You are not logged in.
[quote:7547cd1c56="psykokarkki"]tuu lauantaina levynjulkkareihin
kellään muuten tietoa aikataulusta ja missä siellä korjaamolla toi siis on kun siellä on se toinenkin vai kaitpa se selviää enpä kuule tiijä [/quote:7547cd1c56]
Ai sellanenkin olisi. Hmmm. Voi kyllä olla, ettei jaksa töitten jälkeen lauantaina, mutta pitää pitää mielessä.
[quote:3a0ecd6784="leposi"]Kuulin jonku tuon uuden levyn laulun radiosta. Se oli niin hyvä, että taidanpa nyt oikeasti tutustua tähän artistiin. Lähdetään kai sitten siitä, että tuo uusi levy eka ja sitten jotain muuta. Niin ja se "Saimaa"-biisi on kans hyvä!
Vois melkeinpä käydä tänään ostamassa sen jostain. Saakohan tuota vinyylinä?[/quote:3a0ecd6784]
Saa vinyylinä, mutta "se" on vähän myöhästynyt. En tiiä saako vielä tänään, mut toivottavasti! Saa myös kasettina!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8df2d4c7f9="hrmunoita"][quote:8df2d4c7f9="leposi"]Kuulin jonku tuon uuden levyn laulun radiosta. Se oli niin hyvä, että taidanpa nyt oikeasti tutustua tähän artistiin. Lähdetään kai sitten siitä, että tuo uusi levy eka ja sitten jotain muuta. Niin ja se "Saimaa"-biisi on kans hyvä!
Vois melkeinpä käydä tänään ostamassa sen jostain. Saakohan tuota vinyylinä?[/quote:8df2d4c7f9]
Saa vinyylinä, mutta "se" on vähän myöhästynyt. En tiiä saako vielä tänään, mut toivottavasti! Saa myös kasettina![/quote:8df2d4c7f9]
Olis paree saada, koska kohta mä tuun.
Vähän yli puolet menny ensikierrosta mutta olen silti valmis väittämään että kyseessä on Joosen paras tähän mennessä.
Sent from my iPhone 16
Vähän yli puolet menny ensikierrosta mutta olen silti valmis väittämään että kyseessä on Joosen paras tähän mennessä.
Kuunteluja on kyllä enemmän takana, mut koko ajan tuntuis tulevan vaan entistä vahvempia levyjä! On tää mielettömän siistiä kyllä. Ja kaunista.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hyvä keikka
Sama
Vasta huhtikuussa nämä.
[quote:08e5170067="Neuvostoliitto"]Kansitaide on ruma kuin mikä[/quote:08e5170067]
Eipä kuule oo.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kansi on semmonen, että se on ideana luokkaa "Ensimmäinen mieleen tuleva ajatus Joosen levyn kansikuvaksi". Siis semmoinen, että meikäläisellekin tulisi tommonen aika nopeasti mieleen. Vaadin kuluttajana enemmän!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kansi on semmonen, että se on ideana luokkaa "Ensimmäinen mieleen tuleva ajatus Joosen levyn kansikuvaksi". Siis semmoinen, että meikäläisellekin tulisi tommonen aika nopeasti mieleen. Vaadin kuluttajana enemmän!
Siis, sehän on still siitä yhdestä videosta. Vielä tuota kuvaa ällömpi on nuo värit.
Niin siis tiesin että se on siitä videosta, mutta "kansikuva" on terminä oikea. Yleensä kannet ton suunnan tyypeiltä on huippuhienoja, kuten Joosen aiemmat ja Paavoharjut osoittaa. Paras Joosen kansi on mun mielestä se livekassun Jeesus.
[quote:6534c9d8e5="kulkiya"]^Toi live-kassun kansi on suoraa yhdestä suomi-gospel-levystä napattu...
Tämän uusimmankin kansitaide on varmasti tosi tarkkaan mietittyä (tai sit ei:). Kivojen retro-nostalgia -systeemien tilalle vaan lätkästy tosi pelkistettyä, harmaata ja ankeaa. Tätä kautta ehkä haettu jotain "outoutta" ja myös tietyntyyppistä anarkiaa. Tyly ja (konst)ailematon paketti.[/quote:6534c9d8e5]
Hmm. Joo, samaa olen ajatellut.
Vielä on hieman harjoitukset kesken tuon uuden suhteen, mutta nyt jo pidän sitä Joosen mielenkiintoisimpana levynä.
Inkongruenssi mainittu.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:f0e96cc0a7="kulkiya"]^Toi live-kassun kansi on suoraa yhdestä suomi-gospel-levystä napattu...
Tämän uusimmankin kansitaide on varmasti tosi tarkkaan mietittyä (tai sit ei:). Kivojen retro-nostalgia -systeemien tilalle vaan lätkästy tosi pelkistettyä, harmaata ja ankeaa. Tätä kautta ehkä haettu jotain "outoutta" ja myös tietyntyyppistä anarkiaa. Tyly ja (konst)ailematon paketti.[/quote:f0e96cc0a7]
Mulle tuli tuosta kannesta mieleen joku noiserock-bändi...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hyvä levy, paskat kannet.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joo, aika sama täällä... Mutta vinyylin label on sairaan makee.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mutta vinyylin label on sairaan makee.
On kyllä aivan todella upea.
Oon kuunnellu Joosea MaiSpeissistä lähiaikoina. Ekaa kertaa siis. Ensin en ihan tienny tykkäänkö vai onko ärsyttävää. Onhan tää aika ihanaa. Vaikken vieläkään ole ihan varma. Kuunnellessa on koko ajan kumma olo, kun musiikki muistuttaa niin montaa muuta. Tulee mieleen Pekka Streng, Those Lovely Hula Hands ja Ville Leinosen alkupään Mitään UG:tä ei ole olemassa-jutut. Ainakin. Mutta ihan oudointa on, että "Tule minun luokseni, kulta":n ja Imaad Wasifin Oceanicin introt on melkeen IHAN identtiset! Kuunnelkaa vaikka.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
On taas "Miksi löysin tän vasta nyt?" -fiilis. Tosin, oon niin innoissani, että saattaapi käydä niin, ettei tämä ole pidemmän päälle kovin kantavaa, ja voi olla, etten koskaan ostakaan aikasempia levyjä. Mutta ny ainakin tää on parasta. Kun on paljon kieroutuneita ja kuolema-aiheisia biisejä, niin tulee väkisinkin mieleen Eleonoora Rosenholm. Tää vaan on onnistunut, toisin kuin Rosenholm, kun siinä on YRITETTY ihan liikaa. Saippuakuplissa on ihanat lyriikat. Parasta on vikat säkeistöt:
Jos ehkä vaikutin siltä
että ymmärsin
Sillä saattaa hyvinki olla
että kanssasi juttelin
No, minä juttelin vain saipuakuplille
Se toinen raukka luulee, että ne keskustelee yhdessä, mutta tuo puhuukin vaan saippuakuplille. Liikuttavaa.
*
Kertokaa joku nopee mikä levy kannattaisi ostaa seuraavaksi, kun omistan vaan uusimman. Pian pian, käyn huomenna kaubasa!
*
Luoja auta
bzort glorf bööth
[quote:f891f8c89f="Pilke"]Kertokaa joku nopee mikä levy kannattaisi ostaa seuraavaksi, kun omistan vaan uusimman. Pian pian, käyn huomenna kaubasa!
*[/quote:f891f8c89f]
"Luoja auta" ehdottomasti. Jos sitä ei ole, niin osta sitten se Kolmas Maailmanpalo.
Luoja auta on kyllä Joosen parhain ja sisältörikkain levy.
Luoja auta on kyllä Joosen parhain ja sisältörikkain levy.
Täysin samaa mieltä
bzort glorf bööth
Debyyttiin kallistuisin minäkin, sitten Kolmas maailmanpalo ja viimeisenä Kaupungit puristuvat puristimissa.
Sent from my iPhone 16
pilkkeelle tiedoksi että luoja auta on kokonaan mies ja kitara-matskua
pilkkeelle tiedoksi että luoja auta on kokonaan mies ja kitara-matskua
onhan siinä parissa biisissa arwin rumpua ja radok supernovan bassoa
bzort glorf bööth
Kiitos kullannuput! Ostin mitä suosittelitte ja hyvältä kuulostaa.
*
[quote:48521d4333="Pilke"]Kiitos kullannuput! Ostin mitä suosittelitte ja hyvältä kuulostaa.
*[/quote:48521d4333]
Viimeinen biisi on sitten yksi maailman parhaista, joten kannattaa melkein kuunnella se vaikka pimeässä tai muussa omassa rauhassa keskittyen. Kunpa saisin itsekin kuulla sen biisin ekaa kertaa taas!
Voipi olla sama tässäkin. Ensimmäistä kertaa kuulin viimeisen biisin ja koko levyn Rottalassa kammarin matoilla makoillessa. Oli hyvä syy myöhästyä päivän ainoasta linja-autosta.
bzort glorf bööth