You are not logged in.
Paha maa EP on myös hyvä. Nimikkobiisi on nerokas.
Suosikkini tuolta ep:ltä on ehdottomasti Olen messias... vaikka mainio on koko pläjäyskin. Majavalakki
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kirjaston Onnenpäivä-vinyyli pyörii ja onhan tuo etenkin a-puoli aivan
täydelinen.
Onnellinen Laiva, Kanavaan hukkunut ja pitkäaikainen suosikki Nivelet on
parhuutta!
Anttilan aleista tuli hommattua Lauralle ja Pikku Enkeli.
Miss Farkku-Suomen oon hukannu jonnekin, sekä levyn että kirjan
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
En jaksa Kaukon ääntä, biisejä enkä keskitemmon keskitien rokkia. Ja oon joutunu aktiivisesti miettimään noita juttuja ku yks kaveri diggailee liikaa ja oon asunu kymmenisen vuotta samassa talossa kuin Mr. Välimaa. Paska kaupunki -biisistä ja Lauralle-biisin riffistä tykkään.
turpa kii ja laula
Löytyykö tota Maa on voimaa -lättyä enää mistään? Kuulemma painos myyty ajat sitten loppuun ja tahtois saada.
Luulisi kohtuullisen pienellä vaivalla löytyvän vielä käytettynä. Varsinkin sitä Warnerin uusintajulkaisua.
Lauralle-biisin riffistä tykkään.
onkin yks hienoimmista.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:e3a9a1bc7e="Echtleder"] Lauralle-biisin riffistä tykkään.
onkin yks hienoimmista. [/quote:e3a9a1bc7e]hieno versio tulossa myös uudelle levylle!
kraakku-Esa! Mikä se oli se levy, joka sunnuntaina soi? Oli niin hyvä, että menee hankintaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
No Pikku enkelihän se
Varikset komentavat
Röyhkä & Rättö & Lehtisalo?!
http://www.karjalanheili.fi/?Lehti%5Bluejuttu%5D=5445
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:dee09846c1="Jaakob"]Röyhkä & Rättö & Lehtisalo?!
http://www.karjalanheili.fi/?Lehti%5Bluejuttu%5D=5445[/quote:dee09846c1]
"Huumoriakin olisi luvassa.."
hmm
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:1d06f8192d="artsy"][quote:1d06f8192d="Jaakob"]Röyhkä & Rättö & Lehtisalo?!
http://www.karjalanheili.fi/?Lehti%5Bluejuttu%5D=5445[/quote:1d06f8192d]
hmm [/quote:1d06f8192d]
sama
[quote:d709d790f7="ydinaukio"][quote:d709d790f7="artsy"][quote:d709d790f7="Jaakob"]Röyhkä & Rättö & Lehtisalo?!
http://www.karjalanheili.fi/?Lehti%5Bluejuttu%5D=5445[/quote:d709d790f7]
hmm [/quote:d709d790f7]
sama [/quote:d709d790f7]
Kiinnitin huomiota samaan. Öh, köh ja jaahas.
organizing the boy scouts for murder is wrong
No Pikku enkelihän se
On muuten aivan helvetin hyvä levy! Levyllä on kolme aivan täydellistä biisiä: Laulujen nainen, Talo meren rannalla ja Pikku enkeli. Aiemmin olin suhtautunut Röyhkään lähinnä asenteella "ihan kivaa, mutta ei ehkä mun juttu". Tuo levy kyllä muutti asian ja pakkohan tätä on lisää saada!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:414429a777="kraakku"]No Pikku enkelihän se
On muuten aivan helvetin hyvä levy! Levyllä on kolme aivan täydellistä biisiä: Laulujen nainen, Talo meren rannalla ja Pikku enkeli. Aiemmin olin suhtautunut Röyhkään lähinnä asenteella "ihan kivaa, mutta ei ehkä mun juttu". Tuo levy kyllä muutti asian ja pakkohan tätä on lisää saada![/quote:414429a777]
Jpp, näin.
Nyt sitten ne muut levyt ostoskoriin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:237ac6c1f1="Alxity"][quote:237ac6c1f1="kraakku"]No Pikku enkelihän se
On muuten aivan helvetin hyvä levy! Levyllä on kolme aivan täydellistä biisiä: Laulujen nainen, Talo meren rannalla ja Pikku enkeli. Aiemmin olin suhtautunut Röyhkään lähinnä asenteella "ihan kivaa, mutta ei ehkä mun juttu". Tuo levy kyllä muutti asian ja pakkohan tätä on lisää saada![/quote:237ac6c1f1]
Jpp, näin.
Nyt sitten ne muut levyt ostoskoriin.[/quote:237ac6c1f1]
No ehkei tota ihan uusinta kannata seuraavaks kuitenkaan.
Tuli itte kuitenkin hankittua tuo Mikkelin kaupungin jousiorkesterin kanssa tehty levy, jossa siis Röyhkän biisejä jousilla soitettuna. Kauko itse laulaa. Ei tää nyt oikein...
Noi rauhallisemmat kappaleet eli Observatorion mäellä, Lauralle, Kevät, Zaia on ihan ok ja kyllä kai ammattimuusikot taitavasti ja sävykkäästi noita muitakin sahaa, mutta kun alkuperäiset on kuitenkin parempia, niin tuskin tätä kovin useesti tulee soitettua. Livekokemuksena varmaan ihan hauska ollut.
Mainitaan nyt plussana kuitenkin, että muistihan tätä kuunnellessa kuinka hyvä biisi tuo Observatorion mäellä olikaan. Vähän semmonen kadonnu klassikko mielestäin.
Toivottavasti Rättö ja Lehtisalo kollaboraatio on jotain jännempää.
[quote:14a009f283="kraakku"]No Pikku enkelihän se
On muuten aivan helvetin hyvä levy![/quote:14a009f283]
Tuo on ainakin minun mielestäni vieläpä ehkä Kaukon "huonoin" studiolevy ajanjaksolla 1980-1993
Tai no, tuo tai Lauralle.
This must be what jail / I will scratch
[quote:aa97de0c81="Alxity"][quote:aa97de0c81="kraakku"]No Pikku enkelihän se
On muuten aivan helvetin hyvä levy![/quote:aa97de0c81]
Tuo on ainakin minun mielestäni vieläpä ehkä Kaukon "huonoin" studiolevy ajanjaksolla 1980-1993
Tai no, tuo tai Lauralle.[/quote:aa97de0c81]
Itse en niistä kolmesta ekasta niin paljon välitä (no, ekaa en tällä hetkellä edes omista), vaikka on niilläkin joitain hyviä biisejä, hauskoja sanotuksia ja aidon kuuloista angstia.
Tolla levyllä on talo meren rannalla ja se riittää
Varikset komentavat
[quote:9004b28c37="hrmunoita"][quote:9004b28c37="Alxity"][quote:9004b28c37="kraakku"]No Pikku enkelihän se
On muuten aivan helvetin hyvä levy! Levyllä on kolme aivan täydellistä biisiä: Laulujen nainen, Talo meren rannalla ja Pikku enkeli. Aiemmin olin suhtautunut Röyhkään lähinnä asenteella "ihan kivaa, mutta ei ehkä mun juttu". Tuo levy kyllä muutti asian ja pakkohan tätä on lisää saada![/quote:9004b28c37]
Jpp, näin.
Nyt sitten ne muut levyt ostoskoriin.[/quote:9004b28c37]
No ehkei tota ihan uusinta kannata seuraavaks kuitenkaan.
Tuli itte kuitenkin hankittua tuo Mikkelin kaupungin jousiorkesterin kanssa tehty levy, jossa siis Röyhkän biisejä jousilla soitettuna. Kauko itse laulaa. Ei tää nyt oikein...
Noi rauhallisemmat kappaleet eli Observatorion mäellä, Lauralle, Kevät, Zaia on ihan ok ja kyllä kai ammattimuusikot taitavasti ja sävykkäästi noita muitakin sahaa, mutta kun alkuperäiset on kuitenkin parempia, niin tuskin tätä kovin useesti tulee soitettua. Livekokemuksena varmaan ihan hauska ollut.
Mainitaan nyt plussana kuitenkin, että muistihan tätä kuunnellessa kuinka hyvä biisi tuo Observatorion mäellä olikaan. Vähän semmonen kadonnu klassikko mielestäin.
Toivottavasti Rättö ja Lehtisalo kollaboraatio on jotain jännempää.[/quote:9004b28c37]livenä tuo oli aika jees, vaikken hirveenä tän herran tuotantoa juuri tunnekkaan. ihan hauskaa kontrastia tulee jousista ja kaukon laulutyylistä. levyltä en tosiaan oo tän jousiporukan nauhotuksia kuullu ollenkaan. just nuo rauhalliset tuntu sielläkin toimivan paremmin. erikoismaininta vielä kaukon hymylle, koska se näyttää aina tarttuvan melkein koko yleisöön.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Vois tänään kuunnellakin pelkkää Kakea.
This must be what jail / I will scratch
jaa kakel ja darwinil syndet samana päivänä, onnee vaa molemmil
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
eilen stupidossa soi se röyhkä ja rättö ja lehtisalo -levy, kuulosti kyl suoraan sanoen aika ankealta, tosin siel oli välillä sellasia jänniä soundeja seassa. raportoikaas sitten päivän ilmaiskeikoista jossain kun en paikalle pääse, kun on jo jippu tavastialle, mietin vielä laitanko myyntiin vai käynkö kuitenkin tsekkaamassa. himaan päin kävellessä kävi kuitenkin mielessä että josko tohon levyyn tottuisi ajan myötä, jos sen sattuisi joskus hankkimaan.
eilen stupidossa soi se röyhkä ja rättö ja lehtisalo -levy, kuulosti kyl suoraan sanoen aika ankealta, tosin siel oli välillä sellasia jänniä soundeja seassa. raportoikaas sitten päivän ilmaiskeikoista jossain kun en paikalle pääse, kun on jo jippu tavastialle, mietin vielä laitanko myyntiin vai käynkö kuitenkin tsekkaamassa. himaan päin kävellessä kävi kuitenkin mielessä että josko tohon levyyn tottuisi ajan myötä, jos sen sattuisi joskus hankkimaan.
Kuuntelin ton levyn eilen myspacesta eikä se mene kyllä todellakaan mihinkään ostoslistan kärkeen.. poimii sit kun saa jostain alle 5e. Tykkään lähes kaikesta mitä Kake on tehnyt mutta tää kuulosti tosi ankealta. Ensi viikon Tampereen keikka on silti edelleen hieman harkinnassa.
[quote:5d38a65082="psykokarkki"]eilen stupidossa soi se röyhkä ja rättö ja lehtisalo -levy, kuulosti kyl suoraan sanoen aika ankealta, tosin siel oli välillä sellasia jänniä soundeja seassa. raportoikaas sitten päivän ilmaiskeikoista jossain kun en paikalle pääse, kun on jo jippu tavastialle, mietin vielä laitanko myyntiin vai käynkö kuitenkin tsekkaamassa. himaan päin kävellessä kävi kuitenkin mielessä että josko tohon levyyn tottuisi ajan myötä, jos sen sattuisi joskus hankkimaan.
Kuuntelin ton levyn eilen myspacesta eikä se mene kyllä todellakaan mihinkään ostoslistan kärkeen.. poimii sit kun saa jostain alle 5e. Tykkään lähes kaikesta mitä Kake on tehnyt mutta tää kuulosti tosi ankealta. Ensi viikon Tampereen keikka on silti edelleen hieman harkinnassa.[/quote:5d38a65082]
Ne biisit mitä oon radiosta kuullut on ihan hirveetä paskaa.
Tekee mieli tappaa kaikki jos kuulen vielä kerrankin sen helvetin macho-biisin.
[quote:5bfdb0eb5f="skoskima"][quote:5bfdb0eb5f="psykokarkki"]eilen stupidossa soi se röyhkä ja rättö ja lehtisalo -levy, kuulosti kyl suoraan sanoen aika ankealta, tosin siel oli välillä sellasia jänniä soundeja seassa. raportoikaas sitten päivän ilmaiskeikoista jossain kun en paikalle pääse, kun on jo jippu tavastialle, mietin vielä laitanko myyntiin vai käynkö kuitenkin tsekkaamassa. himaan päin kävellessä kävi kuitenkin mielessä että josko tohon levyyn tottuisi ajan myötä, jos sen sattuisi joskus hankkimaan.
Kuuntelin ton levyn eilen myspacesta eikä se mene kyllä todellakaan mihinkään ostoslistan kärkeen.. poimii sit kun saa jostain alle 5e. Tykkään lähes kaikesta mitä Kake on tehnyt mutta tää kuulosti tosi ankealta. Ensi viikon Tampereen keikka on silti edelleen hieman harkinnassa.[/quote:5bfdb0eb5f]
Ne biisit mitä oon radiosta kuullut on ihan hirveetä paskaa.
Tekee mieli tappaa kaikki jos kuulen vielä kerrankin sen helvetin macho-biisin.
[/quote:5bfdb0eb5f]
Se oli kyllä ihan vitun kamala. Toivottavasti eivät soita sitä kohta täällä tai saatan taas aloittaa oksentamisen.