt tekee niin kamalan vaarallista puuhaa että pitää kokoajan sitä toistella?
[/quote:15b198dd6a]

Tuumasin just eilen tyttöystävälle, että mulla ja muilla maa- ja metsätyöläisillä on kirjoittamaton oikeus rehennellä hommien rankkuudella niin paljon kuin tuntuu tarpeelliselta, vaikka oikeasti kaikki allalla olevat tietää että täähän se on leppoista kuin mikä. icon_wink

Mutta metsurinhommat on välillä kyl ihan ramboilua. Mutta onneksi haalarit kestää moottorisahan ni ei mene jäsenet kun kunnolla sössii.

#4034 19.03.2009 00:38

Pope
Bailarina Erotica

kraakku wrote:

Metsuri venäyttää selkänsä icon_arrow "MUTTA HÄN OLI ONNEKAS, SILLÄ MONI MIES EI KOSKAAN PALANNUT NÄILTÄ VUORILTA"

En tiiä mixx, mutta tästä tuli ihan totaalireps biggrin

Pitää panna siguharkintaan icon_cool

DMIjc.png

#4035 19.03.2009 10:35

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

[quote:f3571d1c55="Neuvostoliitto"][quote:f3571d1c55="kraakku"]Ihan ihme settiä. Mikä tosta nyt tekee niin kamalan vaarallista puuhaa että pitää kokoajan sitä toistella?
[/quote:f3571d1c55]

Tuumasin just eilen tyttöystävälle, että mulla ja muilla maa- ja metsätyöläisillä on kirjoittamaton oikeus rehennellä hommien rankkuudella niin paljon kuin tuntuu tarpeelliselta, vaikka oikeasti kaikki allalla olevat tietää että täähän se on leppoista kuin mikä. icon_wink

Mutta metsurinhommat on välillä kyl ihan ramboilua. Mutta onneksi haalarit kestää moottorisahan ni ei mene jäsenet kun kunnolla sössii.[/quote:f3571d1c55]
Raivaussahan hyvä puoli on, että saa aika lahjakkaasti sössiä jos aikoo saada sen terän osumaan raajoihin tai ruhoon.

:neukkulajanoisisramboinahymiö:

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#4036 19.03.2009 16:25

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007

Uutishuoneeessa soi viime jaksossa PiL  rakkaus

Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#4037 19.03.2009 23:36

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Tv jäi auki ja nyt sieltä tulee Maria!. Mitä vittua? Paskinta ikinä.

#4038 20.03.2009 01:26

Ylitarkastaja Tolonen
Member

Jos kelaa tätä säiettä taaksepäin, sieltä löytyy mun mykistynyt reaktio tämän ohjelman ensimmäiseen jaksoon...

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#4039 20.03.2009 15:00

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006

Tänään tulee jenkeistä Battlestar Galactican tuplapäätösjakso. Jänskättää jo huominen katselusessio. huig

Sent from my iPhone 16

#4040 20.03.2009 16:50

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Website

Kotikadun alennustila vetää mielen matalaksi, mutta en saata tyystin hylätä.

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

#4041 23.03.2009 23:13

Pope
Bailarina Erotica

No nytkyllä mulle biggrincenter

Olin jättänyt avaimet himaan, ja tulin ovelle 21.01. Muu perhe vielä teillä tietymättömillä. Menin kulmapizzaräkälään (Bacchus madpeuk), tilasin Bolognesepizzan ja katsoin kauan odotetun viimeisen Uutishuoneen jakson ilman ääniä niin että taustalla lätkytti joku turkkilainen tusinapoppis.

Ainoa selkeästi auki jäänyt kysymys on toki: MIKÄ OLI NUSSIMAPIISI?!?!?

Tietenkin Hujasen kohtalo jäi vähän mietityttämään. Muuten kaikki tulikin aika selväksi.

DMIjc.png

#4042 23.03.2009 23:29

Neuvostoliitto
Kyntömestari

[quote:33fc35ef44="Pope"]No nytkyllä mulle biggrincenter

Olin jättänyt avaimet himaan, ja tulin ovelle 21.01. Muu perhe vielä teillä tietymättömillä. Menin kulmapizzaräkälään (Bacchus madpeuk), tilasin Bolognesepizzan ja katsoin kauan odotetun viimeisen Uutishuoneen jakson ilman ääniä niin että taustalla lätkytti joku turkkilainen tusinapoppis.

Tietenkin Hujasen kohtalo jäi vähän mietityttämään. Muuten kaikki tulikin aika selväksi.[/quote:33fc35ef44]

En tiedä mikä piisi soi, mutta ajattelin just siinä kohtaa että Pope varmaan kirjoittaa tästä kohta jotain. sheeplove

Hyvin tässä taisi kaikille käydä, vaan ehkä vähän liikaa mielisteltiin yleisöä sit kumminkin. Olin ihan fiiliksissä kun tuli se käänne, että kuollut pomo olisikin ollut "pahis". Elena Leevekin joutu koville! Raijasta kyllä tulee suhteessa Vesaan se päättävä osapuoli, jos se nyt edes tulee takaisin Lontoosta.

Mutta johan on kun Hujasta ei näytetty ollenkaan ja mainittiin vaan kerran. Outo juttu että näin alkoholiläheisessä maassa draamataiteenkin tekijät kuvaa holistit aina vain silleen, että ymmärrys ja sympatia jää minimiin.

Krista Kosonen näytteli nussimista todella hyvin, mahtava KIIMA kasvoilla koko montaasin ajan. icon_cool

#4043 23.03.2009 23:40

murmur
Member

en ota muutossa telkkaria mukaan  icon_eek  tosin läppäriltä voi kattoo telkkarii nii enpä kuule tiijä jääkö kuitenkaan telkun tuijotus minimiin...

#4044 24.03.2009 00:14

Pope
Bailarina Erotica

[quote:364ad6cd97="Neuvostoliitto"][quote:364ad6cd97="Pope"]No nytkyllä mulle biggrincenter

Tietenkin Hujasen kohtalo jäi vähän mietityttämään. Muuten kaikki tulikin aika selväksi.[/quote:364ad6cd97]

En tiedä mikä piisi soi, mutta ajattelin just siinä kohtaa että Pope varmaan kirjoittaa tästä kohta jotain. sheeplove

Hyvin tässä taisi kaikille käydä, vaan ehkä vähän liikaa mielisteltiin yleisöä sit kumminkin. Olin ihan fiiliksissä kun tuli se käänne, että kuollut pomo olisikin ollut "pahis". Elena Leevekin joutu koville! Raijasta kyllä tulee suhteessa Vesaan se päättävä osapuoli, jos se nyt edes tulee takaisin Lontoosta.

Mutta johan on kun Hujasta ei näytetty ollenkaan ja mainittiin vaan kerran. Outo juttu että näin alkoholiläheisessä maassa draamataiteenkin tekijät kuvaa holistit aina vain silleen, että ymmärrys ja sympatia jää minimiin.

Krista Kosonen näytteli nussimista todella hyvin, mahtava KIIMA kasvoilla koko montaasin ajan. icon_cool[/quote:364ad6cd97]
Mut miksi ne nussi siellä levystössä, kaikkien yleläisten yleisessä panoluolassa. Olisivat siellä päällikön huoneessa, pöydällä mieluummin.

Lähtikö Vesa "kotoansa" läiskimään? Tämähän ei ilman ääniä selvinnyt, mutta kun se on niin vitun "kunnon mies" niin kai kävi kuitenkin näin?

DMIjc.png

#4045 24.03.2009 00:23

Neuvostoliitto
Kyntömestari

No se sano olevansa aivan väärän naisen kanssa naimisissa ja odottaneensa Raijaa kymmenen vuotta. Mutta "kunnon miehenä" se sanoi että "En mä poikaani hylkää".

Kaikki sarjat loppuu aina kun saan luotua henkilöhahmoihin välittävän suhteen. icon_sad

#4046 24.03.2009 00:29

Ylitarkastaja Tolonen
Member

Biisi oli Myrskyluodon Maija...

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#4047 24.03.2009 00:32

Pope
Bailarina Erotica

Neuvostoliitto wrote:

No se sano olevansa aivan väärän naisen kanssa naimisissa ja odottaneensa Raijaa kymmenen vuotta. Mutta "kunnon miehenä" se sanoi että "En mä poikaani hylkää".

Voi paska. Olis ollut niin vitun paljon siistimpää, jos ne oisi vaan tuskaisesti kerran sortuneet panemaan koko vuosikymmeniä piinanneen kiiman edestä - vailla vaihtoehtoa - ja sitten lähteneet eri suuntiin kuin laivat: elämään epätäydellistä elämää, koska maanpäällistä taivasta ei ole kuin saduissa frown2

DMIjc.png

#4048 24.03.2009 00:33

Pope
Bailarina Erotica

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Biisi oli Myrskyluodon Maija...

Kuulin jo (KIITOS FAKEBÅK 2007-2009). Huonoin panobiisi ikinä biggrintongue

DMIjc.png

#4049 24.03.2009 18:21

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo

Tänään taas Metsolat  rakkaus  sydan  Tekis mieli perustaa oma topikki.

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

#4050 24.03.2009 18:35

aqzu
herra tarkastaja
Website

turston wrote:

Tänään taas Metsolat  rakkaus  sydan  Tekis mieli perustaa oma topikki.

sydan peuk

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Board footer