You are not logged in.
todennäköisesti kaikkien aikojen paras rockbändi.
iskä soitti made in japania kun olin 4 vuotta vanha. tämän seurauksena aloin välittömästi harrastamaan kitaransoittoa. soitan edelleen kitaraa, ja made in japan on edelleen yksi suosikkilevyistäni, ja ainakin kolmen parhaan livelevyn joukossa koskaan. MIKÄÄN ei rokkaa niin kovaa kuin highway star sillä levyllä.
studiolevytkin toki on parasta, ja nämähän ovat tehneet pari hyvää levyä myös 80- (perfect strangers) ja 90- (purpendicular) luvuilla. oon nähnyt kahdesti livenä, ja vaikka se nykyään onkin aikamoinen steve morse-show, niin papat kyllä rokkaa edelleen. jyväskylän hippoksella pari vuotta sitten nähty ian paicen rumpusoolo oli aivan käsittämätön. paice on muutenkin todella aliarvostettu rokkirumpali, jäbä on kuitenkin ihan siellä bonhamin tasolla.
joo ei mulla muuta nyt, innostuin vaan tekemään topikin kun eilen tuli teemalta dokumentti näiden machine head-levystä.
Myös ehdottomasti funkein raskaampaa rockia soittava orkesteri.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Molempiin lievä ja varovainen eri, mutta helvetin hyvä ja merkittävä bändi toki. Made in Japan tosin ainoo, jota jaksan kuunnella ja jonka hommasin jopa itelleni
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kuuntelin tätä pienenä, nyttemmin on tullut jotenkin tarve palata tähän.
In Rockia tulee kuunneltua enimmin mutta kyllähän Machine Head on kanssa iha mahtava.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kas kummaa, made in japan on mullakin ainoa näiden levy, ostin sen takia ku tommi liimatta sitä joskus niin hehkutti ja jollain diucilla on törkeen hyvä versio child in timestä.
niin ja mutsin jo edesmennyt serkku äänitti sille joskus 70-luvun alussa kasetin jolla oli mm. lazy ja sehän kolahti jo pienenä.
In Rock on kyllä kovin kokonaisuus.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
In Rock on kyllä kovin kokonaisuus.
Ei oo kyl kiveen hakattu totuus tämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ian Gillanin Scandinavian Nights-skitsoilulle ikuinen
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
"Perfect Strangers" on parhaimpia comebackejä koskaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
"Perfect Strangers" on parhaimpia comebackejä koskaan.
Kuinka paljon muuten velkaa Zeppeliinin "Kashmirille" tämä Ei sillä, hiukka kova biisi, ja yks ekoista näkemistäni musavideoista, tuli joskus Mikko Alatalon juontamassa hittimittarissa. Muut videot tossa ohjelmassa oli Maccan "No More Lonely Nights", Ray Parker jr:n "Ghostbusters", Kim Wilden joku hitti (ja nyt ei puhuta mistää "Kids in Americasta", vaan Kimin kivikovasta 80-luvun puolivälin tuotannosta) ja sitten vielä joku. Muistan nää suht hyvin, sillä nauhotin ton ohjelman telkkarin vierestä mankalla kassulle. Luulen, että puhutaan vuoden 1984 ihan lopusta tai 1985 alusta, oon ollu tuolloin 7-v.
Reilu 20-v saatto lipsahtaa välissä, ennen ku kuulin ton "Perfect Strangerin" seuraavan kerran tietosesti, istuessani olusella Marian Helmessä.
Jep, täähän se Kimin biisi oli:
Miten liittyy Purpleen? Lue yltä
ei näy youtube tääl duunissa, mikä biisi?
ja nyt J-B pientä tarkennusta, mitä tarkoitat että nyt ei puhuta mistää "Kids in Americasta", sehän on kuitenkin niin tajuttoman kova biisi että sen rinnalla kalpenee purplet ja muut. mutta telkkarista nauhoitukselle ilman johtoa toki ja kun sanoit no more lonely nights ja ghostbusters niin voisin vaikka vannoa että samaa ohjelmaa tuli aikanaan fiilisteltyä
Pitääkö tässä alkaa kaitsemaan J-B:tä?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
OT mut ku Hantta kärttää vastausta, niin sanotaan et toi Kim Wilden biisi on "Second Time", ja että "Kids in America" on kyl harvinaisen tylsää scheissea (ainakin ton rinnalla). "American Pie" anyone? PASKAA
"American Pie" anyone?
KILLDOZERILLA nämä
muthei, korjaa ny musamakus, kids in america on silkkaa rautaa, toki myös mona caritan versiona
[quote:377c1bfb95="Jean-Babtiste"]"American Pie" anyone?
KILLDOZERILLA nämä
muthei, korjaa ny musamakus, kids in america on silkkaa rautaa, toki myös mona caritan versiona [/quote:377c1bfb95]
Hei, nythän löyty myös varteenotettavia ehdokkaita coveri joka hakkaa alkuperäsen ketjuun.
Ja: EN KORJAA
[quote:4cdfe7f6b7="Jean-Babtiste"]"American Pie" anyone?
KILLDOZERILLA nämä
muthei, korjaa ny musamakus, kids in america on silkkaa rautaa, toki myös mona caritan versiona [/quote:4cdfe7f6b7]
Ajattelin tulla kirjoittamaan Purplesta, mutta peruin suunnitelmani kun huomasin että täällä puhutaan asiaa off-topicina.
Mulla on ihan varmasti tuo jakso jossain videolla.
Macca
Ray Parker Jr.
Kim Wilde
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tehäänpä silleen, et sä etit ton nauhan, ja sit mä etin sut käsiini kun palaan. Mennään saunaan, juodaan kaljat ja katotaan nauha
mietippä j-b nyt vähän mitä postaat ja mihin topikkiin
ydinaukio taas kaitsemassa
eiq mitäs
Kamoon! Sillä nauhalla on toki myös "Perfect Stranger"...
Aiheeseen. Toki diggasin "Child in Timesta" skidinä. Sit kuitenkin mielenkiinto bändiin vähän hiipui, palatakseen (noh, hiipivän) salaman lailla Helsingin Chelsea Pubissa iltapäivällä 2006, kun olin kattomassa siellä fudiksen MM-kisoja (Ecuador vs. joku), ja tauolla kovaäänisistä alkoi valua kyseinen biisi. Kylmät väreet juu.
Tehäänpä silleen, et sä etit ton nauhan, ja sit mä etin sut käsiini kun palaan. Mennään saunaan, juodaan kaljat ja katotaan nauha
No virtuaalista kättä päälle sitten vaan. Brico jo lupautuikin maatöihin, joten ajotetaan se samaan syssyyn. Toki muutkin voi tulla messiin
Mulle on aina riittänyt näiltä Child In Time ja Highway Star. Childia soittelen koskettimilla aina silloin tällöin ku sitä on niin nasta vetää, ja Star on muuten vaan rankka rokkipala. Yhtään albumikokonaisuutta en ole kuullut, eikä tämmösissä bändeissä taida olla niin väliksikään, jos parhaat on aina kokoelmilla.
Faija on aikanaan nukahtanut näiden keikalla parin biisin jälkeen. Sama myös jollain Herbie Hancokin akustisella keikalla.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
risoton faijapa ei ois nukahtanu :peuk2:8):pint:
risoton faijapa ei ois nukahtanu :peuk2:8):pint:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
tästä on tullu yksi mun suosikkitopikeista
pitäis varmaan levyjäkin joskus ostaa kun kerran näin on asia
nyt soi vastaostamani in rock. on kyllä aivan ÄLYTÖN ero tän levyn ja made in japanin child in timessa. älytön.
todistaa myös, että purple on parhaimmillaan livenä, kuten kaikkien parhaiden rokkibändien pitääkin.
Ritchie Blackmoren synttärit tänään! Sopiiko tähän ketjuun Rainbow-keskustelut myös? Sillä taidan jannun bördejä juhlistaa
Kuuntelin tätä pienenä, nyttemmin on tullut jotenkin tarve palata tähän.
Hillitty ja varovainen sama.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Toisin ku kukaan muu, mää tykkään näitten alkuperäsestä kokoonpanosta eniten ja varsinki tokasta (Book Of Taliesyn) ja kolomannesta (Deep Purple) levystä. Bookilta löytyvä Shield on ehkä bändin kaunein kappale.