You are not logged in.
Pages: 1
Muistojen kullat, haikeat mullat.
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (11.09.2020 17:18)
Kojosta puheen ollen, uransa huippuhetki taitaa olla Suomen suurimmalle jalkapalloseuralle tehty mestarillinen kannatuslaulu:
Rops'n Roll (mp3)
Vuosihan oli 1990, mutta kotipeleissä tuo on toki edelleen kovaa valuuttaa
City.fin arkistoista:
menee offtopiciksi mutta löytyykös cittu.fi:n arkistosta sitä edellisen lehden juttua, missä ari peltonen valitsee suomen paskimman pändin? kerrankin oli melko asiallista tekstiä tuossa lehdessä (kojoa ei kyllä taidettu mainita).
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Asiameiningin miesten nimitopikki ylös!
"Haaveissa vainko oot mun?" On vanha kunnon "Iso lemmenpala". Myös kappaleet "Muuttohaukka" ja "Joki" puristavat sieluani juuri siitä oikeasta paikasta.
Löysin nipun vanhoja musaohjelmia vhs-tallenteina, ja siellä on "Joki"-teoksesta näppärä ja erikoisefektintäyteinen video, jossa Afrikan Tähti -pelilaudan käännettävien pahviympyröiden takaa paljastuu liikkuvaa kuvaa Rikistä ja bändin pojista, joukossa mukana myös skenenimet Ben Granfelt ja Ari Sunell!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:38af64f038="stratum"]Kojosta puheen ollen, uransa huippuhetki taitaa olla Suomen suurimmalle jalkapalloseuralle tehty mestarillinen kannatuslaulu:
Rops'n Roll (mp3)
Vuosihan oli 1990, mutta kotipeleissä tuo on toki edelleen kovaa valuuttaa [/quote:38af64f038]
ROPS'N'ROLL!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Mistähän kuulinkaan sen jutun, että Kojolla oli taipumusta tankata ilmaiseksi todeten, "moi mä oon Kojo".
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Skenenimet Ben Granfelt ja Ari Sunell!
voisko joku pliiiiiz kirjoittaa maakuntakeikkailun maailmaan sijoittuvan dekkarin ja nimetä sen Skenenimi: Ben Granfelt.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:edd94a994a="Neuvostoliitto"]Skenenimet Ben Granfelt ja Ari Sunell!
voisko joku pliiiiiz kirjoittaa maakuntakeikkailun maailmaan sijoittuvan dekkarin ja nimetä sen Skenenimi: Ben Granfelt.[/quote:edd94a994a]
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mistähän kuulinkaan sen jutun, että Kojolla oli taipumusta tankata ilmaiseksi todeten, "moi mä oon Kojo".
[quote:99b9bcac4e="Katkennut petsari"]Mistähän kuulinkaan sen jutun, että Kojolla oli taipumusta tankata ilmaiseksi todeten, "moi mä oon Kojo".
http://www.youtube.com/watch?v=yddmnKx58lU[/quote:99b9bcac4e]
Yks siisteimmistä sketsihuumorihahmoista
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oon tässä viimepäivinä kuunnellut Rikin Myrskyn Silmää muutaman kerran. Hyvä levy tosin voisi olla vielä parempikin. Tämä kultainen maa aloittaessa loppulevyn vähän vaisummat biisit eivät ehkä tule ihan oikeuksiinsa biisijärjestyksen ollessa tuo. Aloitusbiisi on kyllä törkeän kova.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pages: 1