You are not logged in.
[quote:cf79837e17="leposi"]Nyt kuuntelen lauantaina minulle suositeltua bändiä nimeltä Denim. Ihan huippuu!! Tää on Lawrence Haywardin projekti (Felt-tyypin). Hyvvee!!!
IHAN TAJUTTOMAN HYVÄÄ!!!![/quote:cf79837e17]
Denim on Ice (1996) oli ainakin IHAN PASKAA! Onhan bändiä moni kehunut, mutta tuo levy aiheutti sellaiset traumat, että en usko haluavani kuulla enempää. Onneksi sain myytyä sen pois samaan hintaan kuin ostinkin.
Whipping Boy - Heartworm <3
Denim on Ice (1996) oli ainakin IHAN PASKAA!
Onhan bändiä moni kehunut, mutta tuo levy aiheutti sellaiset traumat, että en usko haluavani kuulla enempää. Onneksi sain myytyä sen pois samaan hintaan kuin ostinkin.
Mä kuuntelin vaan jonku Summer Smash sinkun. Se oli hyvää. Mulle suositeltiin levyä nimeltä Back in Denim. Kuuntelin jotain demoja siltä myös ja ne kyllä kuulosti ihan mielenkiintoisilta.
My Favorite - The Happiest Days Of Our Lives
(Listaan samalla levyjä, jotka on pakko ostaa vihdoinkin.)
Jeniferever - From Across the Sea.
EITS? Up in your ass!
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
The Essex Green - Cannibal Sea
[quote:6e38a1e45a="lintumies"]Denim on Ice (1996) oli ainakin IHAN PASKAA!
Onhan bändiä moni kehunut, mutta tuo levy aiheutti sellaiset traumat, että en usko haluavani kuulla enempää. Onneksi sain myytyä sen pois samaan hintaan kuin ostinkin.
Mä kuuntelin vaan jonku Summer Smash sinkun. Se oli hyvää. Mulle suositeltiin levyä nimeltä Back in Denim. Kuuntelin jotain demoja siltä myös ja ne kyllä kuulosti ihan mielenkiintoisilta.[/quote:6e38a1e45a]
Joo, on mahdollista (ellei jopa todennäköistä) että levyjen välillä on tyylieroja, mutta kuten sanottu, asenteeni on Denim on Icen kuultuani aika huono. Mutta kerro toki jos saat sen kuunteluun ja tykkäät.
Blueboy - Popkiss
mailman parsa bisi
Blueboy - Popkiss
Voitko lähettää ton mulle vaikka maililla? Oon hävittänyt sen enkä oo kuullu pitkään aikaan.
The Essex Green - Everything is Green
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Big Star - September Gurls
This must be what jail / I will scratch
Big Star - September Gurls
Tosta tulee aina mieleen Räkärodeo, lukioihastukset ja Miettinen.
The Drift putkikuuntelussa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Åke Hodell - The Djurgården Ferry Across the Styx
This must be what jail / I will scratch
The Dirty Projectors - The Getty Address
Circle : General
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Boy Least Likely To - The Best Party Ever
Kissing Book - Lines & Color
Go-Kart Mozart - Tearing Up The Album Chart
Aika häröilyy tää bändi.
Jaga Jazzist - All I Know Is Tonight
Onko toi joku Ninja Tune -bändi? Eräs suositteli kerran baarissa jotain vastaavaa, mutta unohdin nimen...
[quote:72644fde32="Laatu"]Jaga Jazzist - All I Know Is Tonight
Onko toi joku Ninja Tune -bändi? Eräs suositteli kerran baarissa jotain vastaavaa, mutta unohdin nimen...[/quote:72644fde32]
On joo, ja erään musiikillisen vaikuttuneisuuden myötä minäkin päätin antaa mahdollisuuden.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
The Fiery Furnaces - Bitter Tea
Howe Gelbin ja Scott Walkerin uutuuksien ohella vuoden parhaimmistoa. Loistavaa.
The Twilight Singers - Powder Burns
saas kuulla jaksaako tätä lainkaan.
The Residents - Six More Miles (To The Graveyard)
Mitäs Residentsiltä kannattaisi kuunnella? Tällä hetkellä soi kappale "American Composers" -osastosta, jossa bändi tulkitsee mm. Hank Williamsin materiaalia hieman hämmentävällä tyylillä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:953645e87d="ZapMan"]Twilight Singers - Powder Burns
saas kuulla jaksaako tätä lainkaan.[/quote:953645e87d]
Jaksoin. Yllättävän hyvä levy ompi tuo!
nyt
Pearl Jam - Vs.
Edit: Niin, sehän on siis Twilight Singers ilman teh´tä. Luisterpallille . Ei ollut ensimmäinen kerta, kun hollantilaiset kirjoittaa bändin/levyn nimen miten sattuu.
Galaxie 500 - Today
White Light/White Heat