You are not logged in.
Kyllä multa irtois vielä!
foppa haluaa katsoa kun poljette itsenne metasuohon.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
foppa haluaa katsoa kun poljette itsenne metasuohon.
Elämässäni ei ole tällä hetkellä paljon sisältöä, joten tyydyn vähään.
Pelkkä vittuilumatsikin kelpaisi.
Tero saatana, s'olet gay!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei oo ihme että koulut kesken jäi.
No nytkyllä Kolmasnainen-sitaatille juuri tässä ketjussa
Hantttta, voin stailaa sut ensi vuoden flowhun. Harmi että nu rave on so 2007, oisit näyttänyt hyvältä kalsareissa ja jossain neonvärisessä jättituulitakissa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mä odotin että tästä ois tullu uus Jippu-ketju noin niiku pituudeltaan, mut ei ni ei. *surubansku*
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Mä odotin että tästä ois tullu uus Jippu-ketju noin niiku pituudeltaan, mut ei ni ei. *surubansku*
Nyt on muistettava, että Jippu ketjusta tekee aivan erityisen se että topikki sikiää sokeasta vihasta ja päättyy kaikensyleilevään rakkauteen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:c502e0b45b="huïg"]
Jos mä teen biisin jonka nimi on En Tykkää Tästä Biisistä Eli Oon Perseestä, onko kaikki jotka ei tykkää siitä perseestä perseestä koska eivät tykkää siitä?
[/quote:c502e0b45b]
I like big butts and cannot lie.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
vaikee jatkaa vaan tosta droidskun henkilökohtasuudesta, liekit tarttee fuelii, nou?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:5f46b959f2="nordenstam"][quote:5f46b959f2="huïg"]
Jos mä teen biisin jonka nimi on En Tykkää Tästä Biisistä Eli Oon Perseestä, onko kaikki jotka ei tykkää siitä perseestä perseestä koska eivät tykkää siitä?
[/quote:5f46b959f2]
I like big butts and cannot lie.[/quote:5f46b959f2]
I like butch girls and I cannot lie
You other femmes can't deny
When a butch walks in all the femmes make a fuss
Because there's like one of them and thirty of us
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Moron postista tuli mieleen, että eikö tästä voitaisi tehdä sukupuolikysymys. Siis jos Le Corpset olisivat miehiä niin totta kai ne otettaisiin enemmän tosissaan.
Ajatelkaa nyt, jos joku naiskaksikko olisi lanseerannut Jessen sijaan Jessican, niin johan olisi tuomittu typeräksi vitsiksi. Siinä missä Jessen hekohekoelektro on jos ei nyt suositeltavaa niin ainakin hyäksyttyä.
Moron postista tuli mieleen, että eikö tästä voitaisi tehdä sukupuolikysymys. Siis jos Le Corpset olisivat miehiä niin totta kai ne otettaisiin enemmän tosissaan.
Komppaan. "Kuka nää biisit on niille tuottanut" oli munkin ensimmäinen ajatus.
[quote:ec19a5b2da="nordenstam"]Moron postista tuli mieleen, että eikö tästä voitaisi tehdä sukupuolikysymys. Siis jos Le Corpset olisivat miehiä niin totta kai ne otettaisiin enemmän tosissaan.
Komppaan. "Kuka nää biisit on niille tuottanut" oli munkin ensimmäinen ajatus.[/quote:ec19a5b2da]
No ekan demon Forssto, joten kovin butchia alkulaukausta ei näidenkään ura saanut...
Ajatelkaa nyt, jos joku naiskaksikko olisi lanseerannut Jessen sijaan Jessican, niin johan olisi tuomittu typeräksi vitsiksi. Siinä missä Jessen hekohekoelektro on jos ei nyt suositeltavaa niin ainakin hyäksyttyä.
Jihuu, lahjomaton omatuntoni on puhdas -- oon haukkunu sekä Jessee että Corpsee alusta alkaen!
[quote:aee33c531a="nordenstam"]Ajatelkaa nyt, jos joku naiskaksikko olisi lanseerannut Jessen sijaan Jessican, niin johan olisi tuomittu typeräksi vitsiksi. Siinä missä Jessen hekohekoelektro on jos ei nyt suositeltavaa niin ainakin hyäksyttyä.
Jihuu, lahjomaton omatuntoni on puhdas -- oon haukkunu sekä Jessee että Corpsee alusta alkaen! [/quote:aee33c531a]
Halataan - niin mäkin!
sen sijaan Jessica on kyl ohq.
[quote:4e515d438b="nordenstam"]Moron postista tuli mieleen, että eikö tästä voitaisi tehdä sukupuolikysymys. Siis jos Le Corpset olisivat miehiä niin totta kai ne otettaisiin enemmän tosissaan.
Komppaan. "Kuka nää biisit on niille tuottanut" oli munkin ensimmäinen ajatus.[/quote:4e515d438b]
No sukupuolikysymystä tuskin kukaan odottaa heidän kovin hyvin handlaavankaan
Mä ajattelin postata tähän jonkun hyvän ja älyllisen kuvan, onko teillä ehdotusta?
Mä ajattelin postata tähän jonkun hyvän ja älyllisen kuvan, onko teillä ehdotusta?
Tsekkaa tuolta:
http://s463.photobucket.com/albums/qq352/mieshuora666/
Tero saatana, s'olet gay!
No jos kuvan omista muniskuistaan postaisi:
näen vaa housuja
näen vaa housuja
Sielusi silmin kun kuvittelet, niin näky on varmasti komeampi kuin todellisuus.
http://www.last.fm/event/964393
TV on Radio ja Le Corps. Helvetin hieno ohjelmisto atm. Luultavasti loput ovat paskaa
bzort glorf bööth
Komppaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"The beginning of the 90's inspires me: Nirvana, Smashing Pumpkins and Kim Gordon. She has managed to look good for 20 years now."
bzort glorf bööth
Terveisiä wessasta. Luin ton Imagen jutun näistä. Pikkasen mutta ei "pikkasen" hauska.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.