You are not logged in.
Multa on mennyt tää The New Year ihan ohi..
Eli siis Bedhead-tyyppien "uusi" bändi. Täytynee tsekata.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Harmi kävijöiden kannalta että listalla on Yo La Tengo eikä CONDO FUCKS
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Yhteismajoitukseen halukkaita? Oon suunnitellu vähän lyhyempää visiittiä tällä kertaa, eli ei ehkä sovi kaikkien suunnitelmiin. Todennäköisesti ke-ma tai to-ma.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tuumiskelin tunkevani yhteismajoitukseen ainakin Riston, kämppistensä, kundikaverini ja ehkä muiden kanssa Suurin osa aikoo vissiin olla reissussa vain festarin ajan, mulla on viikko lomaa eli yli jäävät päivät sitten jossain muualla.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tuumiskelin tunkevani yhteismajoitukseen ainakin Riston, kämppistensä, kundikaverini ja ehkä muiden kanssa Suurin osa aikoo vissiin olla reissussa vain festarin ajan, mulla on viikko lomaa eli yli jäävät päivät sitten jossain muualla.
Tollanen sopis ihan sigahyvin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:573f7dfa3f="Moronica"]Tuumiskelin tunkevani yhteismajoitukseen ainakin Riston, kämppistensä, kundikaverini ja ehkä muiden kanssa Suurin osa aikoo vissiin olla reissussa vain festarin ajan, mulla on viikko lomaa eli yli jäävät päivät sitten jossain muualla.
Tollanen sopis ihan sigahyvin [/quote:573f7dfa3f]
Niin minä ja E oltais siis ke-su ehkä. Heidi jää varmaanki kuukaudeksi jonnekin päin Espanjaa siinä samalla sit.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Miksköhän käyn aina lukemassa topikkia vaikken oo ees menos koko festareille.
[quote:79ce67699d="risto_m"][quote:79ce67699d="Moronica"]Tuumiskelin tunkevani yhteismajoitukseen ainakin Riston, kämppistensä, kundikaverini ja ehkä muiden kanssa Suurin osa aikoo vissiin olla reissussa vain festarin ajan, mulla on viikko lomaa eli yli jäävät päivät sitten jossain muualla.
Tollanen sopis ihan sigahyvin [/quote:79ce67699d]
Niin minä ja E oltais siis ke-su ehkä. Heidi jää varmaanki kuukaudeksi jonnekin päin Espanjaa siinä samalla sit.[/quote:79ce67699d]
Teil ei o lentoi vielä? Mulla on (ke) 27.5.-4.6.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:bb9eb7fc3a="risto_m"][quote:bb9eb7fc3a="risto_m"][quote:bb9eb7fc3a="Moronica"]Tuumiskelin tunkevani yhteismajoitukseen ainakin Riston, kämppistensä, kundikaverini ja ehkä muiden kanssa Suurin osa aikoo vissiin olla reissussa vain festarin ajan, mulla on viikko lomaa eli yli jäävät päivät sitten jossain muualla.
Tollanen sopis ihan sigahyvin [/quote:bb9eb7fc3a]
Niin minä ja E oltais siis ke-su ehkä. Heidi jää varmaanki kuukaudeksi jonnekin päin Espanjaa siinä samalla sit.[/quote:bb9eb7fc3a]
Teil ei o lentoi vielä? Mulla on (ke) 27.5.-4.6.[/quote:bb9eb7fc3a]
Ei oo vielä mittää ku me ollaan vähe tämmösii kaikki kolme
Näkisitpä tiskipöytämme tällä hetkellä
27. ois kyl nimenomaan SE päivä. Paluu su tai ma ois kova. Ennen helmikuun loppua ollaan hoidettu lennot kyl. Yhteyskillään tästä lisää pian!
smaaaaaa paitsi jos voitan huomenna lotossa
Varikset komentavat
Festarilippu ja lentoliput hankittu, olen Barcelonassa 28.5.-2.6.
Mäkin käyn mielenkiinnosta, jos kiinnittäisivät jotain muuta kuin paskaa.
Uuh, ois voinu vähän kattoa noita vaihtoaikoja, nyt mulla on festaripäivänä lento jossa vaihto pitäis onnistua 35 minuutissa. Lentoyhtiöhän kyllä sitte hommaa jatkolennon jos ei ehi mutta sitte jää kyllä sen illan bändit näkemättä. Pitää varmaan uudet lennot hankkia, että säilytän mielenrauhani. Onneks oli sentään halvat.
Minä + danaström ollaan ainakin vielä vailla majoitusta, eli potentiaalisesti tähän jengiin tuuppautuminen eiq mitä kiinnostaisi. Siis jos mahtuu. Viikon ajattelin olla, enemmän tai vähemmän.
Olisi tuo toinenkin porukka mutta siihen mahtuu kai enää yksi tai jotain, en tiijä
Mistäs niitä lentoja löytäisi nyt halvalla? Lufthansalla oli jotain 180 suuntaansa eestaas
[quote:856da45c46="Moronica"]Tuumiskelin tunkevani yhteismajoitukseen ainakin Riston, kämppistensä, kundikaverini ja ehkä muiden kanssa Suurin osa aikoo vissiin olla reissussa vain festarin ajan, mulla on viikko lomaa eli yli jäävät päivät sitten jossain muualla.
Minä + danaström ollaan ainakin vielä vailla majoitusta, eli potentiaalisesti tähän jengiin tuuppautuminen eiq mitä kiinnostaisi. Siis jos mahtuu. Viikon ajattelin olla, enemmän tai vähemmän.
Olisi tuo toinenkin porukka mutta siihen mahtuu kai enää yksi tai jotain, en tiijä
Mistäs niitä lentoja löytäisi nyt halvalla? Lufthansalla oli jotain 180 suuntaansa eestaas [/quote:856da45c46]
Sama. Vailla majoitusta ja lentolippuja vielä. Tuota Lufthansaa katselin kans, mut nyt siellä on ihan eri hinnat kuin viimeksi. Joutuis olemaan yli viikon jos tuolla 180 e:llä pitäisi selvitä. Ihanne mulla olisi ke-su tai ke-ma.
Sent from my iPhone 16
[quote:7cc431e769="Moronica"]Tuumiskelin tunkevani yhteismajoitukseen ainakin Riston, kämppistensä, kundikaverini ja ehkä muiden kanssa Suurin osa aikoo vissiin olla reissussa vain festarin ajan, mulla on viikko lomaa eli yli jäävät päivät sitten jossain muualla.
Minä + danaström ollaan ainakin vielä vailla majoitusta, eli potentiaalisesti tähän jengiin tuuppautuminen eiq mitä kiinnostaisi. Siis jos mahtuu. Viikon ajattelin olla, enemmän tai vähemmän.[/quote:7cc431e769]
Risto tai joku muu voi kertoa, olisko meitä sitten 2+2+3? vai 2+2+4?
Mistäs niitä lentoja löytäisi nyt halvalla? Lufthansalla oli jotain 180
suuntaansaeestaas
Lufthansalla oli halvemmat noin kuukausi sitten ainakin.
[quote:10f3c33b36="Moronica"]
suuntaansaeestaas
Lufthansalla oli halvemmat noin kuukausi sitten ainakin.[/quote:10f3c33b36]
Joo, 170 e:llä olis päässyt. Nyt menee väkisinkin se 230 e.
Sent from my iPhone 16
[quote:7425a1fb9c="Tomsk"][quote:7425a1fb9c="Moronica"]
suuntaansaeestaas
Lufthansalla oli halvemmat noin kuukausi sitten ainakin.[/quote:7425a1fb9c]
Joo, 170 e:llä olis päässyt. Nyt menee väkisinkin se 230 e.[/quote:7425a1fb9c]
Hups, piti lukea halvimmat. Kirjoitan nykyään koko ajan mitä sattuu. Pointti oli et varmaan ne Lufthansat kantsii ottaa.
[quote:9c334fe657="Moronica"][quote:9c334fe657="Tomsk"][quote:9c334fe657="Moronica"]
suuntaansaeestaas
Lufthansalla oli halvemmat noin kuukausi sitten ainakin.[/quote:9c334fe657]
Joo, 170 e:llä olis päässyt. Nyt menee väkisinkin se 230 e.[/quote:9c334fe657]
Hups, piti lukea halvimmat. Kirjoitan nykyään koko ajan mitä sattuu. Pointti oli et varmaan ne Lufthansat kantsii ottaa.[/quote:9c334fe657]
Nyt väittävät Poptravel.fi:n kautta et pääsis 170 e:llä ke-ma Lufthansan kautta. Lufthansan omat sivuilla taas on eri info ke-ma:ta koskien mutta nyt pääsisi taas ke-ti 180 e:llä. Tilanne ilmeisesti elää...
Sent from my iPhone 16
Mulle joo kelpais joku kämppämeininki avec helicon ja Moronica ja ketä näitä nyt on. Jos ei natsaa niin sitten couchsurfing.com:n kautta ilmainen sohva tms. Alkuperäisten suunnitelmieni mukaan olisin lähtenyt jo 25. päivä Barcaan, mut muistin just et Limp Bizkit on samana iltana Jäähallil, eli joutuu myöhäistää menoo. Sääli.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Mitenkään mihinkään littymättä pienenä sisäpiirin vitsinä et Barcan siasta Jäähallilla saatat nähdä Barsan........... I'll get me goat.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Pitikö eilen tulla lisää esiintyjiä. Grasskirt huijas.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
niilo nuorekas tuli tänään kyllä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
niilo nuorekas tuli tänään kyllä
Ihan jees, vaikka Suomessa kesällä kävikin.
Toivottavasti järjestävät sen verran tajuavat ettei Sonic Youth ja Neil mene päällekkäin.
no eiköhän ne nyt ole päälavakamaa molemmat
Suurimmat nimet on jakaantunut niille kahdelle isolle lavalle ainakin viime kerroilla.
[quote:407dad26f5="stratum"]no eiköhän ne nyt ole päälavakamaa molemmat
Suurimmat nimet on jakaantunut niille kahdelle isolle lavalle ainakin viime kerroilla.[/quote:407dad26f5]
Juutti soittaa ainakin vikana päivänä, joten vois olettaa, että Neil Young sitten perjantaina.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu