You are not logged in.
Mun vanhemmat ovat kans olleet faneja joskus villissä nuoruudessaan ja Bridge over troubled water oli yksi ensimmäisiä levysuosikkejani mitä muistan. Tehtiin kaverin kanssa joskus 6-vuotiaina varmaan levyn jokaiseen biisiin joku koreografia (koostuivat upeista tanssiaskelista ja könyämisestä sohvan selkänojalla). Mitään levyjä omassa hyllyssä ei ole, vaan kuuntelen aina välillä kun käyn Oulusssa. Joitain ihan ässykkäbiisejä ovat kyllä tehneet, esim. Mrs Robinson, Sounds of silence, The only living boy in New York ja koljan parjaama The Boxer. Anaam!
Satuin näkemään herrat jopa livenä kaksi vuotta sitten kesällä. Olin Roomassa ja kuulin, että Colosseumilla järjestetään joka vuosi joku megatähti-ilmaiskonsertti. Edellisen vuoden esiintyjä oli ollut Paul McCartney, sinä vuonna vuorossa olivat Simon & Garfunkel. Oli kyllä hieno keikka (vaikken nähnyt yhtään mitään, kuten voi arvata ihmisiä oli melko paljon...) Soittivat lähinnä noita klassikko/hittibiisejä, täysikuu loisti Colosseumin yllä ja kaikki tanssahtelivat.
Laitoin kuvan tapahtumasta vähäksi aikaa esille (en oo tuo etualalla virnuileva täti )
edit. otin linkin pois, kun kuva ei ole enää intter netissä.
vanhoja kävin kaivelemassa.
Tunnen Simon&Garfunkelia vaan Greatest Hits-tasolla, mutta The Only living Boy in New York on kyllä yksi niitä parhaita biisejä ikinä. Siinä on todellakin sitä jotakin. Kunnon hippimeiniki miehillä. Osa biiseistä menee tosiaan ihan naurettavalle tasolle, mutta osa toimii kerrasta toiseen.
Once upon a time is how it always goes.
Hmm. Keep the Customer Satisfied (niiden suut kuulostaa vääntyvän aivan kummallisiin muodostelmiin. Ehkä se johtuu siitä etten pidä niin nasaaleista äänteistä. Beeee.) Naurettavalla tarkoitan kuitenkin sitä, että ne huvittaa mua eri tasolla kuin muut niiden biisit.
Once upon a time is how it always goes.
Jipun forumilta:
Simon & Garfunkel
äitin vinyylilaatikoista löysin pari vinyyliä tätä musaa ja se vei mennessään.hieman samantapaista kuin Keanen musa, aivan ihanaa <3
Keane = Simon & Garfunkel?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:e78d6e8db1="sheino"]Jipun forumilta:
Simon & Garfunkel
äitin vinyylilaatikoista löysin pari vinyyliä tätä musaa ja se vei mennessään.hieman samantapaista kuin Keanen musa, aivan ihanaa <3
Keane = Simon & Garfunkel? [/quote:e78d6e8db1]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Garfunkel on kyl retein sukunimi koskaan. Siitä tulee miljoona juttua mieleen. Esmes greippimehu jossa on siemenenpaloja.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ohops, oon näköjään kirjottanu tänne ennenkin. Mut joo, Bookendsin lainasin kirjastosta ja täähän toimii. Paljon yhtenäisempi ku kokoelma, ei tietty mikään ihme, mutta siis kokis ei jotenkin saanu kiteytettyä näiden olemusta, nyt vasta hahmotan paremmin koko musiikin. Tää on varmaan siis niitä levyjä, jotka on niin vahvoja kokonaisuuksia, että siitä on hankala ottaa mitään yksittäisiä biisejä. Kokiksella olleet biisit (America ja Mrs. Robinson) kuulostaa tällä levyllä paljon merkityksellisemmiltä, kun ovat oikeessa seurassa. Piti varmaan kirjottaa viel jotain, mut enpä muista enää.
*
Niijoo sitä piti, että El Condor Pasa (If I Could) on kuitenkin ihan paras piisi. Bridge Over Troubled Water taas aina fiiliksestä riippuen joko ihan kamala tai tosi hyvä.
Miks ekalla ja tokalla levyllä on molemmilla Sounds Of Silence?
Muistuttaa välillä aika paljon Jefferson Airplanea, laulut lähinnä.
*
[quote:64954a2e67="Pilke"]Ohops, oon näköjään kirjottanu tänne ennenkin. Mut joo, Bookendsin lainasin kirjastosta ja täähän toimii. Paljon yhtenäisempi ku kokoelma, ei tietty mikään ihme, mutta siis kokis ei jotenkin saanu kiteytettyä näiden olemusta, nyt vasta hahmotan paremmin koko musiikin. Tää on varmaan siis niitä levyjä, jotka on niin vahvoja kokonaisuuksia, että siitä on hankala ottaa mitään yksittäisiä biisejä. Kokiksella olleet biisit (America ja Mrs. Robinson) kuulostaa tällä levyllä paljon merkityksellisemmiltä, kun ovat oikeessa seurassa. Piti varmaan kirjottaa viel jotain, mut enpä muista enää.
*[/quote:64954a2e67]
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:17566f2983="forssto"]JIPPU FANEILLE ISO KESKI SORMI
[/quote:17566f2983]
Talteen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
simon & gwarfunkel
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
ostin bridge over troubled waterin vinyylin 10 kruunulla tuossa taannoin, mutta enpä ole ehtinyt oikein kuunnella vielä
Menetetty peli
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Aika halvalla lähtis about koko oleellinen tuotanto:
http://www.play.com/Music/CD/4-/3479144 … dd=3479144
Pistin tilaten.
Ai niin, The Boxerin rummuille iso "lai la lai" *KAZUMMM!!! "lai la lailaa laila lai" *KAZUMMM*. Nerokasta.
Tulisivatpa Suomeen. Ei kukaan tiedä mitään tarkempaa kiertuehuhuista?
*
Ai niin, The Boxerin rummuille iso "lai la lai" *KAZUMMM!!! "lai la lailaa laila lai" *KAZUMMM*. Nerokasta.
:peuk::peuk:
Muistan jonkun ryhmätilanteen (alkohollilla osuutta asiaan, ehkä jonkun festivaalin kaliateltta? ei voi muistaa) jossa valtavalla porukalla fiilisteltiin juuri noita kuorossa. Tyyliin toinen puoli pöytää: "Lai la lai" ja toinen: "*KAZUMMM!!!"
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tietyssä mielessä Simon & Garfunkel oli täydellinen duo. Garfunkelilla loistava ääni, ja Simonilla törkeä pop-nikkaruus. Kumpikaan ei minun mielestäni ole loistanut duonsa jälkeen, vaikka Paul Simonin jotkut biisit tippuukin ihan ok.
Välillä tällasta musaa vaan vihaa, kun se tuntuu niin manipuloivalta nyyhkykanavavien vedättämistä. Liittynee minulla myös siihen kuvaan mikä on Paul Simonista laskelmoivana mulkkuna.
Ehkä sit pitää erottaa henkilöt musastaan nauttiakseen tästä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Yksi parhaista ikinä tämäkin.
[quote:298be0d5af="barton_funk"]
Välillä tällasta musaa vaan vihaa, kun se tuntuu niin manipuloivalta nyyhkykanavavien vedättämistä. Liittynee minulla myös siihen kuvaan mikä on Paul Simonista laskelmoivana mulkkuna.[/quote:298be0d5af]
El condor pasa.
Yhä parasta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Paul Simon on miehistä parhaimpia. Soolonsa ovat kyllä rautaa, mutta S&G:tä ei voi ylittää oikein mikään. Taidan omistaa duolta kaiken mitä ne on aikanaan tehnyt, ja aina joskus hämmästelen sitä että "Hitsi, eihän näillä ole kuin muutama huono biisi". Ja niinhän se on. Kovin melodiarikasta meininkiä pojilla, otetaas sille
Suosikkibiisini: America, For Emily, Boxer, Fakin' it.. Oikeastaan kuunneltaessa melkein kaikki, paitsi ikuisesti vihaamani Bridge Over Troubled Water ja El Condor Pasa. Mulla on tossa hyllyssä Valittujen Palojen kokoelmalevy "Musiikki kiertää maailmaa: Latinalainen Amerikka". Boxin ekalta levyltä löytyy El Condor Pasa, ja nimen perässä lukee suluissa "Vain kotka lentää aurinkoon". Onpa ahdistavaa, pojat päätti coveroida tuollaisen kammotuksen.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
El Condor Pasa. Mulla on tossa hyllyssä Valittujen Palojen kokoelmalevy "Musiikki kiertää maailmaa: Latinalainen Amerikka". Boxin ekalta levyltä löytyy El Condor Pasa, ja nimen perässä lukee suluissa "Vain kotka lentää aurinkoon". Onpa ahdistavaa, pojat päätti coveroida tuollaisen kammotuksen.
Mutsillani oli se alkuperäinen perulaislevytys, jota kuunteli koko ajan. Siksi mua nyppi tuo biisi aivan erityisesti. Eihän siinä mitään, aina voi napata helpon hitin jos tarjolla on, mutta silti.
Myös Cecilia on rikos ihmiskuntaa vastaan. Eniten tykkään siitä folkmaisimmasta ekasta levystä.
Last edited by ginipoika (07.06.2011 14:31)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Emilyn liveversio hakkaa studioversion mennen tullen
Olis jännä tietää et onks noi levyjen bändisovitukset Paul Simonin sovittamia vai keitä siellä ees on ollut studiossa, esmes bassolinjat on kauttaaltaan näillä McCartney-tason nerokkuutta
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
tyylikkäissä tupakkamiehissä nämä
Paul Simon - You Can Call Me Al
Tää on kyllä paras musavideo ikinä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
EIPÄ
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni