You are not logged in.
[quote:b19f98f7a1="börjeslandet"][quote:b19f98f7a1="stratum"][quote:b19f98f7a1="simo_vaatehuoneelta"]Ihan hyvää musaa mutta... eikö smiths/morrissey -apinointi muka häiritse muita?[/quote:b19f98f7a1]
Hä? Ei minulle ainakaan tule Smithsit yhtään mieleen näistä.[/quote:b19f98f7a1]
Nyt kyllä juksaat. Eihän tästä voi olla kuulematta Morrissey/smiths-matkimista. Tykkäsin silti.[/quote:b19f98f7a1]lähinnä se Morrissey tulee mieleen tuosta laulajasta
Lähinnä kai siitä jos jostain eikä oikeesti minulle oikein siitäkään, emmätajuu.
[quote:67fec7ba42="hrmunoita"]En näy tuossa [/quote:67fec7ba42]
Eikös sun olkapäätä näy tuossa Börjen edessä?
jpp ja meitsikin kuvissa... joo kuten toisaalla sanoin niin tuli mieleen että nää on jonkinlainen fiftari-smiths
ja biisit vähe liikaa samasta puusta veistettyjä mutta siis iha plpl
[quote:16d9b4c7f4="hrmunoita"]En näy tuossa [/quote:16d9b4c7f4]
Eikös sun olkapäätä näy tuossa Börjen edessä?
Hehe niinpäs näkyykin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d809318cc8="leposi"][quote:d809318cc8="hrmunoita"]En näy tuossa [/quote:d809318cc8]
Eikös sun olkapäätä näy tuossa Börjen edessä?[/quote:d809318cc8]
Hehe niinpäs näkyykin.
Ihan ku Börje pitelis Hanttaa reppuselässä...
Ihan ku Börje pitelis Hanttaa reppuselässä...
niinhän se pitikin, eiq mitäs
8.3. Dynamossa keikalla. Väärä viikonloppu jne.
Näiltä ilmestyy huhtikussa uusi Our Temperance Movement -niminen levy. Uutta sinkkua voi kuunnella maispeissistä. Täytyy myöntää, ettei nyt ainakaan kauheasti enää kiinnosta, mutta ehkäpä kiima nousee kevään myötä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tuleekos kenellekään muulle tuosta Horoscope-biisistä mieleen Leevi & the Leavings?
Kovasti olen uutta Cats on Firen levyä odottanut, eikä Horoscope noita odotuksia kovin paljoa laskenut.
[quote:bb31ae4888="jn85"]Tuleekos kenellekään muulle tuosta Horoscope-biisistä mieleen Leevi & the Leavings?
[/quote:bb31ae4888]
Tietyllä tavalla kyllä tulee.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En tykkää yhtään siitä uudesta biisistä, joka on radiossa aina silloin tällöin soinut. Ne samat fiilikset, jotka olivat silloin kun ekaa kertaa tätä bändiä kuulin ovat palanneet.
[quote:e888775f2b="How Does It Feel To Be Loved?"]Hello! We're very pleased and proud to announce that we're going to be putting out the second album by the magnificent Cats On Fire. I came very very close to putting out their debut album in the UK and have kept in touch with the band ever since, and two years of wishing and hoping later...we're here, a dream come true for me.
Better still, it's a wonderful record. If you own their debut album, then you'll be familiar with Cats On Fire's sumptuous jangle pop - imagine The Smiths, Felt, Belle & Sebastian, all topped off by the singular worldview of singer Mattias (sardonic, poetic, funny, political, emotional, eccentric), who really is a star to rank alongside Lawrence and a certain singer from Manchester I think. On this album, titled "Our Temperance Movement", they've pulled off that tricky feat of keeping that sound and style intact while broadening it out a little. So at times they're more rock'n'roll (literally) than they've ever been before, all handclaps and bryllcreemed panache. While at others they're more ornate and accomplished and just downright gorgeous-sounding than ever. It's also an album crammed with very inspiring, uplifting choruses - there's this moment where "The Steady Pace" blossoms into the chorus, the beautiful jangle guitar just cascading down and Mattias sighing "Oh, I could leave you here/Tie my shoes and prance away..." in a way that only he can get away with it seems, and it makes my heart leap every time. There's moments like that all over this record. And I haven't even got onto "Fabric", which is a dancefloor smash to be. Or the stunning "Our Days In The Sun"...
The album will be in the shops in the UK in May, but we'll be sending out advance copies from March 11 onwards. You can pick up a copy here - http://www.howdoesitfeel.co.uk/shop.html
Ian x[/quote:e888775f2b]
Uusi levy on kokonaisuudessaan kuultavissa Myspacessa.
5. biisi nyt menossa, hyvältä vaikuttaa.
Haluaisin niin tykätä tästä uudesta levystä, mutta ainakin ensimmäisen kuuntelukerran jäljiltä kuulostaa suhteellisen tylsältä ja tasapaksulta. Toimisikohan livenä paremmin?
Ensi perjantaina muuten Helsingissä Bellyssä keikka ja lauantaina Turussa Dynamossa.
Klo 14 vieraana turkulainen rock-yhtye Cats On Fire
bzort glorf bööth
Kyllä tämä uusi levy hyvältä maistuu. Ihan jopa tanssittaa näin kotona. Hyvä fiils niinku!
Aloin tykätä tästä yhtyeestä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Joo, kelpo levyksihän se sitten osoittautui.
Uusi mp3-single: http://www.cosyrecordings.com/cosy024.html
En ole oikein päässyt tuon uuden makuun. Ehkä kyllästymistä ekan levyn jälkeen eikä vaan enää jaksa. Varmaan kesällä sitten taas maistuu ellei taas tuu jotain uutta.
radiosta tuli näiden versio white townin your womanista, ja harvinaista kyllä, ylexin iltapäivässä käytiin pikainen historiakatsaus aiheesta jossa haettiin alkuperäinen riffi joltain 30-luvun(?) jatsilevyltä
itse en oo kyllä ikinä tajunnu sitä biisiä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
radiosta tuli näiden versio white townin your womanista, ja harvinaista kyllä, ylexin iltapäivässä käytiin pikainen historiakatsaus aiheesta jossa haettiin alkuperäinen riffi joltain 30-luvun(?) jatsilevyltä
itse en oo kyllä ikinä tajunnu sitä biisiä
eri, yksi kaikkien aikojen lemppareita
kuuntelen Dealing In Antiques -levyä just potsifaissa ja onhan tämä ihan mugav
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Cats on Firen keikka. Kuulosti Morrisseylta, mutta ilman intohimoa ja tarttuvia biisejä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kuuntelematta paskaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei ehkä paras keikka näiltä eilen Dynkyssä, mutta ihan mukava kuitenkin. Nuo uuden levyn biisit vaatii hieman enemmän kuunteluita alleen, eivät oo mitään instant hittejä.
Röyhkän yleisön joukosta bongasinkin, mutta ite en intohimon puutteesta keikkaa kyllä ainakaan moittisi.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.