You are not logged in.
LÅÅRDI-HUUMA ALKAKOON
[quote:c40f0023c3="aqzu"]
Kuka on teidän valintanne SS jr:n vuotuisen C8 -palkinnon saajaksi välierien jälkeen? Minun ääneni menevät Venäjän flyygelistä nousseelle tytölle.[/quote:c40f0023c3]
Se tyttö, jonka pöytälaatikkokynäily päätyi jopa signatureksi asti tämän huuman ajaksi. Flyygelityttö oli dramaattisuudessaan myös hieno. Odotin että se nousisi jaloilleen, mutta jäikin sinne pianon sisään puolittain hillumaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kuka on teidän valintanne SS jr:n vuotuisen C8 -palkinnon saajaksi välierien jälkeen?
Bulgarian taustalaulajatransu oli aika ihq:
This must be what jail / I will scratch
Hyviä valintoja, hyviä valintoja. Tulee tiukka kamppailu huomenna...
Flyygelityttö oli dramaattisuudessaan myös hieno. Odotin että se nousisi jaloilleen, mutta jäikin sinne pianon sisään puolittain hillumaan.
No sitä juuri, jos olisi jotenkin tullut sieltä pois mutta jäikin siihen ruusun lehtien keskelle.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Annan ääneni Liettuan rokkaavalle Kekkoselle.
NYT ME SE TEHDÄÄN!!11111
Ei jumalauta!!1111 :twisted:
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
heavy rok on rajaton riemu. nysvä pop ei ole.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
pistäkääs päälle. perimätiedon mukaan helvetti on näes jäätymäisillään....
tulee vielä dopingtesti... :?
heavy rok on rajaton riemu. nysvä pop ei ole.
jpp smaa..
kukkahattutädeille nyt ja aina varaukseton
raa-rawk-hallelujah
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
turu' torilla ollu ketää
Smaa.
"A repo man's always intense"
SIIS TIIÄTTEKÖ MITÄ````???? LORDI VOITTI EUROVIISUT!!!!! TORI TÄYTTYYY
KOUVOLAN TORILLA OLI JO 5 IHMISTÄ, SE ON NIINNQ HEHEH 5 IHMISTÄ ENEMMÄN Q NORMAALISTI. YKSI NIISTÄ KUSI SUIHKULÄHTEESEEN VOITON PISSIÄ ,,,,/. WE ARE TEH WINNERS OF EUROVISION!!!!
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Tätä. Ei. Oikeasti. Ole. Tapahtunut.
This must be what jail / I will scratch
henkinen minäni sanoo, tämä on totuus. paskastakin löytyy smoothie kun oikein silmiin katsotaan. valitse missä sanot olevasi suomalainen niin voit vielä valita rauhan
näillä mennään
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pannan vielä paikallista näkökulmaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
lol apua
Oli kyllä sekoitus :ia ja :ia kun Yo-kylässä ihmiset alkoivat karjua Looooooooooordia pihoilla. Paras oli kuitenkin kun jotkut tytöt karjuivat neljän aikaan "oleee oleee olee oleeeeee":ta.
Repsää, vieläkin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!