You are not logged in.
Kuka siellä Korjaamolla soitti Leevi and the Leavingsia just kun olin lähdössä, Samuko? Kiitos tästä!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kuka siellä Korjaamolla soitti Leevi and the Leavingsia just kun olin lähdössä, Samuko? Kiitos tästä!
En tiedä, mutta sille sällille joka soitti Heiniksessä kaksi älppäriä Leeviä putkeen iso tuoppi!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Liberte:Vectors ja Black Peider. Vapaapainija bändin keulahahmona on aina hyvempi homma. Hassuttelua, joka toimii ehkä pieninä annoksina parhaiten. Hell-gators, tosi hyvän kuulonen rokkabillycombo. Totta tosiaan jos vireystaso on kohdillaan vanhan jutun voi tehdä tuoreesti. Tumppi Varsosen Problems jäi näkemättä, koska piti mennä toisaalle;
Mustan Matadorin punk-pippaloihin nimittäin. Harmittavasti Kävelevä Räkä tuli missattua! Urban Unrest oli taannoin ookoo Kantiksessa, mutta nyt meni vähän liikaa känniläpänheitoksi.. Sitten oli niin huono bändi että unohdin sen nimen! Muuten paikalla oli kova meno, joka tietty on pääasia!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Ai saakeli, Kävis heittää taas keikkaa! Oliko Pave vielä rummuissa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ai saakeli, Kävis heittää taas keikkaa! Oliko Pave vielä rummuissa?
Joo on. Tosin en tosiaan nähnyt keikkaa.
kiitokset kait saa tulla tähän suuntaan
Kahden helvetin hyvän ja mulle uuden bändin keikka Tavastialla tänääb. Asiaa. Kyseessä siis Agent Kooper ja The Disciplines. Siis Ken Stringfellown tunsin aiemmin, mutta usi bändi oli outo.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
FUN!
Kometa
Ihan käsittämätöntä edelleen, et Fun on joka vitun kerta aivan saatanan kova/parasta ikinä. Ihan tajuttoman paras livebändi koskaan ikinä missään! UUDET BIISIT IHAN VITUN HYVÄÄHYVÄÄHYVÄÄHYVÄÄ!!!!!1111rog
Kometa ois voinut toimia paremmin, jos oisivat soittaneet Funin jälkeen, nyt toi asetelma söi liikaa. Laskiko kukaan monesti nimimerkki helicon mainitsi Melvinsin?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eikö kukaan käyny kattomassa Sebastien Tellieriä?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Foghorn Duo + vieraansa (Ninni Poijärvi, Mika Kuokkanen, Olli Haavisto, J. Karjalainen) oli eilen ihan sairaan hyvä Reunanen Photographyssa. Vähän meinas tulla kiire, kun kuulin koko häppeningistä 45minsaa ennen alkua (Kiitos johnny! ), mutta ehdottomasti kantsi rynnistää halki kaupungin.
Kesken lähes 2 ja puoli tuntisen keikan tuli väkisinkin mieleen, että tässä sitä vaan kuunnellaan ihan vitun mahtavaa musaa 2-3 metrin päässä soittjista ja ovien ulkopuolella koko Suomi itkee ja vauhkoaa Madonnan lippujen perään...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Hieno keikkakokemus sulla!
Itse olisin varmaan lähtenyt bisselle tai pelaa korttia välissä, koska 2,5 h on aikamoisen hevisetti vaikka olisi todellista korvakarkkia
[quote:c8fb35e4d7="Joe Caligula"]Hieno keikkakokemus sulla!
Itse olisin varmaan lähtenyt bisselle tai pelaa korttia välissä, koska 2,5 h on aikamoisen hevisetti vaikka olisi todellista korvakarkkia [/quote:c8fb35e4d7]Oli siinä n puolivälissä ehkä n 15-30min breikki,joka on toki laskettu tohon mukaan. Ei ollu pitkästymisestä kuitenkaan pelkoa...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:4a71cdfa87="tomitarmo"][quote:4a71cdfa87="Joe Caligula"]Hieno keikkakokemus sulla!
Itse olisin varmaan lähtenyt bisselle tai pelaa korttia välissä, koska 2,5 h on aikamoisen hevisetti vaikka olisi todellista korvakarkkia [/quote:4a71cdfa87]Oli siinä n puolivälissä ehkä n 15-30min breikki,joka on toki laskettu tohon mukaan. Ei ollu pitkästymisestä kuitenkaan pelkoa...
[/quote:4a71cdfa87]''
Mä olisin kyllä ollut valmis karsimaan muutaman niistä tokan setin alun kantribiiseistä. Tai vaihtanut ne old-time-biiseihin. Mutta en valita, hyvä keikka oli.
Nuo Foghorn-jäbät on kyllä kovia. Viime kerralla me mentiin niiden kanssa keikalle Suokin upseerikerholle. Sitten vikala lautalla pois ja tyypit lauloivat koko matkan. Todella taianomainen hetki.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olikos se Jack Rose -keikka muinoin sun järkkäämä? Jäi näkemättä, uusinta kiitos?
Olihan se, Seuraavaksi sitten pääsiäisen aikaan Peter Walker. Katsotaan milloin Jack on taas Euroopassa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olihan se, Seuraavaksi sitten pääsiäisen aikaan Peter Walker. Katsotaan milloin Jack on taas Euroopassa.
Foghorn jäi väliin kun Ylitarkastajan spämmistä nopeasti katsoin että kysymys olis enemmänkin workshop-tyyppisestä hommasta, mut olihan siinä näköjään maininta konsertistakin.
Perjantaina Juttutuvassa tuli sentään muutaman biisin verran kuultua tätäkin.
Cian Nugent ja Thingumajigsaw eilen
Muut missasin lähinnä hakamussuttelujen takia. Uutena konseptina mm. homodiskobändi Brown Sauce
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Voi helvetti, että oli eilen Nosturissa Vibravoid maailman turhinta paskaa. Saksalainen käsitys psykedeelisestä groovahtavasta rokista, niinku huonosta sellaisesta. Hyi vittu.
Dark Buddha Risingistä näin ehkä noin puolet - kuulosti hyvältä. Ihanan tummat likaiset soundit. Circle oli täysin omaa luokkaansa. Ja Lord Vicaria en jaksanut katsoa loppuun, vähän laiskanpulskea meno. Tosin alkupuolella tuli aika kunkkuja riffejä. Mut noin ylipäätään mä tykkäisin enemmän tiputtaisivat tempoja vähäsen, toi tollanen Saint Vitus-poljento ei sellasenaan tipahda ellei biisit ole helkkarin hyviä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:fcb82c2ebd="janne m."]Voi helvetti, että oli eilen Nosturissa Vibravoid maailman turhinta paskaa. Saksalainen käsitys psykedeelisestä groovahtavasta rokista, niinku huonosta sellaisesta. Hyi vittu.
Dark Buddha Risingistä näin ehkä noin puolet - kuulosti hyvältä. Ihanan tummat likaiset soundit. Circle oli täysin omaa luokkaansa. Ja Lord Vicaria en jaksanut katsoa loppuun, vähän laiskanpulskea meno. Tosin alkupuolella tuli aika kunkkuja riffejä. Mut noin ylipäätään mä tykkäisin enemmän tiputtaisivat tempoja vähäsen, toi tollanen Saint Vitus-poljento ei sellasenaan tipahda ellei biisit ole helkkarin hyviä.[/quote:fcb82c2ebd]
Lord Vicarilla on nimenomaan helvetin hyviä riffejä. Ja se kantaa muuten aika perusdoomin tasolla rynnivän musan hyvin. Vokalisti on myös varsin hyvä.
Circle oli odotetusti taas parasta ikinä ja Dark Buddha Rising hyvänä kakkosena. Vinyyli tuli hommattua. Helvetin asiallista kamaa.
Sent from my iPhone 16
Ei mullekaan tuo Lord Vicar oikein tippunut. Tosi kompetenttia touhua, mutta tuntui vähän valjulta tuon Circlen jälkeen.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Lord Vicarilla on nimenomaan helvetin hyviä riffejä. Ja se kantaa muuten aika perusdoomin tasolla rynnivän musan hyvin. Vokalisti on myös varsin hyvä.
Juuh, doomi laulusoundi just mun makuun. Mut tossa oli sit kans yks keikan ongelmista - laulu olis saanu tulla reippahasti lujempaa, hukku ihan turhaan sinne muun soiton sekaan. Ehkäpä jotenkin tota kautta se sellanen jylhyys jäi puuttumaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
"We're getting there" kommentit laulajalta ei kuitenkaan tuntuneet kovin luontevilta. kun selkeästi "sinne" ei taidettu päästä, tai olla edes kovin lähellä....
Halthan lauantain Private Reprisalissa oli ehkä teeskentelemättömintä känniangstidekadenssia koskaan, mahtava!
Hitto mikä keikkaviikko! En tiedä mitä tapahtui alkuviikosta, mutta Terveet kädet, Kanttoripoka ja Circle kaikki näytti miten hommat hoidetaan ihan omassa luokassa. Myös (hetero?)Skeletoni oli ässää.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
SEXBAT
olin ainoo eturivissä kenen kimppuun vokalisti ei uskaltanu hyökätä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jethro tull eilen kultsalla
Hard-Ons on maailman paras livebändi.
Tämän olisin kyllä mielinyt nähdä.
Sent from my iPhone 16
[quote:a00141e804="Heihei Kaveri"]Hard-Ons on maailman paras livebändi.
Tämän olisin kyllä mielinyt nähdä. [/quote:a00141e804]
Oli aivan mindblowing kyllä. Tavastialla siis ainakin, ja veikkaan et lähes aina kaikkial muuallakin.
Mutta yksi kerta riitti. Lepakossa vuonna jussi ja kuokka.