You are not logged in.

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

This must be what jail / I will scratch

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Jay Reatard - Singles 06-07
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Päätin yrittää testata miltä tämä Samuli Putron soololevy kuulostaa. Saihan se kuitenkin täydet pisteet Nyt-liitteen levyarviossa.
Ensimmäinen biisi menossa ja ottaa jo vähän vaikeasti kuuntelun kanssa: "Mitäpä jos sun selkä pettää uudenvuoden aattoyönä, viedäänkö sut sairaalaan ja pistetäänkö sänkyyn? Mitäpä jos on rintasyöpä?" etc.. 
[quote:222824ccd6="grasskirt"]Päätin yrittää testata miltä tämä Samuli Putron soololevy kuulostaa. Saihan se kuitenkin täydet pisteet Nyt-liitteen levyarviossa.
Ensimmäinen biisi menossa ja ottaa jo vähän vaikeasti kuuntelun kanssa: "Mitäpä jos sun selkä pettää uudenvuoden aattoyönä, viedäänkö sut sairaalaan ja pistetäänkö sänkyyn? Mitäpä jos on rintasyöpä?" etc..
[/quote:222824ccd6]
Näemmä Rumbassakin viisi tähteä. Just tota Mitäpä Jos faijas on homo- biisiä sulle ihmettelinkin.
Mistä kuuntelet tota? Kiinnostais vähä kuulla kans!
Täällä soi just uus Kotiteollisuus
Taistelen silti loppuun asti!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Jimi Hendrix - 1983... (A Merman I Should Turn to Be)
Oispa Jimbo äänittänyt lisää tämmöstä kamaa. Äärimmäisen kevyttä, samalla äärimmäisen psykedeelistä. Muutenkin Electric Ladylandin c-puoli on kuin levy levyn sisällä, yllättävä ja metka harhamatka pois rockin ja bluesin formaateista.

This must be what jail / I will scratch

[quote:f2e40fe9c3="grasskirt"]Päätin yrittää testata miltä tämä Samuli Putron soololevy kuulostaa. Saihan se kuitenkin täydet pisteet Nyt-liitteen levyarviossa.
[/quote:f2e40fe9c3]
Ne soitti radiossa tuon kokonaan joku viikko sitten. Vittu mitä paskaa, Zen Cafe takaisin ![]()
[quote:7e6c1463df="Ulvis"]
Ne soitti radiossa tuon kokonaan joku viikko sitten. Vittu mitä paskaa, Zen Cafe takaisin
[/quote:7e6c1463df]
EI
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Lily Allenia Spotifylla
Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
.jpg)
Tälle toki
Ajattelin laittaa Joosen Otus-seiskan soimaan aamiaisen taustalle, saa vähän fiilistä kohdalleen.
Steve Wynn & Miracle 3: Tic tic tic

[quote:9298f5fb83="Neuvostoliitto"]Jimi Hendrix - 1983... (A Merman I Should Turn to Be)
Oispa Jimbo äänittänyt lisää tämmöstä kamaa. Äärimmäisen kevyttä, samalla äärimmäisen psykedeelistä. Muutenkin Electric Ladylandin c-puoli on kuin levy levyn sisällä, yllättävä ja metka harhamatka pois rockin ja bluesin formaateista.[/quote:9298f5fb83]
Toi on kyllä niiiiiin hyvä!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Maailman paras levy.
:itku::sydan:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

[quote:0c33724c38="Pilke"][quote:0c33724c38="Neuvostoliitto"]Jimi Hendrix - 1983... (A Merman I Should Turn to Be)
Oispa Jimbo äänittänyt lisää tämmöstä kamaa. Äärimmäisen kevyttä, samalla äärimmäisen psykedeelistä. Muutenkin Electric Ladylandin c-puoli on kuin levy levyn sisällä, yllättävä ja metka harhamatka pois rockin ja bluesin formaateista.[/quote:0c33724c38]
*[/quote:0c33724c38]
Jimi on soinut nyt pari päivää hyvin pitkän tauon jälkeen, voipi olla että joutuu nostamaan topicin ylös jos jaksaa. ![]()

[quote:7930bbd4ea="Neuvostoliitto"][quote:7930bbd4ea="Pilke"][quote:7930bbd4ea="Neuvostoliitto"]Jimi Hendrix - 1983... (A Merman I Should Turn to Be)
Oispa Jimbo äänittänyt lisää tämmöstä kamaa. Äärimmäisen kevyttä, samalla äärimmäisen psykedeelistä. Muutenkin Electric Ladylandin c-puoli on kuin levy levyn sisällä, yllättävä ja metka harhamatka pois rockin ja bluesin formaateista.[/quote:7930bbd4ea]
*[/quote:7930bbd4ea]
Jimi on soinut nyt pari päivää hyvin pitkän tauon jälkeen, voipi olla että joutuu nostamaan topicin ylös jos jaksaa.
[/quote:7930bbd4ea]
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

en ole kolmekybänen emoboy

ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu