You are not logged in.
[quote:1bf3563465="simo_vaatehuoneelta"]Melkoista opistokuraa:
www.myspace.com/eeppiursin[/quote:1bf3563465]
Type of Label Indie
eipä haukuta siellä
oot vaan kateellinen ku osaa laulaa lönköttää niin eeppisesti!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joopajoo, lyriikat muuten ontuu aika pahasti tossa hommassa. Tuli tosi vaivaantunut olo heti ekoista fraaseista.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jontti & Jodarok
Kaikki tommonen urbaani espanjalainen nuorisomusa, jossa on sekaisin reggaetonia, hiphoppia, eri näköstä lattaria ja puhdasta dancee, kauheesti perkussioita, hälinää, monia vokalisteja ja sellanen m'oon tiedostava seittemäntoista vee ja urban cityzen nyt vittu jee pumpataan tätä biittii tarjoo spliffii -fiilis.
Vittu mitä paskaa
No eipä tuollaselle ny normaalisti missään altistu, mut täällä kirjastolla tänään "käsitellyt" aika monta yllä kuvaillun kuuloista levyä.
Toisella sijalla paskinta just ny -listalla on kaikenlainen rillumarei-musa. Oon kyl varmaankin aina vihannut kaikkea kuulemaani rillumareita. Tunkekaa se kalakukko. Paskaa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
RISTO WTF?! eli kuka vei risoton tunnarit
toi eka kuvaus kuulosti niin hotilta et haluun jatkossa kuunnella vaan "sitä"
[quote:72fd17dabe="psykokarkki"]RISTO WTF?! eli kuka vei risoton tunnarit
toi eka kuvaus kuulosti niin hotilta et haluun jatkossa kuunnella vaan "sitä" [/quote:72fd17dabe]
Give it a try, eihän sitä tiä vaikka innostuisitkin ton hymiöyhdistelmän kera
Niin onhan tässä kreisibailauspotentiaalia, mutta kun se on samaan aikaan niin tympeetä ja tosikkomaista Ehkä tuplanopeudella soitettuna lähtis!
Tuolta sit vaan tilailemaan: http://www.kindustria.com/
No toi on iso jakelulafka, jossa on paljon kaikenlaista hyvääkin kamaa, mut paljon just tommosta kans.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ehkä vaan osasit kuvailla liian houkuttelevasti, mainosmies
Mun pitäs varmaan duunaa Hantalle mix kaikista paskimmista Etelä-Afrikka-biiseistä mitä tosta hyllystä löytyy...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Laura Sippola
Laura Sippola
Toi on kyllä niin vitun kamalaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e051cbaae4="leposi"]Laura Sippola
[/quote:e051cbaae4]
Vihasin jo kuukausi sitten
Vieläkin ihmetyttää, miten jotkut ihan "kohtuullisen" musiikkimaun omaavat toverit tykkää tuosta. Ehkä kyse on jostain henkilökohtaisista sokeista pisteistä. Mutta vihaksi pistää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
joo eilen tuli tätä radiosta niin että nauratti
[quote:637086389d="hrmunoita"][quote:637086389d="leposi"]Laura Sippola
[/quote:637086389d]
Vihasin jo kuukausi sitten
Vieläkin ihmetyttää, miten jotkut ihan "kohtuullisen" musiikkimaun omaavat toverit tykkää tuosta. Ehkä kyse on jostain henkilökohtaisista sokeista pisteistä. Mutta vihaksi pistää [/quote:637086389d]
Arvaa oonko kuullut niitä renkutuksia lähes päivittäin Radio Helsingistä
Oon jo rikkonut yhden vaunun hupiradiosta nuappulan, kun suutuin ja painoin sitä liian kovaa, että hiljenis koko toosa, koska se yksi biisi on niin helvetin ärsyttävä. EI OO HELPPOO EI OO HELPPOOO OLLA RADIO HELSINGIN KUUNTELIJA EI OO HELPPOA OLLA EI OO NIIN EI OOO SAATANA.
Näin toissa kesänä Libertessä kun lämppäsi Maritta Kuulaa ja sen jälkeen soitti vielä Kuulan livebändiss.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pannan nyt vielä Radio Helsingin aamuohjelma paskimpaan just nyt. Kaikki mitä siellä tapahtuu on paskinta just nyt. Muutenkin vituttaa koko Radio Helsingin ja Hesarin homostelu keskenään. Vituttaa. Anteeksi.
[quote:bf0d1677b4="leposi"]Laura Sippola
En vieläkään tiedä kuka tää tyyppi on? :?[/quote:bf0d1677b4]
Lupaa mulle yks juttu: älä vaivaudu ottamaan selvää!
Musiikkiradion kuunteleminen on tässä maassa lähes aina virhe. Älkää tehkö sitä enää.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:af0e9dbebf="grasskirt"][quote:af0e9dbebf="leposi"]Laura Sippola
En vieläkään tiedä kuka tää tyyppi on? :?[/quote:af0e9dbebf]
Lupaa mulle yks juttu: älä vaivaudu ottamaan selvää![/quote:af0e9dbebf]
En ajatellutkaan. Muiden reaktioista päätellen saisi ilmeisesti vastineeksti vain vitutuksen.
Toisaalta, ei mua kaduta se, että luin Da Vinci Coden vaikka tiesin sen olevan vituttavaa paskaa. Vihollinen on tunnettava.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Toisaalta, ei mua kaduta se, että luin Da Vinci Coden vaikka tiesin sen olevan vituttavaa paskaa. Vihollinen on tunnettava.
Viimeistään silloin kun erinäisistä kommenteista honasin ihan lukemattakin Sen Suuren Juonipaljastuksen niin päätin etten tuhri käsiäni "siihen".
Mutta siis Laura Sippola? En oo kuullu, enkä taidan halutakaan kuulla.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Omistan yhden Laura Sippolan levyn. 8)8)8)8)8)
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Kuuntelen "sitä" juuri maispeissistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kiss: God gave rock`n`roll to you.
Limainen ja nuoleskeleva. Stadion täynnä sytkäreitä ja teeskenneltyä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta...
Hyi vittu.
[quote:0afac684eb="Markku"]Kiss: God gave rock`n`roll to you.
Limainen ja nuoleskeleva. Stadion täynnä sytkäreitä ja teeskenneltyä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta...
Hyi vittu.[/quote:0afac684eb]
Vittu miten daijju jätkä meinaan oot! Paras biisi koskaan!!!!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:28c1a20e39="forssto"][quote:28c1a20e39="Markku"]Kiss: God gave rock`n`roll to you.
Hyi vittu.[/quote:28c1a20e39]
Vittu miten daijju jätkä meinaan oot! Paras biisi koskaan!!!![/quote:28c1a20e39]
NO SMAA!!!!! Joka tätä ja Crazy Nightsia haukkuu, sen oma napa on itse se
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kiss limaista ja nuoleskelevaa, ei kai???
Just hyvä niin.
organizing the boy scouts for murder is wrong