You are not logged in.
[quote:ba46924fa4="shanks"]pääsiäiseks kännimixi
ketkä mukana?[/quote:ba46924fa4]
Mukana
Sent from my iPhone 16
Mixipäs ei.
This must be what jail / I will scratch
mittenkö hoitaa taas? uutta topikkia kehiin
Mukana!
Kysymys ydinaukiolle:
Mitenkäs tuon King Crimsonin 80-luvun levykolmikko Discipline-Beat-Three of a Perfect Pair vertautuu jälkimmäisimmän hittiin Sleepless?
Lueskelin RYMistä, että kaikissa ois Belew'n myötä varsin Talking Headsia muistuttava soundi. Onko tuo Sleepless kuinka poppia verrattuna Disciplinen sisältöön?
Jotenkin tuo levykolmikko rupesi kirjoitusten ja Tony Levinin bassottelun myötä kiinnostamaan. Onko Discipline kuinka paljon lähempänä proge-Crimsonia, kuin bändiä joka teki Three of a Perfect Pairin?
Ne mun livet on The Night Watch (tupla), joka on varsin kehuttu, mutta tommonen improkama ei toimi mulle edes vähää alusta. Toinen on sitten Heavy ConstruKction (tripla). En oikein tajua miksi ikinä ostin ton, kun en tykänny tuosta ekastakaan. The Night Watch on kait hieman ennen Rediä, Heavy ConstruKction joltain vuosituhannen alun kiertueelta. Mielelläni myyn jos kiinnostaa. Tappo multa kiinnostuksen koko bändiin. En tosin usko, että oisin niistä ikinä kiinnostunut muuten kun kasarin kautta. Toisaalta ostinhan mä joskus Emerson, Lake & Palmerin tuplankin
Mun mielestä Discipline on omalla tavallaan aika uniikki veto bändin diskografiassa, samalla lailla kuin Red seisoo soundinsa kanssa yksinään. Tuosta Belew-Levin-triptyykista Discipline on paras.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
discipline on noista kevyesti paras, mutta se sisältää loistavien talking heads-vaikutteisten poppivetojen seassa ja välissä runsaasti helvetinmoista kikkelikitarointia. en tiedä sietääkö ulvis sellaista ollenkaan. mutta loistavia biisejä ne on kaikki, että suosittelen ainakin kokeilemaan.
beat on muistaakseni eniten poppia noista, mutta en osaa sen tarkemmin sanoa kun se on toinen niistä kahdesta king crimson-(virallisesta) levystä jota en omista.
three of a perfect pairilla on tosiaan myös noita pop-vetoja, mutta levyn b-puoli on aikalailla kokoajan varsin industrial-maisemissa menevää vahvasti improvisaatioon pohjaavaa muljuttelua. älä osta tätä sleeplessistä huolimatta.
noista sun livelevyistä mulla on toi night watch, mut heavy construkctionia ei ole. paljolla lähtee?
edit: kc:n paras 80-luvun julkaisu on kuitenkin livetupla absent lovers, joka on mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaista levyistä, saati livelevyistä.
crimson-topicissa nämä
Ne kikkelikitaroinnit ovat Disciplinellä kyllä silleen synkkää kamaa, että ne saattavat upota. Niissä on klaustrofobiaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
mittenkö hoitaa taas? uutta topikkia kehiin
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Teema ja about puolet mixiä valmiina :cool:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Teema ja about puolet mixiä valmiina :cool:
Meikällä on kaks ekaa biisiä ja sit läjä jotain biisejä joista en tiedä mitä niistä lopulta käytän ja en tiiä, et kuin pitkän mixin teen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oliks kolmonen Kinkkua
Ei ollut. King Diamondit helvetin kovilla mixeillä.
mukana ollaan
Ni mites tän uuden vaihdon kanssa? Mitten? Muistaakseni irkin puolella oli puhetta jo uuden topikin tekemisestä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jep!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ni mites tän uuden vaihdon kanssa? Mitten? Muistaakseni irkin puolella oli puhetta jo uuden topikin tekemisestä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
tehkää nyt joku se topikki, varmasti kaikki mukana
[quote:057f9056ce="hrmunoita"]Ni mites tän uuden vaihdon kanssa? Mitten? Muistaakseni irkin puolella oli puhetta jo uuden topikin tekemisestä.
[/quote:057f9056ce]
ei vittu oon taas uinunut muutaman viikon.
hommiin ->
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho