You are not logged in.
[quote:c15bd0684f="barton_funk"]Kikkaa ei muuten löytynyt, vain Kikka Laitista. Ja sitähän ei kukaan halua kuunnella.
Jes, siinä tuli sitten viimeinen naula Spotifyn arkkuun. Lähtölaskenta tuon palvelun lopettamiseen... 10... 9... 8...[/quote:c15bd0684f]
sama
Nyt tuli verkkokauppa.comin mainos
Oli ihan vitun paska mainos
en ole kolmekybänen emoboy
Tän saa iPhoneenkin
Jos omistaisin kyseisen värkin voisin kyllä ruveta harkitsemaan tästä maksamistakin. Pelastaisi varmaan aika monta auto- ja junamatkaa. Lentokoneessa ei taida toimia
Spotify Invitation Lottery -sivustolta on kutsut toistaiseksi loppu.
Voisiko joku laittaa mulle kutsun PM:nä?
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
[quote:edf56fabbd="kouros"]Spotify Invitation Lottery -sivustolta on kutsut toistaiseksi loppu.
Voisiko joku laittaa mulle kutsun PIM:nä?[/quote:edf56fabbd]
sori hassuttelu, ei oo kutsuja mutta kiva että spämmäsit taas kouros, onkin ollut ikävä asiakirjoitteluasi
[quote:f78df1ca35="kouros"]Spotify Invitation Lottery -sivustolta on kutsut toistaiseksi loppu.
Voisiko joku laittaa mulle kutsun PM:nä?[/quote:f78df1ca35]
Kutsuja on ainoastaan maksaneilla ja niilläkin kai vaan kaks kappaletta.
Kutsuja:
[quote:a1c4dea6b7="shanks"]Kutsuja:
http://spotify.fleo.se/[/quote:a1c4dea6b7]
Kiitti vinkistä. En tosin joko osannut ruotsia riittävästi tai sitten se, kuinka viraston IP:t näkyvät maailmalle sekoitti asiaa.
Googlaamalla löysin muutamia saitteja, joissa tuli IP-osoitteeseen liittyviä virheilmoituksia; tästä IP:stä oli mukamas jo tilattu kutsu...
Täällä onnisti:
http://spotify.rejected.se/
Syötin sähköpostiosoitteeni ja saman tien tuli toimiva kutsu postilaatikkoon.
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
Hei, tattis vinkistä! Ei löytyny "Ma tahtoo veivaa" muksuille mut uus Uu2 peuhaa paraikaa.. (ei siis U2:lle tuo peukku vaan tää )
Pelittää. Mitäs tääl nyt sit tehään?
"A repo man's always intense"
[quote:29531309a2="barton_funk"]Tätä voi kokeilla, jos mainokset häiritsevät liikaa. http://code.google.com/p/mutify/ Minä en ole vielä ehtinyt.
Jes, siinä tuli sitten viimeinen naula Spotifyn arkkuun. Lähtölaskenta tuon palvelun lopettamiseen... 10... 9... 8...[/quote:29531309a2]
Ei muuten pelaa enää toi. En oo kokeillu, mut nyt tuola sivuilla lukee, että ei pelaa oikkee.
[quote:359419d412="börjeslandet"]Tän saa iPhoneenkin
Jos omistaisin kyseisen värkin voisin kyllä ruveta harkitsemaan tästä maksamistakin. Pelastaisi varmaan aika monta auto- ja junamatkaa. Lentokoneessa ei taida toimia [/quote:359419d412]
nyt rupesi vähän kinnostamaan. vähän kyllä epäilen miten jossain junassa toimii, taitaa ottaa taajamien ulkopuolella verkon kanssa vähän vaikeasti.
[quote:1c90bc7510="stratum"][quote:1c90bc7510="börjeslandet"]Tän saa iPhoneenkin
Jos omistaisin kyseisen värkin voisin kyllä ruveta harkitsemaan tästä maksamistakin. Pelastaisi varmaan aika monta auto- ja junamatkaa. Lentokoneessa ei taida toimia [/quote:1c90bc7510]
nyt rupesi vähän kinnostamaan. vähän kyllä epäilen miten jossain junassa toimii, taitaa ottaa taajamien ulkopuolella verkon kanssa vähän vaikeasti.[/quote:1c90bc7510]
Joo taitaakin olla vasta suunnitteluvaiheessa toi VR:n ja netin toimiminen. Jotenkin muistelin että oisin siitä jotain lukenu. Ehkä Pendolinoissa toimii? Mut siitä vaan kokeilemaan ja bussissa kuuntelemaan.
Otin hiukan selvää tuosta Spottiksen ja iPhonen yhteensopivuudesta: applikaatio on siis saatu toimimaan (videokin löytyy todisteeksi), mutta kovasti epäilevät josko Omppu antaisi ikuna lupaa tuolle, sillä sehän tekisi iTunesin monilta osin täysin turhaksi.
Ja jos tuo lupa heltiäisikin niin sitä tuskin ilmaiseen versioon tulee..
[quote:ea1f22247e="shanks"]Kutsuja:
http://spotify.fleo.se/[/quote:ea1f22247e]
kiitti. mut eihän täältä löydy oikein mitään. vai oisko noissa asetuksissa jotain mitä pitäis säätää?
[quote:341fc63dac="pallonapa"][quote:341fc63dac="shanks"]Kutsuja:
http://spotify.fleo.se/[/quote:341fc63dac]
kiitti. mut eihän täältä löydy oikein mitään. vai oisko noissa asetuksissa jotain mitä pitäis säätää?[/quote:341fc63dac]
Päivällä oli vielä vapaana, nyt näyttää tosiaan "Det finns inga invites kvar just nu."
"A repo man's always intense"
Tajusin just, että jos Spotify hoitaa datankeruun hyvin, ne voivat myydä älyttömän kalliilla tietoa levy-yhtiöille sun muille...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a269665e93="börjeslandet"]Tän saa iPhoneenkin
Jos omistaisin kyseisen värkin voisin kyllä ruveta harkitsemaan tästä maksamistakin. Pelastaisi varmaan aika monta auto- ja junamatkaa. Lentokoneessa ei taida toimia [/quote:a269665e93]
OMG, näyttäisi olevan betavaiheessa. Ehkä parasta ikinä
Last.fm:ltä ja Pandoralta ilmeisesti on jonkun sortin ohjelmat jo olemassa, mutta en ainakaan ite saanut Appstoresta ladattua näitä... liekö jotain maakohtaisia rajoituksia niissäkin.
Joo, äsken tuli joku autoarvio.fi -mainos. Todella huono
Joo taitaakin olla vasta suunnitteluvaiheessa toi VR:n ja netin toimiminen. Jotenkin muistelin että oisin siitä jotain lukenu. Ehkä Pendolinoissa toimii? Mut siitä vaan kokeilemaan ja bussissa kuuntelemaan.
Jaa, mutta onhan tossa puhelimessa ne 3G/GPRS/EDGE-hässäkät eli pitäisi toimia ilman WLANia. Tiedä sitten miten käytännössä...
miks mulle ei ole tullut ainoatakaan mainosta koko aikana mitä oon tätä käyttänyt?
erikoista. mulla on jopa tullut suomalaisiakin mainoksia ruotsalaisten ohella.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Äsken pamahti eka mainos kajareista. Autoarvio.fi - mainos oli kyseessä myös. Hyvin kohdennettu
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Äsken pamahti eka mainos kajareista. Autoarvio.fi - mainos oli kyseessä myös. Hyvin kohdennettu
Mullekki tuota pukkaa usein, päättelin että johtuu siitä kun oon CCR:ää tuolla aika paljon kuunnelut
SOSDO MASSA KOMOROSSA
miks mulle ei ole tullut ainoatakaan mainosta koko aikana mitä oon tätä käyttänyt?
Smaa.
[quote:9747830f67="turkele"]miks mulle ei ole tullut ainoatakaan mainosta koko aikana mitä oon tätä käyttänyt?
Smaa.[/quote:9747830f67]
Smaa.
[quote:89db35959f="leposi"][quote:89db35959f="turkele"]miks mulle ei ole tullut ainoatakaan mainosta koko aikana mitä oon tätä käyttänyt?
Smaa.[/quote:89db35959f]
Smaa.[/quote:89db35959f]Smaa.
[quote:1654a3f96f="börjeslandet"]Joo taitaakin olla vasta suunnitteluvaiheessa toi VR:n ja netin toimiminen. Jotenkin muistelin että oisin siitä jotain lukenu. Ehkä Pendolinoissa toimii? Mut siitä vaan kokeilemaan ja bussissa kuuntelemaan.
Jaa, mutta onhan tossa puhelimessa ne 3G/GPRS/EDGE-hässäkät eli pitäisi toimia ilman WLANia. Tiedä sitten miten käytännössä...[/quote:1654a3f96f] JKL-TRE välillä tullut tätä testattua ja hyvin webbi iPhonessa pyöri koko matkan (paitsi Muuramen tunneleissa saattoi olla jotain häiriötä?)..
Nyt siitä povataan vaihtoehtoa piratismille Hesarissa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hassua, että oon aloittanut tän topikin ja kiinnostus lopahti heti alkuunsa, kun Spotifysta ei kuulemma saa kaikkea mahdollista musiikkia, mitä jostain muualta.
Vieläköhän on mahdollista käännyttää itsensä? Joko se on muuttunut maksulliseksi? Oisko jollain antaa esimerkkejä siitä, minkätyyppinen musa tuolta palvelusta vielä puuttuu, paitsi Metallicat ym?
Tosta Hesarin jutustakin tuli lähinnä surullinen olo, että en halua siirtyä nykyaikaan, jossa ei ole enää fyysisiä levyjä, eikä ees tiedostoja koneella vaan pelkkä kuuntelumahdollisuus. Varmasti käytännöllisintä, mutta miten sitä sitten voi löytää jonkun jo unohtamansa bändin uudelleen, jos ei voi hypistellä levyjä?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.