You are not logged in.
Pages: 1
Lisää 70-luvun lopun Manchesterin punkkiskenen bändejä!
Aika Joy Divisionia näiden musiikki on ainakin The Graveyard and the Ballroom-kokoelman perusteella. Ehkä hieman tanssittavanpaa kuitenkin. 24H Party People leimaa tämän bändin ihan totaaliseksi vitsiksi, mutta levyä kuunnellassa huomaa nopeasti etteivät tämä mikään vitsi ole vaan ihan hyvä, joskin kovasti Joy Divisionin varjoon jäänyt bändi. A Certain Ratiolta kuitenkin puuttuivat ne tarttuvat hittibiisit, joilla Joy Division loi kulttisuosion perustan. Jotenkin tässä jää kaipaamaan lisää jotain.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
tää oli silleen funkimpaa. semmonen levy pitäis ostaa ku force, vanhemmista jotain löytyy, paras oli sellanen jossa on hieno kansi. sen nimi tais olla sextet. sitten myöhemmin nää meni aika kaupallisex, won't stop loving you -sinkulla on yhden miksauksen tehnyt new orderin barney mut se instru-miksaus tais olla kirkkaasti paras.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Täytyy myös sanoa, että Happy Mondays-antipatiani johtuivat aika suurelta osin siitä 24HPP:stä, jossa bändistä annetaan kuva samanlaisena vitsinä kuin A Certain Ratiosta.
tästä hämmästyneenä nostan ylös, mutta asiasta tosiaan olikin jo puhetta.
24hpp edelleen katsomatta, mulle
Jep. Nämä esitetään siinä leffassa tosiaan sellaisena Tony Wilsonin luomana halpana Joy Division-kopiona, jonka ainoana ideana oli pukeutua partiopojiksi ja laittaa jotain rusketusvoidetta ja sillä sitten yrittää pärjätä. Musiikista ei leffassa sanota mitään.
<@DBGene> senkin karkki
ACR on kivaa, leffa tosiaan antaa väärän kuvan yhtyeestä, tosin Mondayssit tuodaan kyllä mielestäni esille ei-negatiivisesti. Levyistä on vaan Good Together, saattaa olla hieman kylläistä monen mielestä mutta pidän kyllä. Tietty alkupääkin kolisee.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
ACR on kivaa, leffa tosiaan antaa väärän kuvan yhtyeestä, tosin Mondayssit tuodaan kyllä mielestäni esille ei-negatiivisesti.
Niin no ainakin positiivisemmin kuin ACR.
<@DBGene> senkin karkki
semmonen levy pitäis ostaa ku force
ja semmoinenhan löytyi levymessuilta kahdella eurolla, ja kertakuuntelun perusteella on bändin paras tuotos, tosi hyvän kuuloista menoa, suosittelen erityisesti kaikille new order faneille
olivat kuulemma keikalla iha paskoja. onneks en siis menny kun muualla oli hyvää
jotain selittivät, että happy mondays ja gloria gaynor tulivat mieleen mut kai siinä oli sit jotain huonojakin elementtejä kun kaikki haukkuivat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f534ce6f20="HUIG"]olivat kuulemma keikalla iha paskoja. onneks en siis menny kun muualla oli hyvää
jotain selittivät, että happy mondays ja gloria gaynor tulivat mieleen mut kai siinä oli sit jotain huonojakin elementtejä kun kaikki haukkuivat[/quote:f534ce6f20]
Ei se nyt ihan kauheasti säväyttänyt -80-luvun alussa Kaivopuistossa. Totista ja tunneköyhää "funkkia". Kivat polvihousut toki.
Kivat polvihousut toki.
jean s:llä nämä, eiq
ylös!
[quote:82178cd08f="Ulvis"]A Certain Ratio-hymiö
[/quote:82178cd08f]
nämäkö soittaa primaverassa tänä vuonna?
Ihan helvetin kova. Suosittelen Soul Jazzin Early kokoelmaa.
tsykytsyk!
Shack up - Baby - Shack up!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:a287741a09="barton_funk"]Ihan helvetin kova. Suosittelen Soul Jazzin Early kokoelmaa.
tsykytsyk!
Shack up - Baby - Shack up![/quote:a287741a09]
Do the Du!
[quote:5699586149="kemisti"][quote:5699586149="barton_funk"]Ihan helvetin kova. Suosittelen Soul Jazzin Early kokoelmaa.
tsykytsyk!
Shack up - Baby - Shack up![/quote:5699586149]
Do the Du! [/quote:5699586149]
mickey way
[quote:ddbd8276ac="psykokarkki"][quote:ddbd8276ac="kemisti"][quote:ddbd8276ac="barton_funk"]Ihan helvetin kova. Suosittelen Soul Jazzin Early kokoelmaa.
tsykytsyk!
Shack up - Baby - Shack up![/quote:ddbd8276ac]
Do the Du! [/quote:ddbd8276ac]
mickey way
[/quote:ddbd8276ac]
Joo! Aivan mieletön kokis! Upea pändi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
nämä esiintyvät ilmeisesti suomessa kolmen viikon päästä perttu häkkisen muistobileissä
Pages: 1