You are not logged in.
Menisin jos Oulussa olisin.
Qstockista voisi jo tässä vaiheessa vähän puhella... Onkos kukaan muu ajatellut mennä? Tänä vuonna on kuitenkin muutama kiinnostavakin bändi:
perjantaina olis Motörhead, Egotrippi, PMMP ja Kauko Röyhkä. Lauantaina The Cardigans, Lemonator, Tuomari Nurmio ja Terveet Kädet. Magyar Possekin soittaa jossain vaiheessa jossain Happiteltassa, mutta en oikein ymmärtänyt mikä juttu se nyt sitten on.
Perjantain lippu maksais 35 , lauantain 40 ja 2 päivää 50 . Perjantaina voisi ehkä mennä tai sitten lauantaina tai vaikka molempina... en tiedä. Mutta onko tosiaan ketään tulossa? stratum? anzut ja Bedderi?
EDIT 28.-29.7 järjestetään
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pitää katsella, en tiedä vielä töistä jne. Yllättävän kalliit liput.
On joo. Mutta eikös ne jo pari vuotta sittenkin olleet ihan hinnoissaan ja onhan noilla kerrankin jotain kohtuullisen kiinnostavia ulkomaisiakin esiintyjiä.
<@DBGene> senkin karkki
Kotkaan vaan kattomaan, jos vaikka sinne ehtiivät
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
smaa
Beddellä taitaa olla töitä niinq maanantaista perjantaihin koko kesän, joten perjantaille tuskin ainakaan.
No mites on stratum? Riittikö Roskilde? Itse ajattelin alustavasti näin, että menisin sekä pe että la. Kahden päivän lippu ei ole paljoa yhden päivän lippua kalliimpi ja olishan siellä molempina päivinä kuitenkin jotain. Calliston tosin taidan perjantaina missata, mutta jos PMMP:hen ehtis...
Entäs Bedderi ja Anzut? Tuutteko Ouluun tuolloin?
<@DBGene> senkin karkki
[quote:0419cbed70="stratum"]Pitää katsella, en tiedä vielä töistä jne. Yllättävän kalliit liput.
No mites on stratum? Riittikö Roskilde? Itse ajattelin alustavasti näin, että menisin sekä pe että la. Kahden päivän lippu ei ole paljoa yhden päivän lippua kalliimpi ja olishan siellä molempina päivinä kuitenkin jotain. Calliston tosin taidan perjantaina missata, mutta jos PMMP:hen ehtis...
Entäs Bedderi ja Anzut? Tuutteko Ouluun tuolloin?[/quote:0419cbed70]
Pitääpä katsella työaikatauluja. Olisihan tuonne mukava tulla jos kerran seuraakin olisi tarjolla. Ja kämppäkään ei ole tänä kesänä vuokralla, mikä helpottaa asioita.
Voisinpa muuten melkein harkita tulevani. Sunnuntaina olisi työvuoro, mutta enköhän saa sen tarvittaessa annettua pois. Sitä ennen on kolme päivää vapaata. Bedde ei ainakaan perjantaille varmaan ehdi.
Kohta vois varmaan alkaa lippuja tilailemaan ettei vaan lopu... Vai loppuukohan ne edes?
Vastaan itse itselleni:
"Perjantain liput loppuunmyyty!
Qstock lipunmyynti on ollut tänä vuonna ennätyksellisen vilkasta sillä seurauksella että perjantain liput ovat jo loppuunmyyty. Syytä paniikkiin ei vielä kuitenkaan ole sillä lauantain sekä 2päivän lippuja on vielä toistaiseksi saatavilla Lippupalvelun toimipisteissä sekä Oulun Levykauppa Äx:ssä"
Lippupalvelu muuten väittää että koko festari olis loppuunmyyty...
<@DBGene> senkin karkki
Jää välistä. Ouluun menen silti tuolloin ja aion linnoittautua huoneustooni yöksi kuuntelemaan sitä, miten Shane MacGowan aikoo upottaa laivansa rommiin.
<@DBGene> senkin karkki
Me ollaan tulossa tuoksi viikonlopuksi joka tapauksessa Ouluun, vielä ei oo ihan päätetty ostetaanko lippuja vai ei... Mutta silloin joka tapauksessa hvlinaa?
Jaahas, pitääkö sitä tulla sitten kanssa Ouluun tuolloin.
Jpp!
Olen siis menossa yksin?
eiq
Ei tuolla kyllä ole mitään.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mutta silloin joka tapauksessa hvlinaa?
Kyllä! Voi tosin olla aika kovakin hulina minulla kun työt loppuu ja tuntuu että pitää huuhtoa kaikki stressi jne alas jollain viskillä tai rommilla tai jollain vastaavalla. Renkikin on muuten Oulussa tuolloin lauantaina, joten saadaan ehkä jatkoa legendaariseen "mulla on muutenkin tarpeeks vaikeaa ilman sua"-stratum-renki-draamaan.
<@DBGene> senkin karkki
No sulle renki niin sanoi.
<@DBGene> senkin karkki
Anaam!
"Yksi ehdottomasti Suomen suosituimmista bändeistä, ZEN CAFE, tekee neljä peräkkäistä keikkaa 45:ssa alkaen tiistaina 12.9.2006 ja päättyen perjantain keikkaan 15.9.2006.
45:n keikkojen aikaan osuu myös Zen Cafen uusimman levyn "Stop" julkistaminen, joten siinäkin mielessä on kyse harvinaisesta herkusta meijän kylällä."
On siellä sentään jotain muutakin vielä:
31.08 Zacharius Carls Group & I WALK THE LINE
06.09 45 EXTRA...Ceebrolistics
<@DBGene> senkin karkki
[quote:fc49337d48="Alxity"]Anaam!
"Yksi ehdottomasti Suomen suosituimmista bändeistä, ZEN CAFE, tekee neljä peräkkäistä keikkaa 45:ssa alkaen tiistaina 12.9.2006 ja päättyen perjantain keikkaan 15.9.2006.
45:n keikkojen aikaan osuu myös Zen Cafen uusimman levyn "Stop" julkistaminen, joten siinäkin mielessä on kyse harvinaisesta herkusta meijän kylällä."[/quote:fc49337d48]
huumoria? kun seuraavan kerran tulee zen cafen rakastele mua radiosta niin taitaa toosa lentää ihan oikeesti seinään...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Zen Café on hyvä bändi, jolla on muutama ikävän ärsyttävä biisi. Parkkonen on yksi Suomen tyylikkäimmistä rumpaleista ja Putron Television-henkinen kitarointi erittäin aliarvostettua.
There, I said it.
Tero saatana, s'olet gay!
muutama
seuraavaksi forssto alkaa kehua mambaa ja jean s:ää?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Indie-eliitti ei osaa suhtautua. Joku kehtaa digata massoille kelpaavasta bändistä.
ja minähän kehuin zen cafeta joskus ooooo-listalla... mut rajansa kaikella. se uus biisi vaan on ärsyttävä. ehkä jätetään tähän tai mennään muualle jutskaan?
Indie-eliitti ei osaa suhtautua. Joku kehtaa digata massoille kelpaavasta bändistä.
Niijjust, jossei tykkää zen cafesta, ei tykkää mistään massoille kelpaavista bändeistä ja on hirvee musiikkielitistinörtti. Olen sanaton & muserrettu.