You are not logged in.
kateellisuuskortin randomkäytölle toki
No eihän monopolissakaan voi lätkiä vapaudut posesta -korttia yhtenään pöytään.
Saa päällysvaatteet rahalla, mut kerrasto on jokaisen omassa tunnossa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
ja tää "indie", ihan kuin kaikki ois isoo hauskaa perhettä kun vaan indie-sanaa vilauttaa. tarkottaako tää nyt niinku bändejä joilla ei oo levytyssopimusta jne jne jne kanssa ja mites sit festarit? vai liittyyks tää jotenkin pavementtiin ja sonic youthiin ja näihin? vai onko tää vaan markkinointislangia? DIY on paljon parempi termi, mut sitä korttia ei ihan niin helposti voi käyttääkään
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ja tää "indie", ihan kuin kaikki ois isoo hauskaa perhettä kun vaan indie-sanaa vilauttaa. tarkottaako tää nyt niinku bändejä joilla ei oo levytyssopimusta jne jne jne kanssa ja mites sit festarit? vai liittyyks tää jotenkin pavementtiin ja sonic youthiin ja näihin? vai onko tää vaan markkinointislangia? DIY on paljon parempi termi, mut sitä korttia ei ihan niin helposti voi käyttääkään
Nyt tipahin vähän kärryiltä, vai olikos tämä edes meikämandolinolle suunnattu vai sigmunddroidille vai sheinolle vai kelle? Ei oo ihme että koulut kesken jäi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:db36b7c5ba="huïg"]ja tää "indie", ihan kuin kaikki ois isoo hauskaa perhettä kun vaan indie-sanaa vilauttaa. tarkottaako tää nyt niinku bändejä joilla ei oo levytyssopimusta jne jne jne kanssa ja mites sit festarit? vai liittyyks tää jotenkin pavementtiin ja sonic youthiin ja näihin? vai onko tää vaan markkinointislangia? DIY on paljon parempi termi, mut sitä korttia ei ihan niin helposti voi käyttääkään
Nyt tipahin vähän kärryiltä, vai olikos tämä edes meikämandolinolle suunnattu vai sigmunddroidille vai sheinolle vai kelle? Ei oo ihme että koulut kesken jäi. [/quote:db36b7c5ba]
droidskun "pitää arvostaa flowta kun se on indie" juttuiluun. riippumattomuutta se ei taida tarkoittaa, eikä indie rockia, en nyt sit tiijä mitä
Flow on festari siinä missä muutkin, sillä erotuksella että ohjelma on parempi. Ei kai siinä ole hirveästi eroa joutuuko katsomaan kaljamahaista junttia festarihattu päässä vai jotain dillee jonka raameissa ei ole laseja?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei herran jestas.
Joku taitaa nyt käyttää hieman liikaa "kortti"-korttia. Mutta sitä korttia onkin aika helppo käyttää! Se on kätsy!
Joo täähän kävi aika hyvin selväks viime MOPissa että joitain ottaa kovasti päähän se, että niputetaan esim. LCMDF ja Joose Keskitalo saman "indie"-otsikon alle. Tough luck sanon minä. Sanojen merkityksestähän voi kiistellä vaikka lopun elämää, antaa mennä!
Se on kärtsy!
Kaikkialle sekin ehtii...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ja pakko sanoo taas kerran että naurattaa tiettyjen foorumistien flow-dissaus, varsinkin kun eräät olivat paikan päällä vapaalipuilla ja pelkkää nillitystä sai kuulla, kikkelis kokkelis mitäs läksit. ite omalla rahalla meinaan taas paikalle vaivautua, mutta itse paikan päällä en meinaa olla vaivautunut siitä etten ihan hel-looks -kelpoinen pissis ulkoisesti olekaan
ja pakko sanoo taas kerran että naurattaa tiettyjen foorumistien flow-dissaus, varsinkin kun eräät olivat paikan päällä vapaalipuilla ja pelkkää nillitystä sai kuulla, kikkelis kokkelis mitäs läksit. ite omalla rahalla meinaan taas paikalle vaivautua, mutta itse paikan päällä en meinaa olla vaivautunut siitä etten ihan hel-looks -kelpoinen pissis ulkoisesti olekaan
Olisit nyt kuitenkin. Edes tän kerran.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:043c6c4bc3="psykokarkki"]ja pakko sanoo taas kerran että naurattaa tiettyjen foorumistien flow-dissaus, varsinkin kun eräät olivat paikan päällä vapaalipuilla ja pelkkää nillitystä sai kuulla, kikkelis kokkelis mitäs läksit. ite omalla rahalla meinaan taas paikalle vaivautua, mutta itse paikan päällä en meinaa olla vaivautunut siitä etten ihan hel-looks -kelpoinen pissis ulkoisesti olekaan
Olisit nyt kuitenkin. Edes tän kerran.[/quote:043c6c4bc3]
katotaan mitä keksin
[quote:a3d694f5d2="stratum"]sigmunddroidille ristiretkestään ihan vilpitön
täällä vaan joidenkin juttujen kanssa näyttää ottavan ihmeellisen vaikeasti.[/quote:a3d694f5d2]
tää on kuule indie-foorumi et ei kannattais dissata
indii tarkoittaa rillejä tennareita ja sensellaisia
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:2b20af7298="huïg"]ja tää "indie", ihan kuin kaikki ois isoo hauskaa perhettä kun vaan indie-sanaa vilauttaa. tarkottaako tää nyt niinku bändejä joilla ei oo levytyssopimusta jne jne jne kanssa ja mites sit festarit? vai liittyyks tää jotenkin pavementtiin ja sonic youthiin ja näihin? vai onko tää vaan markkinointislangia? DIY on paljon parempi termi, mut sitä korttia ei ihan niin helposti voi käyttääkään
indii tarkoittaa rillejä tennareita ja sensellaisia[/quote:2b20af7298]
vain ironiset viixet puuttuvat
"Hello, I'm Amy and I'm an indie!
Tehän ootte kaikki just tollasia
Mutta sitä ei saa sanoa ääneen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mä olen liian läski ja vanha indieksi.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
hyökkäys on paras puolustus?
we are all devo
Minusta viime vuoden Flow oli helvetin hyvin järjestetty festari, missä ei tarvinnut kaljaakaan jonottaa. siis tosissaan, oli viime vuodne hauskin festari - toki kävelymatkan päässä odottava koti auttoi asiaa.
Olisivat vain voineet ne liikennejärjestelyt siinä edessä hoitaa paremmin...
Jos on liian cool ja bored pitääkseen Corpsejen Cool ja Bored -biisistä, niin onko se vähän kuin materia ja antimateria kohtaisi?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Le Corps mince de Francoise oli tosi hyvä livenä, semmonen joku M.I.A:lta ja electroclashista vaikutteita ottanut tyttöpumppu Turusta. Kivan kuuloinen laulaja ja bändillä oli sopivasti meininkiä lavalla.
Noin helppoa on arvioida keikkoja, kun ei voisi vähempää kiinnostaa trendit, rillit eikä pillit.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jos on liian cool ja bored pitääkseen Corpsejen Cool ja Bored -biisistä, niin onko se vähän kuin materia ja antimateria kohtaisi?
Jos mä teen biisin jonka nimi on En Tykkää Tästä Biisistä Eli Oon Perseestä, onko kaikki jotka ei tykkää siitä perseestä perseestä koska eivät tykkää siitä?
Sanojen merkityksestähän voi kiistellä vaikka lopun elämää, antaa mennä!
Jos mä sanon et popedaa ei saa dissaa ku ne on hattivattiholleroo, on ihan aiheellista kysellä hattivattiholleroon merkitystä...
[quote:d26ed21849]Jos mä sanon et popedaa ei saa dissaa ku ne on hattivattiholleroo, on ihan aiheellista kysellä hattivattiholleroon merkitystä...[/quote:d26ed21849]
Koitas nyt olla senkin urpo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tais loppua jo, vai hiipiks se mun selän taa
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Premature dadaculation
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan