You are not logged in.
Tältä löytyy cover Minutemenin Bob Dylan Wrote Propaganda Songsista. 
Sent from my iPhone 16
Agoraphobic Nosebleed - Dick to Mouth Resuscitation
Sent from my iPhone 16

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

This must be what jail / I will scratch
Joosen Luoja Auta ja kolmas kierros menossa
Kneehole Otters 5v -keikkaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jaa loppuki just.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Randy
Jotain hyvääkin: Chompista tulee kuulemma uusintajulkaisu bonusbiiseillä tämän vuoden aikana.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space
kova styge
![]()
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Uutta Joose Keskitaloa kuuntelen 
Huhhuh, mulla on ollu ton Pylonin kanssa tosi pahat väärinkäsitykset päällä erään samannimisen suomalaisbändin johdosta. Kaikki kunnia toki alkuperäsen edesmenneelle jampalle.
Tänään soinu Slowmotionsin kokis, 11th DD:n El Moodio ja kohta

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Saturday morning soul-disco.. 
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.