You are not logged in.
search ei vissiin taas toimi.
Yhden ainoan biisin olen kuullut (Marie taisi olla biisin nimi) ja sen perusteella kiinnostaisi kovastikin kuulla lisää. Kun vaan tietäisi mistä alottaisi...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Miulla on Townes van Zandt, Our Mother the Mountain ja Flyin' Shoes, suosittelen ainakin noita vilpittömästi.
Tuossa Waiting Around to Die, löytyy tolta Townes van Zandtilta: http://youtube.com/watch?v=xTGKzWDakK8&feature=related
Oiskin kiva nähä joskus tuo Heartworn Highways dokkari.
Charöy on julkaissut kohtuuhintaisen 4 cd:n boksin nimeltä Texas Troubadour. Sitä voi tilata esim Black & Whitesta. Suosittelen. SUOSITTELEN.
SUOSITTELEN
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Parhaat kuulemani albumit ovat varmaan Our Mother the Mountain, The Late Great Townes Van Zandt sekä High, Low and in Between. Löytyvät kai kaikki myös tuolta boksilta (sisältää muistaakseni 7 ekaa levyä kokonaisuudessaan) jota varmaan saa 25-30 eurolla halvimmillaan.
Live at the Old Quarter, Houston Texas tuplalive on myös ihan hyvä paikka aloittaa.
Live at the Old Quarter, Houston Texas tuplalive on myös ihan hyvä paikka aloittaa.
Tuo tais joskus olla kirjastosta lainassa. Toimii. Jos nyt muistin oikein.
[quote:ecd9c20b35="laurkhi"]Tuossa Waiting Around to Die, löytyy tolta Townes van Zandtilta: http://youtube.com/watch?v=xTGKzWDakK8&feature=related
Oiskin kiva nähä joskus tuo Heartworn Highways dokkari.[/quote:ecd9c20b35]
Toi linkittämäsi pätkä on aivan mahtava, kokonaan en ole dokkaria nähnyt.
Our Mother The Mountain on tuttu ja sitä kyllä suosittelisin kaikille. Tindersticksillä on aivan mieletön coverversio levyn kakkosbiisistä Kathleen.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Legend tuplacdkokis löytyy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vuorimuori
Eihän noi muutkaan kultakaudet levyt näyttäis kovin kalliita olevan, pitänee ostella.
This must be what jail / I will scratch
No ostin sit tän 4 cd:n Texas Troubadour boksin, vaikka meneekin osittain päällekäin hyllystä jo löytyvien levyjen kanssa. Nyt kun vähän alusta on kuunnellut niin kyllähän nää muutkin levyt on ihan mahtavia.
Black & Whitesta saa hintaan 21,90, mikä kyllä on kohtuuttoman vähän seitsemästä mahtavasta (okei, yks on vielä kuulematta) albumista + muutamasta bonuksesta. Miinusta tulee vaatimattomasta tekstilehtisestä sekä muutenkin vähän hutaistusta pakkauksesta. Olis ollut huomattavasti kivempi jos pahviläpysköjen kansiin olis painettu alkuperäiset kannet isolla.
[quote:180bde3127="rhinestone cowboy"]No ostin sit tän 4 cd:n Texas Troubadour boksin, vaikka meneekin osittain päällekäin hyllystä jo löytyvien levyjen kanssa. Nyt kun vähän alusta on kuunnellut niin kyllähän nää muutkin levyt on ihan mahtavia.
Black & Whitesta saa hintaan 21,90, mikä kyllä on kohtuuttoman vähän seitsemästä mahtavasta (okei, yks on vielä kuulematta) albumista + muutamasta bonuksesta. Miinusta tulee vaatimattomasta tekstilehtisestä sekä muutenkin vähän hutaistusta pakkauksesta. Olis ollut huomattavasti kivempi jos pahviläpysköjen kansiin olis painettu alkuperäiset kannet isolla.[/quote:180bde3127]
Tuo paketti kuulostaa aika todella hyvälle. Voipis panna harkintaan.
bzort glorf bööth
[quote:1dd5ef19d2="laurkhi"]
Tuossa Waiting Around to Die, löytyy tolta Townes van Zandtilta: http://youtube.com/watch?v=xTGKzWDakK8&feature=related
.[/quote:1dd5ef19d2]
Hieno kappale.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:e816073acb="Joe Caligula"][quote:e816073acb="laurkhi"]
.[/quote:e816073acb]
Hieno kappale.[/quote:e816073acb]
hienoin ikinä
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:6fa195b7f7="artsy"][quote:6fa195b7f7="Joe Caligula"][quote:6fa195b7f7="laurkhi"]
.[/quote:6fa195b7f7]
Hieno kappale.[/quote:6fa195b7f7]
hienoin ikinä[/quote:6fa195b7f7]
Voipi olla.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Waiting around to die on hieno kappale, oma suosikkini vaihtelee, enkä osaa valita mitään yhtä ainoaa lempparia. Mulla oli vuosi, jolloin joka päivä piti kuunnella joka päivä Townes Van Zandttia.
Tässä siis joitain ja niihin jotain kommenttia.
Tässä aiheena niin kuin usein Van Zandtin biiseissä aiheena on katumus ja nuoruuden menettäminen rellestämiseen. Korkealentoinen poeettinen kieli sopii hyvin sovitukseen. Monet pitävät parhaimpana riisuttuja versiona, tässä melodramaattinen potku orkesterisovituksista on hyvä.
Nuorta Townesia, jousisovitukset. Lyhyesti virsi paras.
"It's plain to see, the sun won't shine today But I ain't in the mood for sunshine anyway Maybe I'll go insane I got to stop the pain Or maybe I'll go down to see Kathleen"
Suhde on loppu, eikä puhuminen enää toimi. Liian monta rakennettua muuria ja sanottua ja sanomatona sanaa. Viimeinen hetki kun ystävät jättävät toisensa. Silti elämä jatkuu, ja ilmassa on katkeransuloinen tuoksu tulevasta.
"Warm bed ain't worth the pain, I will go and you remain."
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Diggaan myös tosi paljon Heavenly Houseboat Bluesista, koska se edustaa vähän sellasta lepposampaa ja lämmintä ilta-aurinkoista meininkiä. Ei tarvi aina olla niin pakahduttavan haikeaa (niinq Pancho & Lefty) tai lohdutonta (niinq Waitin'...).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Niinjoo. Tässä (tähän mennessä ainoa) kirjoittamani juttu Kuuseen.
Artikkeli ei ole kirjoitustaidon mestarinäyte, mutta siinä on paljon informaatiota niille joita kiinnostaa hänen elämä ja työnsä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:3ee835ccf1="barton_funk"]Niinjoo. Tässä (tähän mennessä ainoa) kirjoittamani juttu Kuuseen.
Artikkeli ei ole kirjoitustaidon mestarinäyte, mutta siinä on paljon informaatiota niille joita kiinnostaa hänen elämä ja työnsä.[/quote:3ee835ccf1]
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:00bc035f28="Joe Caligula"][quote:00bc035f28="barton_funk"]Niinjoo. Tässä (tähän mennessä ainoa) kirjoittamani juttu Kuuseen.
Artikkeli ei ole kirjoitustaidon mestarinäyte, mutta siinä on paljon informaatiota niille joita kiinnostaa hänen elämä ja työnsä.[/quote:00bc035f28]
[/quote:00bc035f28]
[quote:698750bfe1="barton_funk"]
The Tower Song
Suhde on loppu, eikä puhuminen enää toimi. Liian monta rakennettua muuria ja sanottua ja sanomatona sanaa. Viimeinen hetki kun ystävät jättävät toisensa. Silti elämä jatkuu, ja ilmassa on katkeransuloinen tuoksu tulevasta.
"Warm bed ain't worth the pain, I will go and your remain."[/quote:698750bfe1]
Tänään pyöräilin kotiin töistä ja kun tuo laulu tuli mp3:sta, niin mietin josko tämä olisi vielä parempi kuin WatD... ON kyllä niin komea biisi, ettei mitään rajaa.
Toisaalta, niin ovat ne melkein kaikki.
barton_funk listasi viestissään samalla joukon omia suosikkejani
Joo, samaa. Vaikka unohtikin käsittämättömän aliarvostetun Like A Summer Thurdsdayn.
Mitä...!? :?
Olin lisäämässä siihen jotain, mutta painoinkin vahingossa delete, enkä edittiä, niin nyt kävi näin.
Laitoin juuri soimaan Delta Momma Bluesin.
bzort glorf bööth
[quote:a9e561fdd5="hiirimattona"]Olin lisäämässä siihen jotain, mutta painoinkin vahingossa delete, enkä edittiä, niin nyt kävi näin.
Laitoin juuri soimaan Delta Momma Bluesin.[/quote:a9e561fdd5]
Toi on varmaan mun vähiten suosikkin Townesin 70-luvun levyistä, mutta pitääpä joskus koittaa taas jos toimisi paremmin.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:6c443f3bba="hiirimattona"]
Laitoin juuri soimaan Delta Momma Bluesin.[/quote:6c443f3bba]
Voisin pistää kanssa. Heti kun tämä Coltrane loppuu..
[quote:e8ad77cc5e="hiirimattona"]barton_funk listasi viestissään samalla joukon omia suosikkejani [/quote:e8ad77cc5e]
Joo, samaa. Vaikka unohtikin käsittämättömän aliarvostetun Like A Summer Thurdsdayn.
En tiedä mitkä "hittien" ulkopuolelle jäävistä lauluista ovat yleisesti aliarvostettuja, mutta tuo mainitsemasi kappale on yksi Our Mother The Mountainin hienoimpia.
bzort glorf bööth
[quote:72fd3aed92="Prakk"][quote:72fd3aed92="hiirimattona"]Olin lisäämässä siihen jotain, mutta painoinkin vahingossa delete, enkä edittiä, niin nyt kävi näin.
Laitoin juuri soimaan Delta Momma Bluesin.[/quote:72fd3aed92]
Toi on varmaan mun vähiten suosikkin Townesin 70-luvun levyistä, mutta pitääpä joskus koittaa taas jos toimisi paremmin. [/quote:72fd3aed92]
Tähän eri. Mielestäni hieman liian vähälle huomiolle jäänyt. Todella vahva ja tasainen kokonaisuus.