You are not logged in.
the garbage & the flowers - eyes rind as if beggars
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:077a00a9c7="Espoon Prinssi"]Ihan Ylitarkastajan suositusten perusteella tätä uutta Chris Cornellia
Ainakaan tää ei oo tylsää niinkuin Audioslave tai edellinen soolo![/quote:077a00a9c7]
tämä hämmensi-topikissa nämä! ei vittu kun näin tuon ekan sinkun musavideon! ![]()
Dire Straits - Walk Of Life.
Elämänmakuinen biisi. Tuntuu että Knopfler tietää mistä kaikessa on kysymys, että elämänraittia kuljetaan lupsakasti mutta siten, että kaiken takana on tiettyä kaunista surumielisyyttä. Välillä marinoidutaan melkoisissa liemissä ja koetaan hurjia seikkailuja, välillä istutaan alas ja huilataan. Ja aina mukana soi iloinen melodia, näin sitä matkaa tehdään.
And after all the violence and double talk
Theres just a song in the trouble and the strife
You do the walk, you do the walk of life
Kamat on luotu kiertämään ja releet on vimosen päälle, mutta löytyykö pojilta taskujen pohjista sitä elämän säveltä? ![]()
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:45ab03a6d4="ydinaukio"][quote:45ab03a6d4="Espoon Prinssi"]Ihan Ylitarkastajan suositusten perusteella tätä uutta Chris Cornellia
Ainakaan tää ei oo tylsää niinkuin Audioslave tai edellinen soolo![/quote:45ab03a6d4]
tämä hämmensi-topikissa nämä! ei vittu kun näin tuon ekan sinkun musavideon!
[/quote:45ab03a6d4]
linkkii-linkkii-linkkii. en jaksa googlee-googlee-googlee.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

on kyllä aivan järjettömän käsittämättömän hyvä levy

[quote:78b099dc48="grasskirt"][quote:78b099dc48="pallonapa"]
on kyllä aivan järjettömän käsittämättömän hyvä levy[/quote:78b099dc48]
Kuuntelin tätä aamulla työmatkalla. On kyllä kaikin puolin ihana
[/quote:78b099dc48]
Tää on mun joululevy
Aattoiltana kävelylle ja tuo soimaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Sent from my iPhone 16

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

[quote:2520134d82="barton_funk"][quote:2520134d82="ydinaukio"][quote:2520134d82="Espoon Prinssi"]Ihan Ylitarkastajan suositusten perusteella tätä uutta Chris Cornellia
Ainakaan tää ei oo tylsää niinkuin Audioslave tai edellinen soolo![/quote:2520134d82]
tämä hämmensi-topikissa nämä! ei vittu kun näin tuon ekan sinkun musavideon!
[/quote:2520134d82]
linkkii-linkkii-linkkii. en jaksa googlee-googlee-googlee.[/quote:2520134d82]
Ihan Spotifysta kuuntelin!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"

kíla - lemonade & buns
glenn branca - lesson no.1

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Liar - vähämpä hyvä biisi 
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

This must be what jail / I will scratch
Hyvältä maistuu. 
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:16cc00af1c="Kenkä"]
Hyvältä maistuu.
[/quote:16cc00af1c]
:peuk::peuk::peuk::peuk:
ehkä aliarvostetuin levy koskaan.
Boxeja odotellessa...