You are not logged in.
[quote:58f2c12084="ydinaukio"][quote:58f2c12084="hiirimattona"][quote:58f2c12084="ydinaukio"]tänään tulee sitten viimeinen conan kuka viihdyttää minua arki-iltoisin
Kesäkuussa starttaa Tonight Show [/quote:58f2c12084]
ei riitä eihän se tule joka päivä [/quote:58f2c12084]tuleepas
"The Tonight Show'ta esitetään Yhdysvalloissa joka arkipäivä klo 23:30" Conan tuli aina tuon jälkeen 00:30 [/quote:58f2c12084]
Sinänsä oikein, ei tule kuin ma-pe.
Ja 1000e sanoo, että Conan "Conanissa" ei ole läheskään sama kuin Conan Tonight Show'ssa. Kyseessä on amerikkalainen instituutio, masturbating bear ei siellä hillu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:a87a4b5cc7="hiirimattona"][quote:a87a4b5cc7="ydinaukio"][quote:a87a4b5cc7="hiirimattona"][quote:a87a4b5cc7="ydinaukio"]tänään tulee sitten viimeinen conan kuka viihdyttää minua arki-iltoisin
Kesäkuussa starttaa Tonight Show [/quote:a87a4b5cc7]
ei riitä eihän se tule joka päivä [/quote:a87a4b5cc7]tuleepas
"The Tonight Show'ta esitetään Yhdysvalloissa joka arkipäivä klo 23:30" Conan tuli aina tuon jälkeen 00:30 [/quote:a87a4b5cc7]
Ja 1000e sanoo, että Conan "Conanissa" ei ole läheskään sama kuin Conan Tonight Show'ssa. Kyseessä on amerikkalainen instituutio, masturbating bear ei siellä hillu.[/quote:a87a4b5cc7]Oho empäs huomannut tuota ylempää
Mielenkiinnolla odotan millaiseksi Conan muuttuu uuden pestin myötä.
bzort glorf bööth
masturbating bear ei siellä hillu.
[quote:fc1150d0ff="hiirimattona"][quote:fc1150d0ff="ydinaukio"][quote:fc1150d0ff="hiirimattona"][quote:fc1150d0ff="ydinaukio"]tänään tulee sitten viimeinen conan kuka viihdyttää minua arki-iltoisin
Kesäkuussa starttaa Tonight Show [/quote:fc1150d0ff]
ei riitä eihän se tule joka päivä [/quote:fc1150d0ff]tuleepas
"The Tonight Show'ta esitetään Yhdysvalloissa joka arkipäivä klo 23:30" Conan tuli aina tuon jälkeen 00:30 [/quote:fc1150d0ff]
Ja 1000e sanoo, että Conan "Conanissa" ei ole läheskään sama kuin Conan Tonight Show'ssa. Kyseessä on amerikkalainen instituutio, masturbating bear ei siellä hillu.[/quote:fc1150d0ff]
Eilisessä vikassa jaksossa vannoi, ettei tule aikuistumaan. Eli kyllä meno varmasti osittain villinä jatkuu. Ehkä noi kaikista alimmat alahuumorit vedetään tosin pois
en ole kolmekybänen emoboy
Kyllä nyt päättyy tietty aikakausi, hattu pois päästä. Late Night With Conan O'Brian on ollut kiinteä osa elämää niin pitkään. Vuonna 2000 oli jo epäilyn ja etsikkohetken paikka kun Andy jäi pois, mutta vuosia vielä kuljettiin yhtä jalkaa rinnakkain.
Kadehdin suunnattomasti yhtä tuttua, joka osui tuonne studioyleisöön aivan sattumalta juuri silloin, kun C oli juuri saanut esikoisensa. Kyseessä oli 2000-luvun psykedeelisimpiä jaksoja, todellinen käsikirjoittajan ja ohjaajan painajainen, ja kaikki vaikuttivat olevan humalassa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Conanin viimeinen jakso oli epähauska ja antiklimaattinen. Hattu pois päästä niinku kuuluukin, mutta ei se vaan tuntunut yhtään missään.
Paras televisio-kilpailu ikinä on muuten Talonpojan ralli. Milloin uusintana?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Talonpojan_ralli
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=544&a=4753
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Conanin viimeinen jakso oli epähauska ja antiklimaattinen. Hattu pois päästä niinku kuuluukin, mutta ei se vaan tuntunut yhtään missään
En ole itse katsonut Conania (enkä tätä viimeistä jaksoakaan) lapseni syntymän jälkeen, joten tietty surutyö alkoi jo hyvän aikaa sitten
[quote:37409d9a4e="Neuvostoliitto"]
[/quote:37409d9a4e]
Tälle kyllä valtava Kovimpana osuutena tietysti traktoriralli.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Conanin viimeinen jakso oli epähauska ja antiklimaattinen. Hattu pois päästä niinku kuuluukin, mutta ei se vaan tuntunut yhtään missään.
Kyllä mua kosketti. Conanin melkein itkun partaalla kiittämässä uraansa vaikuttaneita. Vanhat klipit. Andy ja White Stripes vieraina. Vieläkin tulee kylmiä väreitä kun ajattelen. Meinasin itkeä lopussa
en ole kolmekybänen emoboy
Mulle ei koskaan ole syntynyt siihen kovin läheistä suhdetta. Vain pari vuotta satunnaista katselua takana. Pidin todella paljon sanailusta bändin kanssa, ja tietty loukkauskoira ja masturbaatiokarhu ja texas-vipu ja fed-ex pope nauratti aina.
En edes tiennyt kuka se Andy oikein on, tietty asia valkeni nopsaan. Varmaan menny osa läpistä ohi kun ei ole asiantuntemusta. Vähän kuten klassisissa konserteissa, osa ihmisistä itkee ja osa nukkuu.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:925bf24b51="Neuvostoliitto"]Conanin viimeinen jakso oli epähauska ja antiklimaattinen. Hattu pois päästä niinku kuuluukin, mutta ei se vaan tuntunut yhtään missään.
Kyllä mua kosketti. Conanin melkein itkun partaalla kiittämässä uraansa vaikuttaneita. Vanhat klipit. Andy ja White Stripes vieraina. Vieläkin tulee kylmiä väreitä kun ajattelen. Meinasin itkeä lopussa [/quote:925bf24b51]
sama
mutta onpas hienoa jos se uusikin show tulee ma-pe! vaikka tuskin samanlaiseen, parhaimmillaan suoraastaan anarkistiseen menoon päästään kuin late nightissa
[quote:c5d58bdcfd="asleep"][quote:c5d58bdcfd="Neuvostoliitto"]
[/quote:c5d58bdcfd]
Tälle kyllä valtava Kovimpana osuutena tietysti traktoriralli.[/quote:c5d58bdcfd]
Ohjelma alkaa kunnon viihde- ja kisailuohjelmien tavoin parilla umpitylsällä kysymyksellä.
"Suomen maataloustuen osuus EU:n maataloustukimenoista on noin viisi prosenttia, kolme prosenttia vai ainoastaan yksi prosentti?"
"Ja sitten toinen kysymys. Toinen kysymys kuuluu näin: Elintarvikkeiden osuus kotitalouksien kulutusmenoista oli Suomessa vuonna 1994 prosentuaalisesti OECD:n tutkimuksen mukaan kaksitoista prosenttia, kolmenkymmentäneljä ja puoli prosenttia vai kuusitoista pilkku viisi prosenttia?"
Parasta.
Subbari ei näy. Näkyykö muilla?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:52fade992f="Pilke"]Subbari ei näy. Näkyykö muilla?
*[/quote:52fade992f]
Ei.
Voi johtua siitä, etten omista digisovitinta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
*
Kertokaa nyt joku!
*
No vittu skarttijohto oli löysänä mut en tajuu miten se voi vaikuttaa vaan yhteen kanavaan ja Frendit on melkein ohi jo saatana!
*
Hyvin näkyy Turussa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
skarttijohto oli löysänä
Polttajan potenssi pienenee?
TELEVISIO PRAKASI, KUVAPUTKI VITTUILEE, EN TIEDÄ MITEN TÄHÄN REAGOISIN
Nyt jotenkin vituttaa ihan sikana nuo Farscapen "alienit", joiden maskit näyttää joltain apukoulun maskeerausluokan ekoilta harjoitustöltä
Nyt jotenkin vituttaa ihan sikana nuo Farscapen "alienit", joiden maskit näyttää joltain apukoulun maskeerausluokan ekoilta harjoitustöltä
no älä ny. näe syvemmälle, siellä se sydän on, farscapet jäit kyll nyt näkemättä kun tv siis or rikki
The IT Crowd kahlattu läpi. Hyvää viihdettä alusta loppuun.
Seuraavaksi ajatelin katsoa Lostia alusta "loppuun". Pari jaksoa olen joskus nähnyt enkä pitänyt, mutta ehkä kuitenkin koukutun.
Lostin taso kyllä vaihtelee rajusti, tais olla kolmoskausi jonka puoliväli oli kyllä aika järkyttävää paskaa. Uusin, eli vitoskausi kyllä ollut aika jännää taas
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Mitä mä teen torstaina, kun Lost ja Tehis tulee samaan aikaan???!!!
*
[quote:68d014dcc8="Pilke"]Mitä mä teen torstaina, kun Lost ja Tehis tulee samaan aikaan???!!!
*[/quote:68d014dcc8]
jätät tehiksen katsomatta
mee vaik kesällä festareille tsekkaamaan
Tää paska kone ei suostu näyttämään mulle uusinta Lostia! Enkä saa haettua eri playereitä, kun niiden asentaminen vaatii järjestelmävalvojan salasanan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
[quote:539d74d126="psykokarkki"][quote:539d74d126="Pilke"]Mitä mä teen torstaina, kun Lost ja Tehis tulee samaan aikaan???!!!
*[/quote:539d74d126]
mee vaik kesällä festareille tsekkaamaan [/quote:539d74d126]
Kaveri tallentaa Lostin, nään siis Tehiksen suorana.
*
[quote:c3fadb14ce="psykokarkki"][quote:c3fadb14ce="Pilke"]Mitä mä teen torstaina, kun Lost ja Tehis tulee samaan aikaan???!!!
*[/quote:c3fadb14ce]
mee vaik kesällä festareille tsekkaamaan [/quote:c3fadb14ce]
Tästä oli joskus kova vääntö: kumpi on "The" Tehis ja joutuuko bändi tyytymään hieman vajaaälyiseltä haiskahtavaan Tehari-nimitykseen
Viisi jaksoa Lostia takana eikä kyllä kiinnosta yhtään. Lähinnä vituttaa koko paska ja sen huonous. Mutta aion silti katsoa ne kaikki jaksot. Saatana.