You are not logged in.
[quote:69b577f3e8="tiptoo"]oisin kyllä vängänny vastaan. oon yhä ihan varma et kuutamollaa markkinoitiin levottomat kakkosena [/quote:69b577f3e8]
Ei taidettu markkinoida. Kollektiivinen massa vaan taisi luulla sitä Levottomat kakkoseksi.
kollektiivinen massa kokee tulleensa petetyksi
Mangojauhe goddamn.
[quote:00ac4e42b8="tiptoo"]oisin kyllä vängänny vastaan. oon yhä ihan varma et kuutamollaa markkinoitiin levottomat kakkosena [/quote:00ac4e42b8]
mutta ku ei ees markkinoitu!
Ei munstakaan.
...pystyssä niin kauan kunnes joku ei ymmärrä velvet undergroudia ja taivas repeää.
njoo, välitön lerpahdushan tosta VUsta kieltämättä seuraa. toki ensimmäinen kandidaatti kun näin topikin. lannoitteena myöhemmilleen erittäin jees. vähän ku öö paska.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
no onhan joku VU suhteellisen tylsää ja laskelmoitua ulsteritaidepaskaa jos vertaa johonki stoogesiin. mut enpä nyt sen enempää jaksa alkaa petturoimaan tässä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no onhan joku VU suhteellisen tylsää ja laskelmoitua ulsteritaidepaskaa jos vertaa johonki stoogesiin. mut enpä nyt sen enempää jaksa alkaa petturoimaan tässä
[quote:62f2ae3a56="huïg"]no onhan joku VU suhteellisen tylsää ja laskelmoitua ulsteritaidepaskaa jos vertaa johonki stoogesiin. mut enpä nyt sen enempää jaksa alkaa petturoimaan tässä [/quote:62f2ae3a56]
Eipä kuule kantsis vertailla.
eri
bzort glorf bööth
[quote:f8f60bdeee="huïg"]no onhan joku VU suhteellisen tylsää ja laskelmoitua ulsteritaidepaskaa jos vertaa johonki stoogesiin. mut enpä nyt sen enempää jaksa alkaa petturoimaan tässä [/quote:f8f60bdeee]
Eipä kuule kantsis vertailla.
no ei tän ketjun ulkopuolella ainakaan!
En ymmärrä miksi niin monet hipsterit tykkää Magmasta ja miksi niin monet hipsterit dissaa Yesia. Yes on hyvä bändi, eikä niiden kultakausi vaan ole tyhmää kikkailua, vaan suurella sydämellä rakennettu melodisuuden virstanpylväs.
Magman Vander näyttää Vesku Loirilta, mutta laulaa huonommin eikä ole varmasti nyrkkeillyt tai ollut haka biljardissa. Udu wudu ja köh-köh-köts sitten vaan. Tulispa taivaista mekaaninen tuhoaja kommando ja veis mokoman meluporukan jonnekin kaukaiselle kopaijalle: :alien::center:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:d708ca727e="Arminen"][quote:d708ca727e="Neuvostoliitto"]En ymmärrä miksi niin monet hipsterit tykkää Magmasta ja miksi niin monet hipsterit dissaa Yesia. Yes on hyvä bändi, eikä niiden kultakausi vaan ole tyhmää kikkailua, vaan suurella sydämellä rakennettu melodisuuden virstanpylväs.
Magman Vander näyttää Vesku Loirilta, mutta laulaa huonommin eikä ole varmasti nyrkkeillyt tai ollut haka biljardissa. Udu wudu ja köh-köh-köts sitten vaan. Tulispa taivaista mekaaninen tuhoaja kommando ja veis mokoman meluporukan jonnekin kaukaiselle kopaijalle: :alien::center:[/quote:d708ca727e]
ensimmäinen homo-huudahdukseni tällä foorumilla:
HOMO
ps. hieno topikki
tuo parhaat puolet esiin ihmisessä.[/quote:d708ca727e]
Ensimmäinen meikälle suunnattu homo-späm!
Nyt vasta tuntuu että kuuluu samaan porukkaan.
[quote:2d409c2168="Arminen"]ottaisin itsekin yhden mieluusti
ehkä pitää alkaa ottamaan kantaa / juomaan / molemmat[/quote:2d409c2168]
Korkkasin tuomiset, heitimme huomiset aaltoihin ahtoisiin
Hukuimme vaivaisiin, tuumiin ja taivaisiin, voimakastahtoisiin
Aamussa kuulaassa, seurassa suulaassa, harjoitin viihdyntää
Lauloimme tuttuja, uusia juttuja, joissa on sydän ja pää
Bob Dylan ei kiinnosta paskaakaan. Kuten ei myöskään Tom Waits. Neil Youngilta haluaisin kuulla vain huonoimmat levyt.
Dylan kiinnostaa joiltain osin paljonkin, mutta Waits ei jostain syystä yhtään. Neil Youngiin en ole jaksanut edes tutustua..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:75807707b4="Neuvostoliitto"]
Magman Vander näyttää Vesku Loirilta, mutta laulaa huonommin eikä ole varmasti nyrkkeillyt tai ollut haka biljardissa. Udu wudu ja köh-köh-köts sitten vaan. Tulispa taivaista mekaaninen tuhoaja kommando ja veis mokoman meluporukan jonnekin kaukaiselle kopaijalle: :alien::center:[/quote:75807707b4]
Ainakin aiheeseen on perehdytty, jossain muussa topikissa voisi antaa jopa pisteitä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Yes on hyvä bändi, eikä niiden kultakausi vaan ole tyhmää kikkailua, vaan suurella sydämellä rakennettu melodisuuden virstanpylväs.
ihanaa että joku muukin ymmärtää mielestäni kaikkien pop-musiikin ystävien kannattaisi kuunnella close to the edgeä nimenomaan "pop-korvin" eikä ajatella silleen et "tää on nyt sitä progea, hyi saatana".
Kyllä Yes on ihan sairaan paljon kovempi bändi kuin Magma.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
yes
Paskaa, Yes?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
en oikeen jaksa kumpaakaan :peuk2:8):peuk:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
en oikeen jaksa kumpaakaan :peuk2:8):peuk:
Sama.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
En ymmärrä Primavera-hehkutusta.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
smaaaaaa
Ymmärtäisin, jos olisin menossa.
smaa
[quote:acfd092112="forssto"]Ymmärtäisin, jos olisin menossa. [/quote:acfd092112]
smaa
Sama. Tai oikeastaan en kyllä haluaisi mennä Espanjaan asti kattomaan bändejä - ei siinä varmaan paljon muuta ehtis.
Ulkomaan reissulla on ihan kiva bonus, jos on jonain iltana hyvä bändi (mulla esim. Television Tukholmassa, Divine Comedy Pariisissa ja Franz Ferdinand Tallinnassa), mutta vain kerran on tullut lähettyä ulkomaille bändin takia - White Stripes Tallinnassa.
mulla esim. Television Tukholmassa
Mulla taasen on televisio ihan täällä Helsingissä
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:f709dd15b9="Feggy"]mulla esim. Television Tukholmassa[/quote:f709dd15b9]
Mulla taasen on televisio ihan täällä Helsingissä
Jopas nyt hassutellaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:ac8618a5ad="janne m."][quote:ac8618a5ad="Feggy"]mulla esim. Television Tukholmassa[/quote:ac8618a5ad]
Mulla taasen on televisio ihan täällä Helsingissä [/quote:ac8618a5ad]
Jopas nyt hassutellaan.
Ja oli kaiken lisäksi tosi tylsä hassuttelu
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:6256d17cb7="noiseidea"][quote:6256d17cb7="janne m."][quote:6256d17cb7="Feggy"]mulla esim. Television Tukholmassa[/quote:6256d17cb7]
Mulla taasen on televisio ihan täällä Helsingissä [/quote:6256d17cb7]
Jopas nyt hassutellaan.[/quote:6256d17cb7]Ja oli kaiken lisäksi tosi tylsä hassuttelu
Äläpä nyt... Yritys oli hyvä!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"