You are not logged in.
Molemmat kyl hyviä mutta kyllähän Kirsty taitaa kuitenkin viedä voiton.

Molemmat kyl hyviä mutta kyllähän Kirsty taitaa kuitenkin viedä voiton.
Sama

This must be what jail / I will scratch

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Juuri nyt tekis jostain syystä mieli hankkia kaikki loput AMC-levyt

Yritin eka kuunnella Ryan Adamsia, sitten tympäännyin ja vaihdoin Bryan Adamsin "Summer of 69" -megaeepokseen. Nyt soi:
A Young Pig's Guide To Califone & Other Rutilitarianisms
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:407d601e3b="Neuvostoliitto"]Yritin eka kuunnella Ryan Adamsia, sitten tympäännyin ja vaihdoin Bryan Adamsin "Summer of 69" -megaeepokseen. Nyt soi:
A Young Pig's Guide To Califone & Other Rutilitarianisms[/quote:407d601e3b]
Nyt kävi näin. Summer of '69 on aivan loistavaa kamaa, siinä "the summer seemed to last forever"-kohdassa on sama tunnelma kuin Springsteenin vetävimmissä hetkissä. Utilitarian, Rutilitarian..melkein sama asia. Pitänee soittaa Red Red Meatin "Gauze" nyt 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:b748d7cdd6="Bricolage"]
Nyt kävi näin. Summer of '69 on aivan loistavaa kamaa, siinä "the summer seemed to last forever"-kohdassa on sama tunnelma kuin Springsteenin vetävimmissä hetkissä. Utilitarian, Rutilitarian..melkein sama asia. Pitänee soittaa Red Red Meatin "Gauze" nyt
[/quote:b748d7cdd6]
Vuonna 94 olin tanskassa, ja Bryanin toi biisi soi siellä aina vuorotellen Nordmanin hittien kanssa, oli kai noussut uudelleen hitiksi tai jotain kun se kumminkin tuli jo 84. Ja skidinä tosiaan diggasin, sitten meni 12 vuotta että luulin sitä paskaksi biisiksi. Jotenkin vain napsahti.
Eikös Bryan Adamsin "18 til I Die" -albumi ollut 96 iso hitti suomessa? Siis että sitä myyntiin täällä kuin häkää tai Offspringin "Smashia"? Kyseiseltä lätyltä löytyy kumminkin sekä "The Only Thing That Looks Good On Me Is You-" ETTÄ "(I Wanna Be) Your Underwear" -nimiset kappaleet. Ja päätöshymnin paikan ottaa espanjalaisvaikutteinen "Have You Ever Really Loved a Woman?", jonka teki täkäläisille tutummaksi Tapani Kansa, mutta se tarina kuulukin jo topikkiin jossa coverit hakkaavat vanhempiaan.
Califonea on tulossa hetkenä minä hyvänsä postissa, Red Red Meatia tulee varmaan hommattua aikanaan jos löytyypi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:70d71d1eb0="Neuvostoliitto"][quote:70d71d1eb0="Bricolage"]
[/quote:70d71d1eb0]
Vuonna 94 olin tanskassa, ja Bryanin toi biisi soi siellä aina vuorotellen Nordmanin hittien kanssa, oli kai noussut uudelleen hitiksi tai jotain kun se kumminkin tuli jo 84. Ja skidinä tosiaan diggasin, sitten meni 12 vuotta että luulin sitä paskaksi biisiksi. Jotenkin vain napsahti.
Eikös Bryan Adamsin "18 til I Die" -albumi ollut 96 iso hitti suomessa? Siis että sitä myyntiin täällä kuin häkää tai Offspringin "Smashia"? Kyseiseltä lätyltä löytyy kumminkin sekä "The Only Thing That Looks Good On Me Is You-" ETTÄ "(I Wanna Be) Your Underwear" -nimiset kappaleet. Ja päätöshymnin paikan ottaa espanjalaisvaikutteinen "Have You Ever Really Loved a Woman?", jonka teki täkäläisille tutummaksi Tapani Kansa, mutta se tarina kuulukin jo topikkiin jossa coverit hakkaavat vanhempiaan.
Califonea on tulossa hetkenä minä hyvänsä postissa, Red Red Meatia tulee varmaan hommattua aikanaan jos löytyypi.[/quote:70d71d1eb0]
Olihan se aika iso hitti, ja taisi olla nuorelle Bricolle ensikosketus artistiin. Califonelle nyt ja aina varaukseton
*50. Mitäs levyjä tilasit?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
parasta
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Tää Jex Thoth alkaa kuulostaa yhä enemmän hyvältä. Jonkinlaista psykedelistä soulin ja doomin yhdistelmää naislaulajalla. Toimii!
Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

Hiljaisuutta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

[quote:f83fcfe95f="Feggy"][/quote:f83fcfe95f]:peuk:

Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

Baby Huey - The Living Legend
Time to get on up now.. 

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

VA - Superbox: Experience 8 Promising Diamonds A-Go-Go
,,mitähän ihmeen lelufunkpsykeä tämäkin nyt on. Last.fm:llä 0 kuuntelua tähän mennessä. Missä fanit
:mad2:

The Psychedelic Furs - Forever Now
en ole kolmekybänen emoboy
Bolivia Tremor Control - Explanation II
VA - Icicle Star Tree: 21 Lysergic Lullabies from the United States of Sunshine.

Sent from my iPhone 16
![]()
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Sleep Terror - Ascetic Meditation
Sent from my iPhone 16